Art. 2. Bij de buitengewone gemeenteraadsverkiezing van 13 decembe
r 2015 in Linkebeek bezorgt het college van burgemeester en schepenen van Linkebeek elk telbureau in zijn gemeente: 1° de ontvangstbewijzen die door de voorzitter van het telbureau aan de voorzitters van de stembureaus worden afgegeven, overeenkomstig formulier G57, opgenomen in bijlage 1, die bij dit besluit is gevoegd; 2° een exemplaar van het proces-verbaal van het telbureau, met de instructies voor de voorzitter, zoals vastgesteld in formulier G61, opgenomen in bijlage 2, die bij dit besluit is gevoegd; 3° minstens twee exemplaren van de resultatentabel die door de
...[+++]voorzitter van het gemeentelijke hoofdbureau wordt opgesteld, vermeld in artikel 122, tweede lid, van het Lokaal en Provinciaal Kiesdecreet van 8 juli 2011, zoals vastgelegd in formulier G62, opgenomen in bijlage 3, die bij dit besluit is gevoegd; 4° formulier A49b, dat is de lijst van de kandidaat-bijzitters die afwezig waren of te laat kwamen zonder wettige reden van verhindering, opgenomen in bijlage 4, die bij dit besluit is gevoegd; 5° formulier A44, namelijk het formulier om de betaling van de presentiegelden aan te vragen.Art. 2. Pour les élections communales extraordinaires du 13 décembre 2
015 à Linkebeek, le collège des bourgmestre et échevins de Linkebeek transmet à chaque bureau de dépouillement dans sa commune : 1° les récépissés qui sont transmis par le président du bureau de dépouillement aux présidents des bureaux de vote, conformément au formulaire G57, repris en annexe 1 jointe au présent arrêté ; 2° un exemplaire du procès-verbal du bureau de dépouillement contenant les instructions pour le président, telles qu'établies dans le formulaire G61, repris en annexe 2 jointe au présent arrêté ; 3° au moins deux exemplaires du tableau des résultats
...[+++] qui est établi par le président du bureau principal communal visé à l'article 122, deuxième alinéa, du Décret sur les Elections locales et provinciales du 8 juillet 2011, tel que fixé dans le formulaire G62, repris en annexe 3, jointe au présent arrêté ; 4° le formulaire A49b, à savoir la liste des candidats assesseurs qui étaient absents ou qui arrivaient trop tard sans motif légitime d'empêchement, repris en annexe 4, jointe au présent arrêté ; 5° le formulaire A44, à savoir le formulaire de demande du paiement des jetons de présence.