Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Chromo-Duplexkarton
Door een onderpand gedekt
Door zekerheden afgedekt
Door zekerheden gedekt
Eenzijdig houtvrij gedekt
GSM
GSM-systeem
Gedekt
Gedekt risico
Gedekte swaps
Gedekte swops
Gegarandeerd
Gsm-hersteller
Gsm-reparateur
Handy
Mobiele telefoon
Mobieltje
Reparateur mobiele telefoons
Risico
Rugzijde lichhouthoudend gedekt
Telefoonhersteller

Vertaling van "gsm gedekt zijn " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
door een onderpand gedekt | door een zekerheid / zekerheden gedekt | door zekerheden afgedekt | door zekerheden gedekt | gedekt | gegarandeerd

couvert | garanti






Chromo-Duplexkarton | eenzijdig houtvrij gedekt | rugzijde lichhouthoudend gedekt

carton Duplex un côté couché | satiné 2 faces | un côté mi-fin




gsm-hersteller | gsm-reparateur | reparateur mobiele telefoons | telefoonhersteller

réparatrice de téléphones mobiles | réparatrice de téléphones portables | réparateur de téléphones mobiles | réparateur de téléphones portables/réparatrice de téléphones portables




mobiele telefoon [ GSM | handy | mobieltje ]

téléphone mobile [ GSM | téléphone portable ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
d) de vermelding of de site al dan niet door een GSM netwerk wordt gedekt;

d) la mention de la couverture ou non du site par un réseau pour GSM;


Aangezien deze gebieden voor GSM gedekt zijn (2G), kunnen ze gedekt worden voor de 800 MHz-band door gebruik te maken van dezelfde uitzendplaatsen.

Vu que ces zones sont couvertes pour le GSM (2G), elles peuvent être couvertes pour la bande 800 MHz en utilisant les mêmes sites d'émission.


Deze kunnen (1) van technische aard zijn: de metalen bak van de wagens en de zonnefilters op de ruiten verzwakken het GSM-signaal, (2) inherent zijn aan de verplaatsingssnelheid van een trein: de treinsnelheid beïnvloedt de kwaliteit van het ontvangen signaal (zo heeft bijvoorbeeld een trein die tegen 160 km per uur rijdt, een negatieve uitwerking op de ontvangstkwali-teit van het signaal); (3) inherent zijn aan het reliëf en aan de spoorwegomgeving: de trein passeert op plaatsen (valleien bijvoorbeeld) die niet door de mobiele operatoren zijn gedekt.

Elles peuvent être (1) techniques : la caisse métallique des voitures et les filtres anti-solaires sur les vitres atténuent le signal GSM, (2) inhérentes à la vitesse de déplacement d’un train : la vitesse d’un train influence la qualité du signal reçu (par exemple : un train se déplaçant à 160 km par heure influe négativement sur la qualité de réception du signal) ; (3) inhérentes au relief et à l’environnement ferroviaire : le train passe dans des endroits (vallées par exemple) non couverts par les opérateurs mobiles.


Eén van de 800 MHz-operatoren moet dus met voorrang (binnen een termijn van drie jaar) zijn netwerk uitrollen in de gebieden die gedekt zijn met GSM/EDGE door de drie 2G-operatoren, maar die door geen enkele 3G-operator met UMTS/HSPA gedekt zijn.

Un des opérateurs 800MHz doit donc déployer prioritairement (dans un délai de trois ans) son réseau dans les zones qui sont couvertes en GSM/EDGE par les trois opérateurs 2G, mais qui ne sont couvertes par aucun opérateur 3G en UMTS/HSPA.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Bijlage 2 bepaalt de gebieden die met GSM/EDGE gedekt zijn door de drie 2G-operatoren en waarvan geen enkele 3G-operator minstens 98 % van de bevolking dekt met UMTS/HSPA.

L'annexe 2 définit les zones qui sont couvertes en GSM/EDGE par les trois opérateurs 2G et dont aucun opérateur 3G ne couvre au moins 98 % de la population en UMTS/HSPA.


1. a) Bestaan er studies en cijfers die wijzen op het grotere gevaar van bellen met een gsm ten opzichte van andere handelingen achter het stuur zoals het manipuleren van de radio, het gps-apparaat of een computer, tv-kijken, de krant of een stratenplan lezen, eten en drinken, enzovoort, die het rijden evenzeer belemmeren? b) Zo neen, waarom wordt in het koninklijk besluit van 30 september 2005 het bellen met een gsm apart opgesomd? c) Zo ja, waarom staat het bellen met een gsm niet hoger ingedeeld als overtreding dan de andere handelingen die - veronderstel ik - worden gedekt ...[+++]

1. a) Existe-t-il des études et des chiffres indiquant qu'utiliser son gsm au volant est plus dangereux que d'autres comportements tels que le fait de manipuler l'autoradio, le gps ou un ordinateur, de regarder la télévision, de lire le journal ou une carte routière, de manger et de boire, etc., autant de comportements qui perturbent tout autant la conduite d'un véhicule? b) Dans la négative, pourquoi le fait de manipuler un gsm fait-il l'objet d'une disposition séparée dans l'arrêté royal du 30 septembre 2005? c) Dans l'affirmative, pourquoi le fait de manipuler un gsm n'est-il pas considéré comme une infraction plus grave que les autres comportements qui - je suppose - son ...[+++]


1. a) Bestaan er studies en cijfers die wijzen op het grotere gevaar van bellen met een gsm ten opzichte van andere handelingen achter het stuur zoals het manipuleren van de radio, het gps-apparaat of een computer, tv-kijken, de krant of een stratenplan lezen, eten en drinken, enzovoort, die het rijden evenzeer belemmeren? b) Zo neen, waarom wordt in het koninklijk besluit van 30 september 2005 het bellen met een gsm apart opgesomd? c) Zo ja, waarom staat het bellen met een gsm niet hoger ingedeeld als overtreding dan de andere handelingen die - veronderstel ik - worden gedekt ...[+++]

1. a) Existe-t-il des études et des chiffres indiquant qu'utiliser son gsm au volant est plus dangereux que d'autres comportements tels que le fait de manipuler l'autoradio, le gps ou un ordinateur, de regarder la télévision, de lire le journal ou une carte routière, de manger et de boire, etc., autant de comportements qui perturbent tout autant la conduite d'un véhicule? b) Dans la négative, pourquoi le fait de manipuler un gsm fait-il l'objet d'une disposition séparée dans l'arrêté royal du 30 septembre 2005? c) Dans l'affirmative, pourquoi le fait de manipuler un gsm n'est-il pas considéré comme une infraction plus grave que les autres comportements qui - je suppose - son ...[+++]


Deze kunnen (1) van technische aard zijn: de metalen bak van de wagens en de zonnefilters op de ruiten verzwakken het GSM-signaal, (2) inherent zijn aan de verplaatsingssnelheid van een trein: de treinsnelheid beïnvloedt de kwaliteit van het ontvangen signaal (zo heeft, bijvooorbeeld, een trein die tegen 160 km/h rijdt, een negatieve uitwerking op de ontvangstkwaliteit van het signaal); (3) inherent zijn aan het reliëf en aan de spoorwegomgeving: de trein passeert op plaatsen (valleien bijvoorbeeld) die niet door de mobiele operatoren zijn gedekt.

Elles peuvent être (1) techniques: la caisse métallique des voitures et les filtres anti-solaires sur les vitres atténuent le signal GSM, (2) inhérentes à la vitesse de déplacement d'un train: la vitesse d'un train influence la qualité du signal reçu (par exemple: un train se déplaçant à 160 km/h influe négativement sur la qualité de réception du signal); (3) inhérentes au relief et à l'environnement ferroviaire: le train passe dans des endroits (vallées par exemple) non couverts par les opérateurs mobiles.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'gsm gedekt zijn' ->

Date index: 2024-12-28
w