Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bewijs van algemene ontwikkeling
EUROSTEP
Econome
Economic intelligence
Economische informatievergaring
Economist
Econoom
GCE
GCE=General Certificate of Education
General Certificate of Education
IEA

Vertaling van "economics and education " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
bewijs van algemene ontwikkeling | General Certificate of Education | GCE [Abbr.] | GCE=General Certificate of Education [Abbr.]

GCE [Abbr.] | GCE=General Certificate of Education,correspond au baccalauréat,autorise l'accès à une université [Abbr.]


European Association of Users of Satelites in Training and Education Programmes | EUROSTEP [Abbr.]

Association européenne des utilisateurs de satellites dans les programmes de formation et d'enseignement | EUROSTEP [Abbr.]


International Association for the Evaluation of Educational Achievement | Internationale Vereniging voor de evaluatie van het onderwijsrendement | IEA [Abbr.]

Association internationale d'évaluation du rendement scolaire | Association internationale pour l'évaluation du rendement scolaire | IEA [Abbr.]


econome | economist | econoom

économiste | spécialiste d'économie politique


economische informatievergaring [ economic intelligence ]

intelligence économique [ intelligence concurrentielle ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
C. whereas one of the essential purposes of the Euro-Mediterranean Partnership is to narrow the human and socio-economic development gaps between the two shores of the Mediterranean and whereas the partnership accordingly encompasses a number of social and economic challenges (education, public health, gender equality, et c.) covered by the MDGs that the Barcelona Process States have undertaken to tackle,

C. Considérant qu'une des raisons d'être du Partenariat euro-méditerranéen est de réduire les écarts de développement humain et socio-économique entre les deux rives de la Méditerranée et que de ce fait le partenariat euro-méditerranéen intègre un certain nombre de défis sociaux et économiques (l'éducation, la santé publique, l'égalité des genres ..) couverts par les OMD et que les États du processus de Barcelone se sont engagés à relever,


C. whereas one of the essential purposes of the Euro-Mediterranean Partnership is to narrow the human and socio-economic development gaps between the two shores of the Mediterranean and whereas the partnership accordingly encompasses a number of social and economic challenges (education, public health, gender equality, et c.) covered by the MDGs that the Barcelona Process States have undertaken to tackle,

C. Considérant qu'une des raisons d'être du Partenariat euro-méditerranéen est de réduire les écarts de développement humain et socio-économique entre les deux rives de la Méditerranée et que de ce fait le partenariat euro-méditerranéen intègre un certain nombre de défis sociaux et économiques (l'éducation, la santé publique, l'égalité des genres ..) couverts par les OMD et que les États du processus de Barcelone se sont engagés à relever,


Calls for structural reforms to be speeded up, with a view to improving the legal and economic environment, attracting investment and encouraging business start-ups; draws attention to the importance of SMEs as a motor for growth and job creation; emphasises the need to continue removing obstacles to their development; advocates improvements to education and in-service training, accompanied by measures to increase and diversify employment opportunities; calls for the revision of the selective immigration policy which produces the ...[+++]

Invite à une accélération des réformes structurelles afin d'améliorer l'environnement juridique et économique, d'attirer les investissements et de faciliter la création d'entreprises; rappelle l'importance des PME comme moteur de la croissance et de la création d'emploi; insiste sur la nécessité de continuer à lever les obstacles à leur développement; préconise un renforcement des filières d'éducation et de la formation continue tout en garantissant une augmentation et une diversification des opportunités d'emploi; appelle à la révision de la politique d'immigration sélective qui engendre les effets négatifs de la fuite des cerveaux ...[+++]


Calls for structural reforms to be speeded up, with a view to improving the legal and economic environment, attracting investment and encouraging business start-ups; draws attention to the importance of SMEs as a motor for growth and job creation; emphasises the need to continue removing obstacles to their development; advocates improvements to education and in-service training, accompanied by measures to increase and diversify employment opportunities; calls for the revision of the selective immigration policy which produces the ...[+++]

Invite à une accélération des réformes structurelles afin d'améliorer l'environnement juridique et économique, d'attirer les investissements et de faciliter la création d'entreprises; rappelle l'importance des PME comme moteur de la croissance et de la création d'emploi; insiste sur la nécessité de continuer à lever les obstacles à leur développement; préconise un renforcement des filières d'éducation et de la formation continue tout en garantissant une augmentation et une diversification des opportunités d'emploi; appelle à la révision de la politique d'immigration sélective qui engendre les effets négatifs de la fuite des cerveaux ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
RECOMMENDATION OF THE COMMITTEE ON ECONOMIC AND FINANCIAL AFFAIRS, SOCIAL AFFAIRS AND EDUCATION

RECOMMANDATION PRÉSENTÉE PAR LA COMMISSION DES AFFAIRES ÉCONOMIQUES ET FINANCIÈRES, DES AFFAIRES SOCIALES ET DE L'ÉDUCATION


In de studie "Funding of Education in Europe: The Impact of the Economic Crisis" wordt aandacht geschonken aan:

L’étude, intitulée «Funding of Education in Europe 2000-2012: The Impact of the Economic Crisis», se concentre sur:


Established in 1971, its membership includes 14 of the Pacific ACP countries together with Australia and New Zealand.[16] Forum Heads of State and Government meet annually, as do Forum Economics and Education Ministers.

Créé en 1971, il réunit 14 pays ACP du Pacifique ainsi que l’Australie et la Nouvelle-Zélande.[16] Les chefs d’État et de gouvernement du Forum se réunissent une fois par an, ainsi que les ministres de l’éducation et de l’économie.


Education (only Master's degree or equivalent) : Master degree or equivalent in Social or Political sciences, Administration or Economics.

Education (only Master's degree or equivalent) : Master degree or equivalent in Social or Political sciences, Administration or Economics


[18] TIMMS, Third International Maths and Science Survey; Ludger Wössmann, Schooling Resources, Educational Institutions and Student Performances: The International Evidence Kiel Working Papers No. 983, Kiel Institute for World Economics, May 2000.

[18] TIMMS, Third International Maths and Science Survey; Ludger Wössmann, Schooling Resources, Educational Institutions, and Student Performance: The International Evidence, Kiel Working Papers No. 983, Kiel Institute for World Economics, mai 2000




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'economics and education' ->

Date index: 2021-10-03
w