Dit concept bestaat erin gelijktij
dig een maximum aan verbeteringen aan te brengen aan alle aspecten met betrekking tot de klanten, overeenkomstig de bepalingen van artikelen 56, 57 en 58 : dienstregeling van de treinen (frequentie en amplitude van de dienst, afstemming op de verplaatsingsbehoeften), aansluitingen (met inbegrip van die met de diensten van de gewestelijke maatschappijen), kwaliteit van het rollend materieel, kwaliteit, comfort en veiligheid van de stations en stopplaatsen, onthaal van de klanten, met inbegrip van de mensen met beperkte mob
...[+++]iliteit en de fietsers, informatie en promotie, verkoop van vervoerbewijzen, .
Le concept consiste à apporter simultanément un maximum d'améliorations de tous les aspects concernant la clientèle, conformément aux dispositions des articles 56, 57 et 58 : horaire des trains (fréquence et amplitude de service, adéquation aux besoins de déplacement), correspondances (y compris avec les services des sociétés régionales), qualité du matériel roulant, qualité, confort et sécurité des gares et points d'arrêt, accueil de la clientèle, y compris les personnes à mobilité réduite et les cyclistes, information et promotion, vente de titres de transport, .