...ndere
n; o de interne en externe klanten sensibiliseren met betrekking tot de toegevoegde waarde van de informatietechnologieën teneinde de samenhang van het informatiesysteem te bewaren; o de cartografie van de business-, functionele, applicatieve en technische processen bevorderen als hulpmiddel voor besluitvorming en verspreiding; o de nuttige documentatie met betrekking tot de architectuur, cartografie en technologie centraliseren en communiceren en de documentatiedirectory beheren; o helpen bij de evaluatie en de selectie van de meest geschikte ICT-oplossingen teneinde oplossingen te implementeren die voldoen aan de behoeften
...[+++]en de middelen van de organisatie; o oplossingen voorstellen aan de organisatie rekening houdend met de technische haalbaarheid en de economische rentabiliteit (verwijzen naar de bestaande oplossingen, ondersteuning bij het opstellen van een lastenboek,...); o de evoluties en de ontwikkelingen in het vakgebied opvolgen teneinde optimaal in te spelen op nieuwe mogelijkheden, rekening houdend met de noden en de wensen van de organisatie; o de projectverantwoordelijken bijstaan inzake ICT-materies teneinde te komen tot een professionele oplossing; o medewerkers van de dienst coachen, motiveren, leiden en evalueren teneinde een optimale inzet van elke medewerker te verkrijgen. ....
..sibiliser les
clients internes et externes aux apports des technologies de l'information afin de conserver la cohésion du système d'information; o promouvoir la cartographie des processus métiers, fonctionnelle, applicative et technique comme un outil d'aide à la décision et à la diffusion; o centraliser et communiquer la documentation utile en matière d'architecture, de cartographie et de technologie et gérer le répertoire de documentation; o aider lors de l'évaluation et de la sélection des solutions ICT les plus adaptées afin d'implémenter des solutions qui satisfont aux besoins et moyen
...[+++]s de l'organisation; o proposer des solutions à l'organisation en tenant compte de la faisabilité technique et de la rentabilité économique (se référer aux solutions existantes, soutien lors de la rédaction d'un cahier des charges, ...); o suivre les tendances et les développements dans le domaine afin de répondre efficacement à de nouvelles opportunités, en tenant compte des besoins et des souhaits de l'organisation; o assister les responsables de projet dans des matières techniques IT, afin d'arriver à une solution professionnelle; o coacher, motiver, diriger, et évaluer les collaborateurs du service afin de susciter un investissement optimal de chacun d'eux. ...