Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
APATSI
Aërodroom
Categorie 1 -luchthaven
Een luchtpostpakket naar de luchthaven opzenden
Een luchtpostpakket naar de luchthaven vervoeren
Gronddiensten op luchthavens
Heliport
Hoofd veiligheid luchthaven
Hub-luchthaven
Interface tussen luchthavens en luchtverkeersdiensten
Jaarlijks budget van een luchthaven opstellen
Jaarlijks budget van een luchthaven voorbereiden
Jaarlijkse begroting van een luchthaven opstellen
Jaarlijkse begroting van een luchthaven voorbereiden
Landingsbaan
Landingsterrein in de bergen
Luchthaven
Luchthaven van binnenkomst
Luchthaven van uitreis
Luchthaveninfrastructuur
Luchthaveninstallatie
Manager veiligheid airside luchthaven
Manager veiligheid niet-publieke deel luchthaven
Medewerkster milieubeheer luchthaven
Milieudeskundige luchthaven
Milieutechnisch medewerker luchthaven
Milieutechnisch medewerkster luchthaven
Regionale luchthaven
Vliegveld

Traduction de «luchthavens gosselies » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
jaarlijks budget van een luchthaven voorbereiden | jaarlijkse begroting van een luchthaven voorbereiden | jaarlijks budget van een luchthaven opstellen | jaarlijkse begroting van een luchthaven opstellen

préparer le budget annuel d'un aéroport


medewerkster milieubeheer luchthaven | milieudeskundige luchthaven | milieutechnisch medewerker luchthaven | milieutechnisch medewerkster luchthaven

technicienne environnement aéroportuaire | technicien environnement aéroportuaire | technicien environnement aéroportuaire/technicienne environnement aéroportuaire


hoofd veiligheid luchthaven | manager veiligheid airside luchthaven | manager veiligheid niet-publieke deel luchthaven | verantwoordelijke veiligheid niet-publieke deel luchthaven

responsable de la sécurité aéroportuaire


luchthaven [ aërodroom | heliport | landingsbaan | landingsterrein in de bergen | luchthaveninfrastructuur | luchthaveninstallatie | regionale luchthaven | vliegveld ]

aéroport [ aérodrome | aéroport régional | altiport | héliport | hydrobase | infrastructure aéroportuaire | installation aéroportuaire | piste d'atterrissage ]


interface tussen luchthavens en luchtverkeersdiensten | interface voor luchthavens/luchtverkeerssystemen | APATSI [Abbr.]

interface entre les aéroports et le contrôle de la circulation aérienne | APATSI [Abbr.]


een luchtpostpakket naar de luchthaven opzenden | een luchtpostpakket naar de luchthaven vervoeren

préacheminer un colis-avion


categorie 1 -luchthaven | hub-luchthaven

aéroport de première catégorie | aéroport pivot | aéroport principal






TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De provincies werden om efficiëntieredenen (minder omkadering en grotere inzet door de verschillende provinciale restcapaciteiten samen in te zetten) gegroepeerd onder vier assen: - as regio Grens-Oost (provincies Luik en Limburg, luchthavens Gosselies, Bierset en Brussel Nationaal); - as regio Binnenland (provincies Vlaams-Brabant, Waals-Brabant, Antwerpen en het Hoofdstedelijk Gewest Brussel); - as regio Zuid (provincies Namen en Luxemburg) en - as regio West (provincies Henegouwen, West- en Oost-Vlaanderen).

Les provinces ont été groupées pour des raisons d'efficacité (moins d'encadrement et plus grand déploiement en engageant conjointement les différentes capacités résiduaires provinciales) autour de 4 axes: - axe région Frontière-Est (provinces de Liège et de Limbourg, aéroport de Gosselies, Bierset et Bruxelles-National); - axe Région intérieure (provinces Brabant flamand, Brabant wallon, Anvers et la Région de Bruxelles-Capitale); - axe Région Sud (provinces de Namur et de Luxembourg) et - axe Région Ouest (provinces de Hainaut, Flandre occidentale et Flandre orientale).


1. Er zijn transitmigratiestromen via Italië, Griekenland en Oostenrijk naar België voornamelijk via de luchthavens Gosselies en Zaventem.

1. Des migrations de transit passent par l'Italie, la Grèce et l'Autriche vers la Belgique, principalement par les aéroports de Gosselies et de Zaventem.


4. Voor België waren dit: - de luchthaven Bru/nat; - de luchthaven Gosselies. 5. België heeft deelgenomen aan de beeldvorming "Amberlight" van 1 april 2015 tot en met 14 april 2015.

4. Pour la Belgique il s'agissait de: - l'aéroport de Bru/nat; - l'aéroport de Gosselies. 5. La Belgique a participé à la création d'image "Amberlight" du 1er avril 2015 au 14 avril 2015 inclus.


2° voor het luchtvervoer, met inbegrip van postzendingen (brieven en pakketten) : in het douanegebied van de luchthavens van Bierset, Deurne, Gosselies, Oostende en Zaventem.

2° pour le trafic aérien, y compris les envois postaux (courrier et paquets) : dans la zone douanière des aéroports de Bierset, Deurne, Gosselies, Ostende et Zaventem.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In 2015 werden er op de luchthaven van Zaventem 305 overtreding op de aangifteplicht vastgesteld, voor in totaal 2.617.692,64 euro en op de luchthaven van Gosselies drie overtredingen voor in totaal 68.765 euro.

En 2015, à l'aéroport de Zaventem, 305 infractions à l'obligation de déclarer ont été constatées pour un montant de 2.617.692,64 euros et, à l'aéroport de Gosselies, trois infractions ont été constatées pour un montant de 68.765 euros.


De beheerder van de luchthaven heeft een nieuwe filosofie voor het beheer van de parkeerplaats op het niveau van de aankomsten ontwikkeld, door het voorbeeld van de luchthaven van Gosselies te volgen.

En effet, le gestionnaire de l'aéroport a développé une nouvelle philosophie de gestion du parking au niveau des arrivées en suivant l'exemple de l'aéroport de Gosselies.


de « regionale openbare luchthavens » : de luchthavens van Antwerpen-Deurne, van Oostende, van Charleroi-Gosselies en van Luik-Bierset;

les « aéroports publics régionaux » : les aéroports d'Anvers-Deurne, d'Ostende, de Charleroi-Gosselies et de Liège-Bierset;


Art. 5. Het besluit van de Waalse Regering van 27 mei 2004 tot aanneming van het voorontwerp van herziening van de gewestplannen Charleroi (bladen 46/4S en 47/1S) en Namen (bladen 47/1S, 47/2S en 47/3 S) met het oog op de opneming van het ontwerp-tracé voor het spoorvak Gosselies-Rhisnes van de nieuwe Waalse spoorwegas wordt opgeheven voor zover het het ontwerp-tracé vaststelt van het spoorvak Gosselies-Rhisnes van de nieuwe Waalse spoorwegas voor het blad 46/4S van het gewestplan Charleroi en de ontwerp-tracés tussen Gosselies en Brussel via spoorlijn 140 en tussen de luchthaven ...[+++]

Art. 5. L'arrêté du Gouvernement wallon du 27 mai 2004 adoptant l'avant-projet de révision des plans de secteur de Charleroi (planches 46/4S et 47/1S) et de Namur (planches 47/1S, 47/2S et 47/3S) en vue de l'inscription du projet de tracé du tronçon Gosselies-Rhisnes de la nouvelle dorsale ferroviaire wallonne est abrogé en ce qu'il fixe le projet de tracé du tronçon Gosselies-Rhisnes de la nouvelle dorsale ferroviaire wallonne pour la planche 46/4S du plan de secteur de Charleroi et les projets de tracés des liaisons ferroviaires en ...[+++]


Overwegende dat het structuurplan aanstipt dat de luchthaven Gosselies (Brussels South Charleroi Airport), hoofdzakelijk gericht op het reizigersverkeer, steeds meer uitgespeeld zou moeten worden als drukverminderend alternatief voor Zaventem (Brussels Airport).

Considérant que le SDER précise que « l'aéroport de Gosselies (Brussels South Charleroi Airport), principalement orienté vers le trafic des voyageurs, devrait de plus en plus jouer un rôle de délestage de l'aéroport de Zaventem (Brussels Airport).


De verzoekende partijen betogen dat het verschil in behandeling tussen de omwonenden van de luchthaven van Luik-Bierset en die van de luchthaven van Charleroi-Gosselies, dat voortvloeit uit de vaststelling van verschillende exploitatietijden voor elk van die beide luchthavens, op geen enkele redelijke en objectieve verantwoording berust.

Les parties requérantes soutiennent que la différence de traitement entre les riverains de l'aéroport de Liège-Bierset et ceux de l'aéroport de Charleroi-Gosselies, résultant de la fixation d'heures d'exploitation différentes pour chacun de ces deux aéroports, ne repose sur aucune justification raisonnable et objective.


w