Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Centrum voor alternerend leren
Centrum voor alternerend werken en leren
Collegiaal leren
Docenten en trainers leren hoe ze e-learning gebruiken
Docenten en trainers onderwijzen in e-leermethoden
Intercollegiaal leren
Klanten adviseren over onderhoud van leren schoeisel
Klanten raad geven over onderhoud van leren schoeisel
Leren door onderzoek
Leren onder gelijken
Leren sturen
Leren van gelijken
Levenslang leren
Ontdekkend leren
Peer learning
Probleemgericht leren
Scenario's uit het hoofd leren
Scenario's van buiten leren
Scripts uit het hoofd leren
Scripts van buiten leren
Tweelingboring
Verboden richting voor ieder bestuurder

Traduction de «leren op ieder » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Centrum voor alternerende opleiding en onderwijs (élément) | Centrum voor alternerend leren (élément) | Centrum voor alternerend werken en leren (élément)

centre d'éducation et de formation en alternance | CEFA


collegiaal leren | intercollegiaal leren | leren onder gelijken | leren van gelijken | peer learning

apprentissage collégial | apprentissage en équipe


scripts uit het hoofd leren | scripts van buiten leren | scenario's uit het hoofd leren | scenario's van buiten leren

mémoriser un scénario


docenten en trainers leren hoe ze e-learning gebruiken | docenten en trainers leren hoe ze moeten omgaan met e-leermethoden | docenten en trainers onderwijzen in e-leermethoden | onderwijzend personeel leren hoe ze e-leeromgevingen moeten inzetten

assurer la formation des enseignants et formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne | familiariser les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne | former les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage électronique | former les enseignants et les formateurs aux méthodes d’apprentissage en ligne


klanten adviseren over onderhoud van leren schoeisel | klanten advies geven over onderhoud van leren schoeisel | klanten raad geven over onderhoud van leren schoeisel

conseiller des clients sur l'entretien de chaussures en cuir


leren door onderzoek | ontdekkend leren | probleemgericht leren

démarche d'investigation | éducation reposant sur une recherche


twee boringen vanuit een toren geboord ( ieder naar een andere laag geboord of ieder in een andere richting ) | tweelingboring

forages jumeaux






verboden richting voor ieder bestuurder

sens interdit pour tout conducteur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In richtsnoer 15 ten slotte wordt de sociale partners verzocht akkoorden te sluiten betreffende het levenslang leren en meer bepaald voorwaarden te creëren die iedere werknemer vanaf 2003 in staat zouden stellen zich vertrouwd te maken met de informatiemaatschappij (2).

La ligne directrice 15 invitait enfin les partenaires sociaux à conclure des accords en matière de formation tout au long de la vie et notamment à mettre en place les conditions destinées à offrir à chaque travailleur la possibilité d'acquérir une culture de la société de l'information dès 2003 (2).


Ze bevat iedere inlichting die de cyberlokker in staat stelt het kind beter te leren kennen : de naam van zijn school, van zijn vrienden of zijn persoonlijke hobby's.

Ils comprennent tout renseignement qui permet au cyberprédateur de connaître l'enfant plus spécifiquement: le nom de son école, de ses amis ou ses loisirs particuliers.


Ze bevat iedere inlichting die de cyberlokker in staat stelt het kind beter te leren kennen : de naam van zijn school, van zijn vrienden of zijn persoonlijke hobby's.

Ils comprennent tout renseignement qui permet au cyberprédateur de connaître l'enfant plus spécifiquement: le nom de son école, de ses amis ou ses loisirs particuliers.


36. stelt vast dat de Europese Unie nog steeds achter blijft bij de snelheid van de innovatie in de economie van de Verenigde Staten; wijst erop dat innovatie kan zorgen voor een snel herstel van de Europese economieën door relatief voordeel te bieden op mondiale markten; wijst erop dat het in tijden van economische neergang gebruikelijk is te bezuinigen op uitgaven voor onderzoek en ontwikkeling maar dat dit de verkeerde benadering is omdat het precies het tegengestelde moet worden gedaan; is van mening dat meer investeringen in OO en opleiding de productiviteit en dus de groei doen toenemen; dringt aan op investeringen in onderzoek en wetenschap met het doel de 3% van het BBP te bereiken; wijst erop dat het in de EU-begroting mogelij ...[+++]

36. constate que, pour ce qui est du rythme des innovations, l'Union reste à la traîne de l'économie des Etats-Unis; souligne que l'innovation peut favoriser une relance rapide des économies européennes en créant un avantage comparatif sur les marchés mondiaux; constate qu'en période de récession économique, il est courant de réduire les dépenses de RD mais que cette approche est erronée, la chose à faire étant exactement le contraire; estime qu'un accroissement des investissements dans la RD et dans l'éducation renforce la productivité et, partant, la croissance; demande des investissements dans les sciences et la recherche, l'objectif étant d'atteindre 3 % du PIB; souligne que le budget de l'Union doit allouer une part plus important ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
36. stelt vast dat de Europese Unie nog steeds achter blijft bij de snelheid van de innovatie in de economie van de Verenigde Staten; wijst erop dat innovatie kan zorgen voor een snel herstel van de Europese economieën door relatief voordeel te bieden op mondiale markten; wijst erop dat het in tijden van economische neergang gebruikelijk is te bezuinigen op uitgaven voor onderzoek en ontwikkeling maar dat dit de verkeerde benadering is omdat het precies het tegengestelde moet worden gedaan; is van mening dat meer investeringen in OO en opleiding de productiviteit en dus de groei doen toenemen; dringt aan op investeringen in onderzoek en wetenschap met het doel de 3% van het BBP te bereiken; wijst erop dat het in de EU-begroting mogelij ...[+++]

36. constate que, pour ce qui est du rythme des innovations, l'Union reste à la traîne de l'économie des Etats-Unis; souligne que l'innovation peut favoriser une relance rapide des économies européennes en créant un avantage comparatif sur les marchés mondiaux; constate qu'en période de récession économique, il est courant de réduire les dépenses de RD mais que cette approche est erronée, la chose à faire étant exactement le contraire; estime qu'un accroissement des investissements dans la RD et dans l'éducation renforce la productivité et, partant, la croissance; demande des investissements dans les sciences et la recherche, l'objectif étant d'atteindre 3 % du PIB; souligne que le budget de l'Union doit allouer une part plus important ...[+++]


Als wij onze onderzoekscentra omvormen tot pijlers van innovatie en het verwerven van beroepservaring zullen wij het levenslange leren tot ieders nut efficiënt maken.

Si nous faisons des centres de recherche des piliers de l’innovation et de l’acquisition d’une expérience professionnelle, nous rendrons l’apprentissage tout au long de la vie efficace pour le bénéfice de tous.


Ik ben verder blij dat het Parlement zijn steun uitspreekt voor de algemene beginselen die in de mededeling van de Commissie zo sterk benadrukt worden. Ik denk dan in de eerste plaats aan de wijdere doelstellingen die we door levenslang leren nastreven, en het idee dat iedere – ik herhaal: iedere – burger toegang moet hebben tot onderwijs en levenslang moet kunnen leren.

Je me félicite aussi de ce que le Parlement soutienne les principes généraux qui ont été soulignés par la Commission dans sa communication. En particulier, en ce qui concerne les objectifs larges poursuivis par l'apprentissage tout au long de la vie et la nécessité pour chaque citoyen, j'ai bien dit chaque citoyen, d'avoir accès à l'éducation et à la formation tout au long de la vie.


24. is van mening dat permanente educatie gebaseerd moet zijn op samenwerking tussen overheidsinstanties, werkgevers, sociale partners en burgers met name op het gebied van niet-formeel en informeel leren; dringt aan op overeenkomsten waarin de verantwoordelijkheid van ieder van deze partijen uiteen worden gezet; wijst erop dat deze overeenkomsten verenigbaar moeten zijn met kwaliteitscontrole; is van mening dat deling van veran ...[+++]

24. se déclare persuadé que l'éducation et la formation tout au long de la vie doivent être fondées sur un partenariat entre les pouvoirs publics, les employeurs, les partenaires sociaux et les individus, en particulier dans le domaine de l'apprentissage non formel ou informel; demande que des accords soient conclus qui établiront les responsabilités respectives de chacun de ces acteurs; souligne que ces accords doivent être compatibles avec des contrôles de qualité; estime que ce partage des responsabilités contribuera à promouvoir, non seulement la capacité d'insertion professionnelle, mais également l'épanouissement personnel et un ...[+++]


Het kan toch niet zijn dat iedere politieagent in Brussel wettelijk tweetalig moet zijn, maar dat hetzelfde niet wordt gevraagd aan mensen die universitair zijn geschoold, rechten hebben gestudeerd en in principe Nederlandstalige vonnissen hebben moeten leren begrijpen en analyseren.

Il n'est pas acceptable d'imposer l'obligation légale de bilinguisme aux agents de police à Bruxelles et de ne pas l'imposer à des personnes ayant une formation universitaire en droit, ce qui implique qu'elles ont en principe dû apprendre à comprendre et à analyser des jugements en néerlandais.


In richtsnoer 15 werden de sociale partners verzocht akkoorden te sluiten betreffende het levenslang leren en meer bepaald voorwaarden te creëren die iedere werknemer vanaf 2003 in staat zouden stellen zich vertrouwd te maken met de informatiemaatschappij.

La ligne directrice 15 invitait les partenaires sociaux à conclure des accords en matière de formation tout au long de la vie et, notamment, à mettre en place les conditions destinées à offrir à chaque travailleur la possibilité d'acquérir une culture de la société de l'information dès 2003.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'leren op ieder' ->

Date index: 2025-04-03
w