Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BIDD
BISD
Basisinstrumenten en diverse documenten
Belasting op afgifte van administratieve documenten
Benodigde documenten ter beschikking stellen
Benodigde documenten verstrekken
Controle van de documenten
Distributielijst van documenten
Documenten converteren van analoog naar digitaal
Documenten digitaliseren
Documenten legaliseren
Documenten rechtsgeldig maken
Documenten scannen
Documenten verifiëren
Documenten waarmerken
Elektronisch opgeslagen gegevens
Noodzakelijke documenten ter beschikking stellen
Noodzakelijke documenten verstrekken
Vacuüm opgeslagen kuilvoer
Vacuüm opgeslagen silage
Verzendlijst van documenten

Vertaling van "documenten worden opgeslagen " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
noodzakelijke documenten ter beschikking stellen | noodzakelijke documenten verstrekken | benodigde documenten ter beschikking stellen | benodigde documenten verstrekken

fournir les documents nécessaires


documenten legaliseren | documenten rechtsgeldig maken | documenten verifiëren | documenten waarmerken

authentifier des documents


documenten digitaliseren | documenten scannen | documenten converteren van analoog naar digitaal | documenten met speciale hardware en software omzetten van analoog naar digitaal

convertir un document du format analogique au format numérique | créer des documents au format numérique | convertir des documents du format analogique au format numérique | numériser des documents scanner des documents utiliser un convertisseur analogique-numérique


vacuüm opgeslagen kuilvoer | vacuüm opgeslagen silage

ensilage sous vide


elektronisch opgeslagen gegevens

données conservées par voie électronique


belasting op afgifte van administratieve documenten

taxe sur la délivrance de documents administratifs




Basisinstrumenten en diverse documenten [ BISD | BIDD ]

Instruments de base et documents divers (IBDD) [ BISD ]


vervalsing van administratieve documenten en handel in valse documenten

falsification de documents administratifs


distributielijst van documenten | verzendlijst van documenten

attribution des documents préparatoires
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Dit geheel kan met elektronische middelen overgebrachte en opgeslagen informatie bevatten; 42° elektronisch middel : elektronische apparatuur voor de verwerking, met inbegrip van digitale compressie, en opslag van gegevens die worden verspreid, overgebracht en ontvangen door draden, straalverbindingen, optische middelen of andere elektromagnetische middelen; 43° opdrachtdocument : alle documenten die op de opdracht toepasselijk z ...[+++]

Cet ensemble peut inclure des informations transmises et stockées par des moyens électroniques; 42° moyen électronique : un équipement électronique de traitement, y compris la compression numérique, et de stockage de données, diffusées, acheminées et reçues par fils, par radio, par moyens optiques ou par d'autres moyens électromagnétiques; 43° document du marché : tout document applicable au marché fourni par l'adjudicateur ou auquel il se réfère.


Aan de leidend ambtenaar wordt delegatie verleend om, overeenkomstig de verordening, de volgende taken uit te voeren met betrekking tot het operationeel programma : 1° betalingsaanvragen op te stellen en bij de Commissie in te dienen en te certificeren dat deze aanvragen op betrouwbare boekhoudsystemen gebaseerd zijn, door controleerbare ondersteunende documenten worden gestaafd en aan verificaties door de instantie die de taken opneemt vermeld in artikel 125 van de verordening zijn onderworpen; 2° de in artikel 59, lid 5, onder a), van het Financieel Reglement bedoelde rekeningen op te stellen; 3° te certificeren ...[+++]

Le fonctionnaire dirigeant a la délégation d'exécuter, conformément au règlement, les tâches suivantes dans le cadre du programme opérationnel : 1° établir et soumettre à la Commission les demandes de paiement et certifier qu'elles procèdent de systèmes de comptabilité fiables, sont fondées sur des pièces justificatives susceptibles d'être vérifiées, et sujettes à des vérifications par l'organisme qui assume les fonctions visées à l'article 125 du présent règlement ; 2° établir les comptes visés à l'article 59, alinéa 5, a), du Règlement financier ; 3° certifier l'intégralité, l'exactitude et la véracité des comptes et attester que les ...[+++]


5. a) Werd een inventaris opgesteld van de geclassificeerde documenten? b) Worden de documenten op een veilige manier opgeslagen? c) Bestaat er een controle systeem bij het dupliceren van dergelijke documenten?

5. a) Un inventaire des documents classifiés a-t-il été réalisé? b) Les documents sont-ils stockés de manière sûre? c) Un système de contrôle est-il prévu en cas de copie de tels documents?


De documenten moeten op een veilige manier worden opgeslagen. Dupliceren mag niet of onder strikte controle gebeuren.

Les documents doivent être stockés de manière sûre et leur copie n'est possible que si elle fait l'objet d'un contrôle strict.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Binnen de Commissie geldt trouwens het principe dat de betrokken documenten enkel kunnen worden ingekeken bij de secretaris van de Commissie en op een beveiligde manier worden opgeslagen (artikel 4 van het huishoudelijk reglement van de Federale Beroepscommissie voor de toegang tot milieu-informatie).

D'ailleurs, au sein de la Commission s'applique le principe que les documents concernés ne peuvent être consultés qu'auprès du secrétaire de la Commission et que ceux-ci sont conservés de manière sécurisée (article 4 du règlement intérieur de la Commission fédérale de Recours pour l'accès aux informations environnementales).


12º de identiteit van de dienstverlener van de verantwoordelijke elektronische archiveringsdienst, met toepassing van titel III van de wet van 3 juni 2007 houdende diverse arbeidsbepalingen, voor de opslag van door middel van een elektronische handtekening aangegane arbeidsovereenkomsten en de elektronisch verstuurde en opgeslagen documenten in het kader van de individuele arbeidsrelatie tussen werkgever en werknemer evenals de wijze waarop de toegang van de werknemer tot deze elektronisch bij de dienstverlener opgeslagen documenten wordt gewaarborgd, ook na ...[+++]

12º l'identité du prestataire de service d'archivage électronique responsable, en application du titre III de la loi du 3 juin 2007 portant des dispositions diverses relatives au travail, pour l'archivage des contrats de travail conclus au moyen d'une signature électronique et des documents dans le cadre de la relation individuelle entre employeur et travailleur envoyés et archivés électroniquement ainsi que la façon dont l'accès du travailleur aux documents archivés électroniquement auprès du prestataire est garanti, également après la fin de la relation de travail.


Zo werden alle documenten werden immers samengebracht en opgeslagen in de North Gate gebouwen van de FOD Economie en zijn ze op eenvoudige vraag toegankelijk voor onderzoekers en wetenschappers.

C'est ainsi que l'ensemble de ces documents a été rassemblé et stocké dans les bâtiments du North Gate du SPF Économie et sont accessibles aux chercheurs et aux scientifiques sur simple demande.


1. Welke documenten worden voor welke periode opgeslagen in de archieven, hetzij in de eenheden, hetzij in centrale depots ?

1. Quels documents entrepose-t-on aux archives, soit dans les unités, soit dans les dépôts centraux, et pour quelle durée ?


Er werd slechts één exemplaar van de documenten afgegeven of de documenten werden gewoon opgeslagen.

En effet, les documents sont remis en un seul exemplaire ou simplement stockés.


Het gaat om de oprichting van een hulppost bestemd voor: de inzameling en de bewaring van documenten uit het archief van de federale besturen en andere archiefstukken, vooral het definitief historisch archief dat niet in Namen en Louvain-la-Neuve kan worden opgeslagen; het sorteren, het stofvrij maken, ontsmetten en verpakken van historisch archief dat niet op andere plaatsen kan worden behandeld en, ten slotte, voor het beheer van de virtuele en materiële overbrenging van documenten tussen de depots Namen en Louvain-la-Neuve.

Il s'agit de la création à Péronnes-lez-Binche d'un dépôt auxiliaire permettant : l'accueil et la conservation de documents d'archives provenant des administrations fédérales et d'autres producteurs d'archives et, principalement, les archives historiques définitives qui ne pourront être hébergées dans les sites de Namur et de Louvain-la-Neuve ; le tri, le dépoussiérage, la désinfection et le conditionnement d'archives historiques impossibles à traiter dans d'autres dépôts ; et enfin la gestion des transferts virtuels et matériels des documents avec les dépôts de Namur et de Louvain la Neuve.


w