2.2.4 Autonomie Is zelfstandig in - het nauwkeurig uitvoeren van de opdracht - het bepalen van de volgorde van de uitvoering van de eigen opdrachten Is gebonden aan - eindcontrole van opdracht door leidinggevende - opgelegde timing en afgebakende opdracht - de geldende regels en procedures van de organisatie - veiligheids-, hygiëne-, gezondheids- en milieureglementering Doet beroep op - de leidinggevende/de verantwoordelijke bij onduidelijkheden en duiding van de opdracht - het team/collega's bij gebrek aan informatie - de verantwoordelijke in geval defecten van materieel 2.2.5 Verantwoordelijkheid - het sorteren en verdelen van bi
nnenkomende interne (elektronische) post ...[+++] - het voorbereiden, sorteren en uitsturen van de uitgaande
post - het ontvangen, controleren en
instructies vragen over de termijn, het aantal .van de te verwerken informatie - het invoeren of digitaliseren (handgeschreven teksten, cheques, data ...) van documenten - het controleren van de juistheid van de ingevoerde informatie - het verbeteren van eigen fouten - het indexeren, klasseren en archiveren van documenten - het verzorgen van kopieerwerk - het verzorgen van logistieke ondersteuning van interne overlegmomenten op vraag van de opdrachtgever - het uitvoeren van ad hoc gelijkaardige administratieve opdrachten voor andere diensten - het respecteren van de bedrijfscultuur, procedures en regels 2.3 Attesten 2.3.1 Wettelijke Attesten Er zijn geen attesten vereist.
2.2.4 Autonomie Travaille
de manière autonome pour - exécuter la missio
n avec précision ; - définir l'ordre de réalisation de ses tâches. est tenu par : - le contrôle final de la tâche par le supérieur ; - le délai imposé et l'ordre de travail délimité. - les règles et procédures en vigueur au sein de l'organisation ; - la réglementation en matière de sécurité, d'hygiène, de santé et d'environnement ; Fait appel : - au supérieur/responsable en cas de doute et d'explication de l'ordre de travail ; - à l'équipe/aux collègues en cas de manque d'informat
...[+++]ion ; - au responsable en cas de matériel défectueux ; 2.2.5 Responsabilité - le tri et la distribution du courrier (électronique) interne entrant ; - la préparation, le tri et l'envoi du courrier sortant ; - la réception, le contrôle et la demande d'instructions au sujet notamment des délais et des quantités d'informations à traiter ; - l'introduction ou la numérisation (textes, chèques, données, etc. rédigés à la main, etc.) de documents ; - le contrôle de l'exactitude des informations saisies ; - la correction de ses propres fautes ; - l'indexation, le classement et l'archivage des documents - la réalisation de copies ; - la prise en charge du soutien logistique lors des concertations internes à la demande du donneur d'ordre ; - la réalisation correcte de tâches administratives assimilées pour d'autres services ; - le respect de la culture, des procédures et des règles. 2.3 Attestations 2.3.1 Attestations légales Des attestations ne sont pas requises.