Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Courseware
Didactische programma's
Educatieve activiteiten ontwikkelen
Educatieve activiteiten organiseren
Educatieve begeleiding
Educatieve dienst
Educatieve ontwikkelingen monitoren
Educatieve programma's in bibliotheken ontwikkelen
Educatieve programmatuur
Educatieve software
Edukatieve software
Leerprogrammatuur
Lesprogrammatuur
Onderwijsactiviteiten ontwikkelen
Onderwijsactiviteiten organiseren
Onderwijsontwikkelingen monitoren
Onderwijsprogrammatuur
Sociaal-educatieve begeleiding
Software voor onderwijs
Toezicht houden op educatieve ontwikkelingen
Toezicht houden op onderwijsontwikkelingen

Vertaling van "educatieve multimediaproducten met " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
educatieve activiteiten ontwikkelen | educatieve activiteiten organiseren | onderwijsactiviteiten ontwikkelen | onderwijsactiviteiten organiseren

développer des activités éducatives


courseware | educatieve programmatuur | educatieve software

didacticiel | logiciel d'enseignement | logiciel éducatif | logiciel pédagogique


educatieve ontwikkelingen monitoren | onderwijsontwikkelingen monitoren | toezicht houden op educatieve ontwikkelingen | toezicht houden op onderwijsontwikkelingen

suivre l'évolution de l'enseignement




Didactische programma's | Educatieve software | Edukatieve software | Leerprogrammatuur | Lesprogrammatuur | Onderwijsprogrammatuur | Software voor onderwijs

didacticiel | logiciel éducatif | logiciel pédagogique




sociaal-educatieve begeleiding

accompagnement socio-éducatif




educatieve software | edukatieve software | software voor onderwijs

didacticiel | logiciel éducatif | logiciel éducatique | logiciel pédagogique


educatieve programma's in bibliotheken ontwikkelen

élaborer des programmes éducatifs de bibliothèque
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Deze discussie heeft bijgedragen tot bewustmaking op dit gebied bij partijen uit de openbare en particuliere sector en kan een belangrijke basis zijn voor het verbeteren van de voorwaarden in Europa voor de exploitatie van inhoud met grote toegevoegde waarde, op het terrein van onderwijs, cultuur, maatschappij en beroep en de ontwikkeling van nieuwe goederen en multimediadiensten (digitale bibliotheken en archieven, educatieve en culturele multimediaproducten, zich op het net begeven van culturele instellingen en universiteiten, surfen in virtuele verzamelingen, ontwikkeling van virtueel toerisme, beroepsopleiding en permanente scholing ...[+++]

Ce débat a contribué à sensibiliser au problème les intéressés dans les secteurs public et privé et pourrait constituer un facteur important de l'amélioration en Europe des conditions d'exploitation des contenus à haute valeur ajoutée éducative, culturelle, sociale, et professionnelle et de développement de nouveaux biens et services multimédias (bibliothèques et archives numériques, produits multimédias éducatifs et culturels, mise en réseau d'institutions culturelles et d'universités, navigation dans des collections virtuelles, développement du tourisme virtuel, formation professionnelle et continue à distance...).


Een eerste gegevensbasis [43] over uitgevers en Europese educatieve multimediaproducten werd in 1997 opgezet.

Une première base de données [43] sur les éditeurs et les produits multimédias éducatifs européens fut développée en 1997.


Een eerste gegevensbasis [43] over uitgevers en Europese educatieve multimediaproducten werd in 1997 opgezet.

Une première base de données [43] sur les éditeurs et les produits multimédias éducatifs européens fut développée en 1997.


De financiering voor deze acties kan worden verkregen door: gebruik te maken van de communautaire middelen, met name die van de programma's voor de ontwikkeling van "inhouden" (Media II, Info 2000), voor onderwijs en opleiding (Socrates, Leonardo da Vinci), voor onderzoek (telematicatoepassingen, informatietechnologieën, gericht sociaal-economisch onderzoek) in het kader van de door de task force "Educatieve multimediasoftware" - in 1995 in het leven geroepen door Edith Cresson en Martin Bangemann - gecoördineerde oproepen tot het indienen van gezamenlijke voorstellen, alsmede de aan de transeuropese telecommunicatienetwerken en Structuu ...[+++]

S'agissant du financement de ces actions, il peut être obtenu : en exploitant les ressources communautaires, notamment celles des programmes de développement de contenus (Média II, Info 2000), d'éducation et de formation (Socrates, Léonardo da Vinci), de recherche (Applications Télématiques, Technologies de l'information, Recherche socio-économique finalisée) dans le cadre des appels à propositions conjoints coordonnés par la Task Force recherche/industrie "Logiciels éducatifs et Multimédia" - lancée en 1995 par Edith Cresson et Marti ...[+++]


w