Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bio-engineering
Bio-ethanol
Bio-ethiek
Bio-informaticus
Bio-mechanica
Biobrandstof
Biodiesel
Biotechnologie
Bioëthiek
Mechanica van doorlopende vervormbare media
Mechanica van het continuum
Medische ethiek
Ontvanger voor bio-energetisch systeem
Technicus mechanica
Technicus op het gebied van mechanica
Technisch ingenieur mechanica
Technisch tekenaar mechanica
Technisch tekenaar-ontwerper mechanica
Tekenaar-ontwerper mechanische systemen
Tekenaar-voorbereider mechanica
Werktuigbouwkundig technicus

Vertaling van "bio-mechanica " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
bio-mechanica | biotechnologie

bio-ingénierie | génie biologique | ingénierie biologique | mesure biologique | recherches biomécaniques


technisch tekenaar-ontwerper mechanica | tekenaar-ontwerper mechanische systemen | technisch tekenaar mechanica | tekenaar-voorbereider mechanica

dessinateur en génie mécanique | dessinatrice en mécanique | dessinateur en génie mécanique/dessinatrice en génie mécanique | dessinatrice en génie mécanique


technicus mechanica | werktuigbouwkundig technicus | technicus op het gebied van mechanica | technisch ingenieur mechanica

technicien en ingénierie mécanique | technicien en ingénierie mécanique/technicienne en ingénierie mécanique | technicienne en ingénierie mécanique


mechanica van doorlopende vervormbare media | mechanica van het continuum

mécanique des milieux continus


bio-informaticus | bio-informaticus studies, onderzoek en ontwikkeling

bio-informaticien | bio-informaticien/bio-informaticienne | bioinformaticien en études, recherche et développement | bioinformaticien/bioinformaticienne


Bio-engineering | Comité voor de aanpassing van de richtlijnen aan de vooruitgang van (de wetenschap en) de techniek - Bio-engineering, beoordeling, overdracht en standaardisatie van technologie

Comité d'action concertée Génie biomédical | Comité d'action concertée Génie biomédical, évaluation technologique, transfert et standardisation


biotechnologie [ bio-engineering ]

biotechnologie [ bioingénierie ]


biobrandstof [ biodiesel | bio-ethanol ]

biocarburant [ biocombustible | biodiesel | bioéthanol | carburant vert | pétrole vert ]


ontvanger voor bio-energetisch systeem

récepteur de système bioénergétique


bio-ethiek [ bioëthiek | medische ethiek ]

bioéthique [ éthique médicale ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De minister-president van de Vlaamse Regering, G. BOURGEOIS De Vlaamse minister van Onderwijs, H. CREVITS Bijlage 2 bij het besluit van de Vlaamse Regering van 10 juli 2015 tot wijziging van sommige besluiten van de Vlaamse Regering betreffende de organisatie van het secundair onderwijs en de centra voor leerlingenbegeleiding " Bijlage 2 bij het besluit van de Vlaamse Regering van 17 januari 2014 met betrekking tot programmatie van structuuronderdelen in het voltijds gewoon secundair onderwijs Lijst van vrij programmeerbare structuuronderdelen 1° eerste leerjaar A; 2° eerste leerjaar B; 3° tweede leerjaar van de eerste graad: structuuronderdelen: * Bouw- en houttechnieken; * Industriële wetenschappen; * Mechanica-elektriciteit; * Moder ...[+++]

Le Ministre-Président du Gouvernement flamand, G. BOURGEOIS La Ministre flamande de l'Enseignement, H. CREVITS 2 à l'arrêté du Gouvernement flamand du 10 juillet 2015 modifiant certains arrêtés du Gouvernement flamand relatifs à l'organisation de l'enseignement secondaire et des centres d'encadrement des élèves « Annexe 2 à l'arrêté du Gouvernement flamand du 17 janvier 2014 relatif à la programmation de subdivisions structurelles dans l'enseignement secondaire ordinaire à temps plein Liste des subdivisions structurelles librement programmables 1° première année d'études A ; 2° première année d'études B ; 3° deuxième année d'études du premier degré : subdivisions structurelles : * Bouw- en houttechnieken ; * Industriële wetenschappen ; ...[+++]


De student van de geïntegreerde lerarenopleiding secundair onderwijs kiest twee onderwijsvakken uit de mogelijkheden die de hogeschool aanbiedt : aardrijkskunde, bewegingsrecreatie, bio-esthetiek, biologie, biotechnieken, bouw, chemie, Duits, economie, elektriciteit, Engels, Frans, fysica, geschiedenis, godsdienst, haartooi, handel-burotica, hout, burotica of informatica, Latijn, lichamelijke opvoeding, mechanica, mode, muzikale opvoeding, Nederlands, Nederlands-gebarentaal, Nederlands-doventolk, niet-confessionele zedenleer, plastische opvoeding, project algemene vakken, project kunstvakken, techniek, voedingverzorging, wiskunde.

L'étudiant de la formation intégrée des enseignants 'enseignement secondaire' choisit deux cours d'enseignement parmi les possibilités offertes par l'institut supérieur : géographie, eurythmie, bio-esthétique, biologie, biotechniques, construction, chimie, allemand, économie, électricité, anglais, français, physique, histoire, religion, coiffure, commerce-bureautique, bois, bureautique ou informatique, latin, éducation physique, mécanique, mode, éducation musicale, néerlandais, néerlandais-langage gestuel, néerlandais-interprète gestuel, morale non confessionnelle, éducation plastique, projet cours généraux, projet cours artistiques, édu ...[+++]


(*) - Mondelinge vraag van de heer Serge de Patoul aan de heer Benoît Cerexhe, Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, belast met Tewerkstelling, Economie, Buitenlandse Handel en Wetenschappelijk Onderzoek, betreffende « de arbeidsreserve voor knelpuntberoepen van industrieel ingenieurs burgerlijke bouwkunde, elektriciteit, elektromechanica, mechanica en (bio)chemie en voor de knelpuntberoepen van burgerlijk ingenieurs in burgerlijke bouwkunde ».

(*) - Question orale de M. Serge de Patoul à M. Benoît Cerexhe, Ministre du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale, chargé de l'Emploi, de l'Economie, du Commerce extérieur et de la Recherche scientifique, concernant « la réserve de main-d'oeuvre pour les fonctions critiques d'ingénieurs industriels en construction civile, en électricité, en électromécanique, en mécanique et en (bio)-chimie et pour la fonction critique d'ingénieurs civils en construction civile ».


De student van de geïntegreerde lerarenopleiding secundair onderwijs kiest twee onderwijsvakken uit de mogelijkheden die de hogeschool aanbiedt : aardrijkskunde, bewegingsrecreatie, bio-esthetiek, biologie, biotechnieken, bouw, chemie, Duits, economie, elektriciteit, Engels, Frans, fysica, geschiedenis, godsdienst, haartooi, handel-burotica, hout, buro-tica of informatica, Latijn, lichamelijke opvoeding, mechanica, mode, muzikale opvoeding, Nederlands, Nederlands-gebarentaal, Nederlands-doventolk, niet-confessionele zedenleer, plastische opvoeding, project algemene vakken, project kunstvakken, technologische opvoeding, voedingverzorging, ...[+++]

L'étudiant de la formation intégrée des enseignants 'enseignement secondaire' choisit deux cours d'enseignement parmi les possibilités offertes par l'institut supérieur : géographie, eurythmie, bio-esthétique, biologie, biotechniques, construction, chimie, allemand, économie, électricité, anglais, français, physique, histoire, religion, coiffure, commerce-burautique, bois, bureautique ou informatique, latin, éducation physique, mécanique, mode, éducation musicale, néerlandais, néerlandais-langage gestuel, néerlandais-interprète gestuel, morale non confessionnelle, éducation plastique, projet cours généraux, projet cours artistiques, éduc ...[+++]


w