Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aanvalsdrone
Acrofobie
Aëronautisch materieel
Burgerlijk vliegtuig
Claustrofobie
Drone
Enkelvoudige fobie
Fobieën met betrekking tot dieren
Gevechtsdrone
Luchtvaartuig
Meermotorig vliegtuig
Meermotorige straalvliegtuig
Militair vliegtuig
Militaire luchtvloot
Neventerm
Onbemand bewapend vliegtuig
Onbemand luchtvaartuig
Onbemand luchtvoertuig
Onbemand vliegtuig
Oorlogsluchtvaart
Op afstand bestuurd luchtvaartuig
Op afstand bestuurd luchtvoertuig
Op afstand bestuurd vliegtuig
Pilootloos vliegtuig
STOVL
Short Take-Off and Vertical Landing aircraft
Toeristisch vliegtuig
Transportvliegtuig
Troepentransportvliegtuig
VERTOL -vliegtuig
Vliegtuig
Vliegtuig met korte start en landing
Vliegtuig met korte start en verticale landing
Vliegtuig met vertikale start en landing
Waarnemingsvliegtuig

Traduction de «meermotorig vliegtuig » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
meermotorig vliegtuig aangedreven door turbinestraalmotoren | meermotorige straalvliegtuig

avions multiréacteurs




meermotorig vliegtuig met/aangedreven door schroefturbine motoren

avions multimoteurs équipés de turbopropulseurs


drone [ aanvalsdrone | gevechtsdrone | onbemand bewapend vliegtuig | onbemand luchtvaartuig | onbemand luchtvoertuig | onbemand vliegtuig | op afstand bestuurd luchtvaartuig | op afstand bestuurd luchtvoertuig | op afstand bestuurd vliegtuig | pilootloos vliegtuig ]

drone [ avion sans pilote | UAV | VATG | véhicule aérien sans pilote | véhicule aérien téléguidé ]


VERTOL -vliegtuig | Vliegtuig met vertikale start en landing

adav


vliegtuig [ aëronautisch materieel | burgerlijk vliegtuig | luchtvaartuig | toeristisch vliegtuig | transportvliegtuig ]

avion [ aérodyne | aéronef | avion civil | avion de ligne | avion de tourisme | avion de transport | avion de transport civil | matériel aéronautique ]


militaire luchtvloot [ militair vliegtuig | oorlogsluchtvaart | troepentransportvliegtuig | waarnemingsvliegtuig ]

aviation militaire [ aéronautique militaire | aviation de guerre | avion de détection | avion de transport de troupes | avion militaire ]


Omschrijving: Dit zijn fobieën die slechts voorkomen onder zeer specifieke omstandigheden, zoals de nabijheid van bepaalde dieren, hoogten, onweer, duisternis, vliegen in een vliegtuig, besloten ruimten, urineren of defeceren in openbare toiletten, eten van bepaalde voedingsmiddelen, tandarts of het zien van bloed of wonden. Hoewel de oorzakelijke situatie op zichzelf staat, kan contact ermee paniek oproepen, zoals bij agorafobie of sociale fobie. | Neventerm: | acrofobie | claustrofobie | enkelvoudige fobie | fobieën met betrekking tot dieren

Définition: Phobies limitées à des situations très spécifiques comme la proximité de certains animaux, les endroits élevés, les orages, l'obscurité, les voyages en avion, les espaces clos, l'utilisation des toilettes publiques, la prise de certains aliments, les soins dentaires, le sang ou les blessures. Bien que limitée, la situation phobogène peut déclencher, quand le sujet y est exposé, un état de panique, comme dans l'agoraphobie ou la phobie sociale. | Acrophobie Claustrophobie Phobie(s) (des):animaux | simple




Short Take-Off and Vertical Landing aircraft | STOVL | Vliegtuig met korte start en verticale landing

aéronef à décollage court et atterrissage vertical | ADCAV
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Voor een meermotoren-IR(A) gebeurt de test met een meermotorig vliegtuig.

Pour une IR(A) multimoteurs, l'épreuve se déroule sur un avion multimoteur.


4° bevoegdheid meermotorig vliegtuig (ME) : 35 bewegingen;

4° compétence avion à multiples moteurs (ME) : 35 mouvements;


Art. 62. De kandidaat voor het verkrijgen van een eerste typebevoegdverklaring voor meermotorige éénpilootvliegtuigen moet ten minste 70 uren hebben uitgevoerd als gezagvoerder van een vliegtuig.

Art. 62. Le candidat à une première qualification de type sur avion multimoteur monopilote doit avoir accompli au moins 70 heures en tant que pilote commandant de bord d'avion.


Art. 35. De kandidaat voor een PPL(A) dient blijk te geven van zijn vermogen om als gezagvoerder van een vliegtuig de gepaste procedures toe te passen en de handelingen uit te voeren die door de Directeur-generaal zijn bepaald met verwijzing naar de bepalingen van de JAR-FCL, voor éénmotorige of meermotorige vliegtuigen met een graad van bekwaamheid die past bij de voorrechten verleend aan een houder van een PPL(A).

Art. 35. Le candidat à une PPL(A) doit avoir démontré qu'il est capable, en tant que pilote commandant de bord d'un avion, d'appliquer les procédures appropriées et d'exécuter les manoeuvres déterminées par le directeur général par référence aux dispositions du JAR-FCL, pour les avions monomoteurs ou multimoteurs, avec un niveau de compétence correspondant aux privilèges du titulaire d'une PPL(A).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Voor een meermotoren-IR(A) gebeurt de test met een meermotorig vliegtuig.

Pour une IR(A) multimoteurs, l'épreuve se déroule sur un avion multimoteur.


Wat ten slotte de proef voor het verkrijgen van de bevoegdverklaring voor de groep van de meermotorige vliegtuigen van minder dan 5.700 kg betreft, bepaald in de artikelen 22 tot 26 van het ministerieel besluit van 23 juni 1969, wordt de in België verplichte proef die erin bestaat met één uitgeschakelde motor tussen bakens te landen terwijl de kandidaat alleen aan boord is, bij de BAS niet op het Seneca-vliegtuig uitgevoerd om meteorologische redenen en wegens de uitrusting van het vliegtuig.

Enfin, en ce qui concerne l'épreuve en vue d'obtenir la qualification de groupe des avions multimoteurs de moins de 5.700 kg prévue aux articles 22 à 26 de l'arrêté ministériel du 23 juin 1969 précité, l'épreuve obligatoire en Belgique qui consiste à atterrir entre des repères un moteur inopérant, le candidat étant seul à bord, n'est pas pratiquée à la BAS sur l'avion Seneca et ce pour des raisons météorologiques et d'équipement d'avion.


w