...an wo
rden besloten; dat in essentie de ontworpen overgangsmaatregel bijgevolg betrekking heeft op het invoeren van een uitstel van de vergunningsplicht voor de desbetreffende terreinen; dat dit uitstel voorwaardelijk is door het te koppelen aan de toepassing van bepalingen van voormeld decreet van 18 mei 1999, zodanig dat dit uitstel geen automatische verlenging betekent tot 30 juni 2003, datum waarop volgens dit besluit de terreinen uiterlijk over een exploitatievergunning in het kader van voormeld decreet van 3 maart 1993 zullen moeten beschikken, in plaats van op 31 december 1999 zoals bepaald in het huidig derde lid van artikel
...[+++]25 van voormeld besluit van de Vlaamse regering van 23 februari 1995; dat de Vlaamse regering wel degelijk bevoegd is om zo'n overgangsregeling in te voeren op basis van artikel 12 van voormeld decreet van 3 maart 1993, gezien deze delegatie niet alleen slaat op de in artikel 6 van het decreet bedoelde openings - en exploitatienormen maar op alle bevoegdheden die aan de Vlaamse Regering door de decreetgever zijn toegekend; dat het evenwel aangewezen is de essentie van de ontworpen overgangsregeling nog beter tot uiting te brengen om tegemoet te komen aan de opmerkingen van de Raad van State; dat daartoe enerzijds in artikel 2 van het navolgend besluit expliciet wordt verwezen naar het attest bedoeld in artikel 5, 10° van voormeld besluit van de Vlaamse regering van 23 februari 1995 en dat anderzijds de bedoeling van dit attest verduidelijkt wordt door in artikel 1 de bepaling ervan aan te passen; ......planologique appropriée; que le r
égime transitoire a essentiellement trait à l'instauration d'un sursis de l'obligation de permis pour les terrains en question; que le sursis en question est conditionnel suite à sa connexion à l'application des dispositions du décret précité du 18 mai 1999 de sorte que ce sursis n'implique en aucun cas une prolongation auto
matique jusqu`au 30 juin 2003, date extrême à laquelle les terrains doivent disposer d'un permis d'exploitation dans le cadre du décret précité du 3 mars 1993 au lieu du 31 déc
...[+++]embre 1999 tel que stipulé à l'actuel alinéa 3 de l'article 25 de l'arrêté précité du Gouvernement flamand du 23 février 1995; que le Gouvernement flamand est bel et bien compétent pour introduire un tel régime transitoire sur base de l'article 12 du décret précité du 3 mars 1993 étant donné que cette délégation n'a pas uniquement trait aux normes d'ouverture et d'exploitation visées à l'article 6 du décret mais également à toutes les compétences octroyées au Gouvernement flamand par l'auteur du décret; qu'il y a toutefois lieu de s'exprimer d'une façon plus claire sur la quintessence du régime transitoire envisagé pour pouvoir tenir compte des observations formulées par le Conseil d'Etat; que c'est pour cette raison que l'article 2 du présent décret renvoie explicitement à l'attestation telle que visée à l'article 5, 10° de l'arrêté du Gouvernement flamand du 23 février 1995 d'une part et que le motif de cette attestation est explicité en adaptant sa connotation à l'article 1 de l'autre; ...