1. Wat denkt u in dat verband van het in aanmerking nemen van de volgende elementen: a) de papierprijs, b) de afschrijving van het fotokopieerapparaat, c) de door het
fotokopieerapparaat verbruikte elektriciteit, d) de tijd die een klerk nodig heeft om het afschrift te m
aken, namelijk twee minuten (per pagina), e) de algemene werkingskosten van het kantoor waartoe de persoon die het afs
chrift vraagt, zich wendt, f) de betaling van ...[+++]het bedrag van de vergoeding aan de gemeenteontvanger en de boeking ervan?
1. Quel est votre avis au sujet de la prise en compte, à cet effet, des éléments suivants: a) prix du papier, b) amortissement du photocopieur, c) électricité consommée par le photocopieur, d) deux minutes de travail d'un commis (par page), e) frais de fonctionnement généraux du bureau d'accueil du demandeur de la copie, f) dépôt du montant de la redevance chez le receveur communal et travail de comptabilisation de celle-ci?