Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Hedendaagse dans
Leerkracht bijzonder kleuteronderwijs
Leerkracht bijzonder lager onderwijs
Leerkracht speciaal basisonderwijs
Leerkracht speciaal kleuteronderwijs
Leerkracht steineronderwijs
Leerkracht steinerschool
Leraar afdeling dans
Leraar bijzonder kleuteronderwijs
Leraar praktische beroepsopleiding
Leraar speciaal basisonderwijs
Leraar speciaal kleuteronderwijs
Leraar steineronderwijs
Leraar steinerschool
Lestijden-leraar
SOMA
Uren-leerkracht
Uren-leraar

Traduction de «leraar hedendaagse » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Lestijden-leraar (élément) | Uren-leerkracht (élément) | Uren-leraar (élément)

périodes-professeur


leerkracht steineronderwijs | leerkracht steinerschool | leraar steineronderwijs | leraar steinerschool

enseignant des écoles Steiner-Waldorf | professeure des écoles Steiner-Waldorf | enseignant des écoles Steiner-Waldorf/enseignante des écoles Steiner-Waldorf | professeur des écoles Steiner-Waldorf/professeure des écoles Steiner-Waldorf


leerkracht bijzonder lager onderwijs | leerkracht speciaal basisonderwijs | leraar speciaal basisonderwijs | leraar/lerares buitengewoon basisonderwijs

enseignant spécialisé du premier degré | institutrice spécialisée d’école primaire | enseignant spécialisé du premier degré/enseignante spécialisée du premier degré | instituteur spécialisé d’école primaire/institutrice spécialisée d’école primaire


leerkracht speciaal kleuteronderwijs | leraar bijzonder kleuteronderwijs | leerkracht bijzonder kleuteronderwijs | leraar speciaal kleuteronderwijs

enseignant spécialisé du premier degré | instituteur spécialisé d’école maternelle | enseignant spécialisé du premier degré/enseignante spécialisée du premier degré | instituteur spécialisé d’école maternelle/institutrice spécialisée d’école maternelle


Studie- en Documentatiecentrum Oorlog en Hedendaagse Maatschappij

Centre d'Etudes et de Documentation Guerre et Société contemporaine




leraar praktische beroepsopleiding

enseignant dans le domaine de la formation professionnelle pratique


prijs van de Europese Unie voor hedendaagse architectuur

Prix d'architecture contemporaine de l'Union européenne




Studie- en Documentatiecentrum Oorlog en Hedendaagse Maatschappij | SOMA [Abbr.]

centre d'études et de documentation Guerre et Sociétés contemporaines | CEGES [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Artikel 1. De ambten getroffen door de schaarste in het basis- en secundair onderwijs met volledig leerplan en voor sociale promotie zijn de volgende : 1° Basisonderwijs : Leermeester moderne taal Nederlands Leermeester moderne taal Engels Onderwijzer voorschools taalbadonderwijs Engels Onderwijzer voorschools taalbadonderwijs Nederlands Onderwijzer lager onderwijs Onderwijzer lager taalbadonderwijs Nederlands Leermeester zedenleer 2° Secundair onderwijs met volledig leerplan : 3° Secundair onderwijs voor sociale promotie : Art. 2. De ambten getroffen door de schaarste in het kunstonderwijs met beperkt leerplan zijn de volgende : 1) Domein beeldende kunst, visuele kunst en ruimtelijke kunst : - Leraar kunstambachten voor de volgende speci ...[+++]

Article 1. Les fonctions touchées par la pénurie dans l'enseignement fondamental, secondaire de plein exercice et de promotion sociale sont les suivantes : 1° Enseignement fondamental : - Maître de langue moderne néerlandais - Maître de langue moderne anglais - Instituteur préscolaire en immersion anglaise - Instituteur préscolaire en immersion néerlandaise - Instituteur primaire - Instituteur primaire en immersion néerlandaise - Maître de Morale 2° Enseignement secondaire de plein exercice : 3° Enseignement secondaire de Promotion sociale : Art. 2. Les fonctions touchées par la pénurie dans l'enseignement artistique à horaire réduit sont les suivantes : 1) Domaine des arts plastiques, visuels et de l'espace : - Professeur des métiers d'a ...[+++]


in 5° worden de woorden « Sylvia Ubieta, leraar hedendaagse dans » vervangen door de woorden « Chantal Tuerlinckx-Roggeman » en worden de woorden « Renée Kammer, leraar klassieke dans » vervangen door de woorden « Joëlle Rihon ».

- au 5°, les mots « Sylvia Ubieta, professeur de danse contemporaine » sont remplacés par les mots « Chantal Tuerlinckx-Roggeman » et les mots « Renée Kammer, professeur de danse classique » sont remplacés par les mots « Joëlle Rihon ».


2° als beroepsmens die de activiteit van programmamaker, muziekcriticus of van leraar hedendaagse muziek uitoefent of die zijn activiteit op het gebied van de platen uitoefent :

2° au titre de professionnels exerçant l'activité de programmateur, de critique musical, ou d'enseignant de musique contemporaine ou exerçant leur activité dans le milieu du disque :


3° als beroepsmens die de activiteit van programmamaker, muziekcriticus of van leraar hedendaagse muziek uitoefent of die zijn activiteit op het gebied van de platen uitoefent :

3° au titre de professionnels exerçant l'activité de programmateur, de critique musical, ou d'enseignant de musique contemporaine ou exerçant leur activité dans le milieu du disque :


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- Werkend lid : Mevr. Sylvia Ubieta, leraar hedendaagse dans;

- Effective : Mme Sylvia Ubieta, professeur de danse contemporaine;


" 3° bis leraar hedendaagse dans :

« 3° bis professeur de danse traditionnelle :


w