Art. 2. In artikel 26 van hetzelfde decreet,
worden de woorden « alsook aan de leden van de niveau
s 2, 3 en 4 van het personeel bedoeld in artikel 1 van het koninklijk besluit van 30 oktober 1971 tot vaststelling van het statuut van het bestuurs- en toegevoegd personeel, hulppersoneel voor onderzoek, beheerspersoneel, de kinderverzorgsters, werkopzichters en tekenaars,
het paramedisch en gespecialiseerd personeel van de universite
...[+++]iten en de universitaire faculteit van de Franse Gemeenschap » ingevoegd tussen de woorden « gesubsidieerd door de Franse Gemeenschap » en « vastgesteld op 70 % ».
Art. 2. A l'article 26 du même décret, les mots " ainsi qu'aux membres des niveaux 2, 3 et 4 du personnel visé à l'article 1 de l'arrêté royal du 30 octobre 1971 fixant le statut du personnel de direction et attaché, du personnel administratif, personnel adjoint à la recherche, personnel de gestion, puéricultrices, surveillants des travaux et dessinateurs, du personnel paramédical et du personnel spécialisé des universités et faculté universitaire de la Communauté française," sont insérés entre les mots " subventionnés par la Communauté française," et les mots " est fixé" .