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Traduction de «eurobarometer 411 cross-border access » (Néerlandais → Français) :

Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397 — Business attitudes towards cross-border sales and consumer protection, 2014. "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 Flash ...[+++]

Eurobaromètre Flash n° 396 «Retailers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2015). Eurobaromètre Flash nº 413 «Companies engaged in online activities» (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Eurobaromètre Flash nº 397 «Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2014). « Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most », GfK, 2015 «Economic Study on Consumer Digital Content Products», ICF International, 2015 Eurobaromètre Flash n° 411 «Cro ...[+++]


[28] Zie bijvoorbeeld Eurobarometer-enquête 175 "Views on Business-to-Consumers Cross-border Trade" op de Eurobarometer homepage: [http ...]

[28] Voir, par exemple, l'enquête Eurobaromètre 175 "Views on Business-to-Consumers Cross-border Trade" sur la page d'accueil du site [http ...]


[47] Eurobarometer kwaliteitsonderzoek "European citizenship – Cross-border mobility", augustus 2010.

[47] Enquête qualitative Eurobaromètre «European citizenship – Cross-border mobility», août 2010.


Stressing the importance of cross-border connections for the integration of countries of the southern shore of the Mediterranean and for territorial cohesion, recalls the problems of isolation and accessibility of the interior regions and the need to integrate them with Coastal regions;

Soulignant l'importance des connexions transfrontalières pour l'intégration des pays de la rive Sud de la Méditerranée et pour la cohésion territoriale, rappelle les problèmes d'isolement et d'accessibilité des régions de l'intérieur, et la nécessité des les intégrer avec les régions côtières;


Stressing the importance of cross-border connections for the integration of countries of the southern shore of the Mediterranean and for territorial cohesion, recalls the problems of isolation and accessibility of the interior regions and the need to integrate them with Coastal regions;

Soulignant l'importance des connexions transfrontalières pour l'intégration des pays de la rive Sud de la Méditerranée et pour la cohésion territoriale, rappelle les problèmes d'isolement et d'accessibilité des régions de l'intérieur, et la nécessité des les intégrer avec les régions côtières;


Flash Eurobarometer 299a, Attitudes towards cross-border trade and consumer protection, blz.10

Eurobaromètre Flash 299a, Attitudes des consommateurs envers les ventes transfrontières et la protection des consommateurs, p. 10.


Flash Eurobarometer 299, Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection, blz. 15.

Eurobaromètres Flash 299, Attitudes des consommateurs envers les ventes transfrontalières et la protection des consommateurs , p. 15.


[42] Flash Eurobarometer nr. 299 – "Cross-border trade and consumer protection", september 2010, analytisch verslag, blz. 30.

[42] Flash Eurobarometer No 299 – Cross-border trade and consumer protection, septembre 2010, report analytique, p. 30.


[11] Zie Flash Eurobarometer 332, Consumers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection, mei 2012, blz. 8. [http ...]

[11] Voir Eurobaromètre Flash 332, Consumer attitudes towards cross-border sales and consumer protection, mai 2012, p. 8 ( [http ...]


[135] Zie Flash Eurobarometer 332 Consumers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection, mei 2012, blz. 8. Meer consumenten hebben nu belangstelling voor het doen van grensoverschrijdende aankopen (52 %, +19) en zijn bereid meer geld te besteden (18 %, +5) dan in 2006.

[135] Eurobaromètre Flash 332 — Consumer attitudes towards cross-border sales and consumer protection (Attitudes des consommateurs envers les ventes transfrontières et protection des consommateurs), mai 2012, p. 8. Davantage de consommateurs souhaitent désormais faire des achats transfrontières (52 %, +19) et sont disposés à dépenser plus d'argent à l'étranger (18 %, +5) qu'en 2006.




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Date index: 2023-06-09
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