Op te merken valt : - ongeveer 7.500 telefoonoproepen worden per week verwerkt, alsmede ongeveer 1.800 telefaxen en brieven; - de overgrote meerderheid van de telefoonoproepen heeft betrekking op inlichtingen in verband met het tijdstip en het bedrag van de uitbetalingen, de inhoud van het rekeninguittreksel, enzovoort; - het kliënteel beschikt bovendien over de mogelijkheid om zich, hetzij aan de loketten van de rijksdienst te Brussel aan te bieden (ongeveer 8.000 personen in mei en ongeveer 7.900 personen in juni), hetzij zich te richten tot de personeelsleden van de RJV, die in verschillende provi
nciesteden zitdagen houden en die, dankzij hun ...[+++] terminal, onmiddellijk over de nodige gegevens kunnen beschikken.
Il est signalé que : - par semaine environ 7.500 communications téléphoniques sont traitées, ainsi qu'environ 1.800 fax et lettres; - la grande majorité des communications concerne des demandes de renseignements portant sur la date et le montant du paiement, le contenu de l'extrait de compte, et cetera; - la clientèle dispose en outre de la possibilité de se présenter aux guichets de l'office à Bruxelles (environ 8.000 personnes en mai et environ 7.900 personnes en juin) ainsi qu'aux permanences en province, où des agents de l'ONVA grâce à leur terminal, peuvent disposer immédiatement des données nécessaires.