Art. 37. § 1.
Om te zorgen in de best mogelijke omstandigheden voor de inschakeling of de her
inschakeling van de leerlingen waarvan de begeleiding door een dienst voor schoolherinschakeling ten einde is gelopen, krijgt de schoo
linrichting die het eerst een jongere op het einde van zijn begeleiding ontvangt, voor elke opnieuw ingescha
kelde leerling, zes bijkomende ...[+++]ass=yellow2> lestijden boven het totale aantal
lestijden/leraar in het gewoon onderwijs of zes bijkomende
lestijden boven het
lestijdenpakket in het gespecialiseerd onderwijs, waa
rbij een totaal van vierentwintig lestijden per inrichting nooit kan worden overschreden.
Art. 37. § 1 . Pour assurer l'accompagnement dans les meilleures conditions possibles, de l'intégration ou de la réintégration des élèves dont la prise en charge par un service d'accrochage scolaire a pris fin, l'établissement scolaire qui accueille en premier un jeune à l'issue de sa prise en charge, se voit octroyer, pour chaque élève (ré)intégré, six périodes supplémentaires au nombre total de périodes-professeur dans l'enseignement ordinaire ou six périodes supplémentaires au capital-périodes dans l'enseignement spécialisé, sans jamais dépasser un total de vingt-quatre périodes par établissement.