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rganisatie in kaart brengen teneinde enerzijds een inzicht te krijgen in de concrete vragen en anderzijds de functionele analyse te vereenvoudigen; o de bestaande processen, procedures en toepassingen evalueren teneinde enerzijds na te gaan of ze aan de nieuwe noden van de organisatie voldoen en anderzijds na te zien waar er verbeteringen mogelijk zijn; o raadgevingen en adviezen aan het management geven, de teams van medewerkers die belast zijn met de projecten business analyse coördineren en opvolgen en opleiding en communicatie voor de gebruikers organiseren; o de business architect bijstaan bij het in kaart brengen van de
...[+++]componenten van de architectuur vanaf de businessprocessen en het definiëren van de regels, voorschriften, principes en te nemen maatregelen om de coherentie in het gebruik en de evolutie ervan te oriënteren, te controleren en te garanderen; o de interne en externe klanten sensibiliseren met betrekking tot de toegevoegde waarde van de informatietechnologieën teneinde de samenhang van het informatiesysteem te bewaren; o meewerken aan het bevorderen van de cartografie van de business-, functionele, applicatieve en technische processen als hulpmiddel voor besluitvorming en verspreiding; o met de business architect de centralisatie en de communicatie van de nuttige documentatie organiseren met betrekking tot de architectuur, cartografie en technologie en het beheren van de documentatiedirectory; o helpen bij de evaluatie en de selectie van de meest geschikte ICT-oplossingen teneinde oplossingen te implementeren die voldoen aan de behoeften en de middelen van de organisatie; o oplossingen voorstellen aan de organisatie rekening houdend met de technische haalbaarheid en de economische rentabiliteit (verwijzen naar bestaande oplossingen, ondersteuning bij het opstellen van een lastenboek,...). ......usiness Projects, la carte des besoins de l'organisation afin d'obtenir d'une part, une vue du contenu des questions concrètes et, d'autre part, simplifier l'analyse fonctionnelle; o évaluer les processus, procédures et applications existantes afin d'examiner, d'une part, s'ils satisfont aux nouveaux besoins de l'organisation et vérifier, d'autre part, où des améliorations sont possibles; o donner des conseils et des avis au management, coordonner et suivre les équipes de collaborateurs en charge des projets business analyse et organiser la formation et la communication aux utilisateurs; o assister l'architecte business dans la cartographie des composants d'architecture à partir des processus métier et participer à la définition des r
...[+++]ègles, prescriptions, principes et des mesures à prendre pour orienter, contrôler et garantir la cohérence de leur utilisation et de leur évolution; o sensibiliser les clients internes et externes aux apports des technologies de l'information afin de conserver la cohésion du système d'information; o participer à la promotion de la cartographie des processus métiers, fonctionnelle, applicative et technique comme un outil d'aide à la décision et à la diffusion; o organiser avec l'architecte business la centralisation et la communication de la documentation utile en matière d'architecture, de cartographie et de technologie et gérer le répertoire de documentation; o aider lors de l'évaluation et de la sélection des solutions ICT les plus adaptées afin d'implémenter des solutions qui satisfont aux besoins et moyens de l'organisation; o proposer des solutions à l'organisation en tenant compte de la faisabilité technique et de la rentabilité économique (se référer aux solutions existantes, soutien lors de la rédaction d'un cahier des charges, ...). ...