Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Data omzetten en laden
Dienst Communicatie en Kennisbeheer
Directoraat 2 - Documentbeheer
Directoraat 2 - Informatie- en Kennisbeheer
Directoraat 2 - Transparantie
Directoraat Transparantie
Een strategie omzetten in concrete actie en doelen
Extraheren omzetten en laden
Gegevens extraheren en omzetten
Kennisbeheer
Kennisoverdracht
Kladjes in virtuele schetsen omzetten
Knowledge management
Krabbels in virtuele schetsen omzetten
Omzetten
Omzetten in kapitaal
Plannen omzetten in daden
Ruwe schetsen in virtuele schetsen omzetten
Strategieën omzetten in actie en doelstellingen
Strategieën vertalen in activiteiten en doelstellingen

Vertaling van "kennisbeheer omzetten " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
extraheren omzetten en laden | gegevens extraheren en omzetten | data omzetten en laden | hulpmiddelen voor het extraheren omzetten en laden van gegevens

datapumping | processus d’extraction de transformation et de chargement | outils d’extraction de transformation et de chargement | outils d’extraction de transformation et de chargement de données


een strategie omzetten in concrete actie en doelen | strategieën omzetten in actie en doelstellingen | plannen omzetten in daden | strategieën vertalen in activiteiten en doelstellingen

traduire la stratégie en actions et objectifs concrets | élaborer des actions et des objectifs à partir de la stratégie | transposer la stratégie en actions et objectifs


kladjes in virtuele schetsen omzetten | krabbels in virtuele schetsen omzetten | ruwe schetsen in virtuele schetsen omzetten

convertir des brouillons en croquis virtuels




Dienst Communicatie en Kennisbeheer

Service Communication en Gestion de Connaissance




directoraat 2 - Documentbeheer | directoraat 2 - Informatie- en Kennisbeheer | directoraat 2 - Transparantie | directoraat Transparantie

Direction 2 - Gestion de l'information et des connaissances | Direction 2 - Gestion des documents | Direction 2 - Transparence


kennisbeheer [ kennisoverdracht | Knowledge management ]

gestion des connaissances [ capitalisation des connaissances | transmission des savoir-faire | transmission des savoirs ]




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Vastleggingen heeft, onder andere, de volgende taken en opdrachten : analyseren en bepalen van de doelstellingen van de afdeling vastleggingen door het analyseren van de bereikte resultaten van de verschillende teams van de afdeling en het formuleren van meetbare en realistische doelstellingen aangepast aan de situatie van elk team; bepalen van de acties die moeten worden opgestart door de teams van zijn/haar afdeling in functie van de beschikbare middelen om de gestelde doelstellingen te bereiken en duidelijke richtlijnen te geven aan zijn/haar medewerkers en het beoordelen van de werkvolumes van elk team; opstellen van de planning van de concrete acties die de teams binnen een bepaalde termijn ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Engagements a, entre autres, les missions et tâches suivantes : analyser et déterminer les objectifs du département Engagements en analysant les objectifs atteints des différentes équipes du département et en formulant les objectifs mesurables et réalistes adaptés à la situation de chaque équipe; déterminer des actions à faire mettre en oeuvre par les équipes de son département en fonction des moyens disponibles pour atteindre les objectifs définis, donner des instructions claires à ses collaborateurs et évaluer la charge de travail de chaque équipe; rédiger le planning des actions concrètes q ...[+++]


Opdrachten en taken De Adviseur-generaal-vereffeningen heeft, onder andere, de volgende taken en opdrachten : analyseren en bepalen van de doelstellingen van de afdeling Vereffeningen door het analyseren van de bereikte resultaten van de verschillende teams van de afdeling en het formuleren van meetbare en realistische doelstellingen aangepast aan de situatie van elk team; bepalen van de acties die moeten worden opgestart door de teams van zijn/haar afdeling in functie van de beschikbare middelen om de gestelde doelstellingen te bereiken en duidelijke richtlijnen geven aan zijn/haar medewerkers en het beoordelen van de werkvolumes van elk team; opstellen van de planning van de concrete acties die de teams binnen een bepaalde termijn op to ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Liquidations a, entre autres, les missions et tâches suivantes : analyser et déterminer les objectifs du département Liquidations en analysant les objectifs atteints des différentes équipes du département et en formulant les objectifs mesurables et réalistes adaptés à la situation de chaque équipe; déterminer des actions à faire mettre en oeuvre par les équipes de son département en fonction des moyens disponibles pour atteindre les objectifs définis, donner des instructions claires à ses collaborateurs et évaluer la charge de travail de chaque équipe; rédiger le planning des actions concrètes ...[+++]


Dit om de doelstellingen van de afdeling effectief en efficiënt te bereiken. Opdrachten en taken De Adviseur-generaal - Operationele Expertise en Ondersteuning heeft, onder andere, de volgende taken en opdrachten : o meewerken aan de strategische analyse van de dienst OEO en hierbij de doelstellingen bepalen inzake strategie en coördinatie, zowel inzake de werkmethodes als inzake de raming en analyse van de financiële gevolgen; o bepalen, in samenwerking met zijn teamchefs, van de door de teams van zijn afdeling uit te voeren acties, rekening houdend met de beschikbare middelen; o de binnen een bepaalde termijn uit te voeren acties van de teams organiseren in een jaarplan en dit omzetten ...[+++]

Missions et tâches Le Conseiller général - Expertise opérationnelle et support a, entre autres, les missions et tâches suivantes : o participer à l'analyse stratégique du service EOS, déterminer les objectifs stratégiques et les objectifs de coordination, tant dans les méthodes de travail que dans l'évaluation et l'analyse des implications financières; o déterminer, en collaboration avec ses chefs d'équipe, les actions à faire mettre en oeuvre par son département en fonction des moyens disponibles; o organiser dans un plan annuel, les actions à faire mettre en oeuvre par les équipes dans un délai donné et traduire l'ensemble dans des d ...[+++]


w