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Traduction de «brugge gent-st-pieters » (Néerlandais → Français) :

Op 24 mei 2016 werden volgende treinen ingelegd voor de betoging: - Charleroi-Sud - Luttre - Nijvel - Eigenbrakel - Brussel-Noord; - Charleroi-Sud - Luttre - Nijvel - Eigenbrakel - Brussel-Noord; - Luik-Guillemins - Brussel-Noord; - Luik-Guillemins - Brussel-Noord; - La Louvière-Sud - La Louvière-Centre - 's-Gravenbrakel - Brussel-Noord; - Antwerpen-Centraal - Antwerpen-Berchem - Mechelen - Brussel-Noord; - Oostende - Brugge - Gent-St-Pieters - Brussel-Noord; - Moeskroen - Doornik - Aat - Brussel-Noord.

Le 24 mai 2016, les trains suivants ont été mis en service pour la manifestation: - Charleroi-Sud - Luttre - Nivelles - Braine-l'Alleud - Bruxelles-Nord; - Charleroi-Sud - Luttre - Nivelles - Braine-l'Alleud - Bruxelles-Nord; - Liège-Guillemins - Bruxelles-Nord; - Liège-Guillemins - Bruxelles-Nord; - La Louvière-Sud - La Louvière-Centre - Braine-le-Comte - Bruxelles-Nord; - Anvers-Central - Anvers-Berchem - Malines - Bruxelles-Nord; - Ostende - Bruges - Gand-St-Pierre - Bruxelles-Nord; - Mouscron - Tournai - Ath - Bruxelles-Nord.


De overstaptijd van de treinen op de lijn 86 (Gent-St.-Pieters - Oudenaarde) naar de lijn 89 (IC23) bedraagt 4 minuten.

Le temps de correspondance des trains sur la ligne 86 (Gand-Saint-Pierre - Audenarde) vers la ligne 89 (IC23) est de 4 minutes.


In de praktijk stelt de NMBS vast dat de stiptheid op de lijn 86 in de richting van Gent-St.-Pieters naar Oudenaarde vrij goed is.

Dans la pratique, la SNCB constate que la régularité sur la ligne 86 dans le sens de Gand-Saint-Pierre vers Audenarde est plus que correcte.


2) In volgende gebouwen is een AED aangebracht tenzij anders vermeld : a) directiegebouw « South Crystal » in Brussel ; b) directiegebouw « South City » in Brussel (twee AED’ s aanwezig) ; c) gebouwen Tweestationsstraat, 82 (twee AED’s aanwezig) ; d) Logistiek Centrum Infrastructuur in : – Gent St-Pieters ; – Gent-Zeehaven ; – Denderleeuw ; – Brugge ; – Kortrijk ; – Luik ; – Verviers ; – Ronet ; – Namen ; – Jemelle ; – Aarlen ; – Charleroi ; – Bergen (twee AED’s) ; – Doornik ; – Aat ; – La Louvière ; – Luttre ; – ‘ ...[+++]

2) Sauf mention contraire, un DEA est installé dans les bâtiments suivants : a) bâtiment de direction « South Crystal » à Bruxelles ; b) bâtiment de direction « South City » à Bruxelles (deux DEA) ; c) bâtiments rue des deux Gares, 82 (deux DEA) ; d) Centre Logistique Infrastructure à : – Gand Saint-Pierre ; – Gand-Zeehaven ; – Denderleeuw ; – Bruges ; – Courtrai ; – Liège ; – Verviers ; – Ronet ; – Namur ; – Jemelle ; – Arlon ; – Charleroi ; – Mons (deux DEA) ; – Tournai ; – Ath ; – La Louvière ; – Luttre ; – Braine-le-Comte ; – Fleurus ; – Chatelet. e) Hôtel des chemins de fer, Charleroi ; f) Charleroi Centre Cat ...[+++]


De NMBS verwacht echter niet dat het aanpassen van de trein die Gent-Dampoort rechtstreeks met Brussel verbindt een merkbare vermindering van de reizigersdruk op het station van Gent-St-Pieters tot gevolg zal hebben.

La SNCB ne s'attend toutefois pas à ce que l'adaptation du train qui relie directement Gand-Dampoort à Bruxelles se traduise par une réduction sensible de la foule des voyageurs en gare de Gand-Saint-Pierre.


10 APRIL 2013. - Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit nr. A/98007/50A van 27 april 1999 tot vaststelling van de veiligheidsinrichtingen van de overweg nr. 21 op de spoorlijn nr. 50A, baanvak Gent-Sint-Pieters-Brugge, gelegen te Nevele, ter hoogte van de kilometerpaal 63.614

10 AVRIL 2013. - Arrêté ministériel modifiant l'arrêté ministériel n° A/98007/50A du 27 avril 1999 fixant les dispositifs de sécurité du passage à niveau n° 21 sur la ligne ferroviaire n° 50A, tronçon Gand-Saint-Pierre-Bruges, situé à Nevele, à la hauteur de la borne kilométrique 63.614


Investeringssubsidies aan de lokale overheden ter ondersteuning van het fiets- en doortochtenbeleid en schoolomgevingen van het Vlaamse Gewest en daaraan verbonden kosten voor onteigeningen, aankopen in der minne, specifieke studies en voor de cofinanciering van het voetpadenprogramma in de regio Antwerpen en het project ontsluiting station Gent St.-Pieters, van fietsprojecten uit het Limburgplan en overdracht van wegen

Subventions d'investissement aux autorités locales à l'appui de la politique concernant la bicyclette et le passage et les environs de l'école dans la Région flamande et les frais d'expropriations, d'acquisitions à l'amiable et d'études particulières y relatives et pour le cofinancement du programme des sentiers dans la région d'Antwerpen et du projet de l'accessibilité de la gare « Gent St.Pieters », de projets pour cyclistes provenant du « Limburgplan » et de transfert des routes


In samenwerking met NMBS Holding zal Infrabel tegen eind 2007, de perrons van de stations, Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal, Brussel-Noord, Brussel-Zuid, Charleroi, Gent-St. Pieters, Leuven, Luik-Guillemins, Namen, Oostende en Ottignies uitrusten met trieervuilbakken voor de selectieve inzameling van respectievelijk PMD-verpakkingen, papier/karton, glas en restafval.

Pour la fin 2007, Infrabel équipera en collaboration avec la SNCB Holding, les quais des gares d'Anvers-Central, Bruxelles-Central, Bruxelles-Midi, Bruxelles-Nord, Charleroi, Gand-Saint-Pierre, Liège-Guillemins, Louvain, Namur, Ostende et Ottignies de poubelles sélectives pour la collecte sélective respectivement des emballages PMC, du papier/carton, du verre et des déchets.


- Het gaat om projecten van middelgrote omvang in budgettaire termen (L 21, L 58, Duffel, L 24, enz) en om belangrijkere projecten die op middellange en lange termijn dienen gerealiseerd (GSMR, 2de spoorontsluiting Antwerpse haven, nieuwe lijnen in Wallonië of equivalent, L 50 A, Gent-St.-Pieters, L 51 A, ontwikkeling Linkeroever, enz.).

- il s'agit de projets de moyenne importance en terme budgétaire (L.21, L.58, Duffel, L.24, etc) et des projets plus importants à réaliser sur le moyen et long terme (GSMR, 2 accès au port d'Anvers, lignes nouvelles en Wallonie ou équivalent, L. 50 A, Gent St Pieters, L.51A, développement Linker Oever, etc)


(2) De douanezone van de haven van Brugge omvat het gebied begrensd door het beginpunt van de Louis Coiseaukaai aan de Dudzeelse brug, de Louis Coiseaukaai, de Havenstraat, de St. Pieterskaai, de St. Pieters Groenestraat, de Pathoekeweg tot aan het kruispunt met de Paul de Halleuxstraat, de Paul de Halleuxstraat tot het kruispunt met Zeveneke, Zeveneke tot het kruispunt met de Kolvestraat, de Kolvestraat tot de nieuwe doorsteek onder de spoorlijn Brugge-Zeebrugge, de spoorlijn Brugge-Zeebrugge tot de brug over de spoorlijn, vanaf die brug tot het kruispunt met de Stationsweg, de Stationsweg tot de Dudzeelse brug.

(2) La zone douanière du port de Bruges comprend, le territoire délimité par le début du Louis Coiseaukaai au Dudzeelse brug, le Louis Coiseaukaai, la Havenstraat, le St. Pieterskaai, la St. Pieters Groenestraat, le Pathoekeweg jusqu'au croisement avec la Paul de Halleuxstraat, la Paul de Halleuxstraat jusqu'au croisement avec Zeveneke, Zeveneke jusqu'au croisement avec la Kolvestraat, la Kolvestraat jusqu'au nouveau passage sous la ligne de chemin de fer Bruges-Zeebrugge, la ligne Bruges-Zeebrugge jusqu'au pont franchissant cette ligne, à partir de ce pont jusqu'au croisement avec le Stationsweg, le Stationsweg jusqu'au Dudzeelse brug.




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Date index: 2025-02-23
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