In de eerste plaats komt het erop aan de diensten van het R
ijksregister van de natuurlijke personen de mogelijkheid te bied
en de gegevens, die medegedeeld worden door de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid, als informatie verbonden met de informatiegegevens van het Rijksregister te kopiëren in het Rijksregister van de natuurlijke
personen, hetgeen een nieuwe uitzondering uitmaakt ten opzichte van het principe dat stelt dat de invoering en de bijwerking van deze gegevens verricht worden door
...[+++] de gemeenten of door de diplomatieke of consulaire posten (artikel 4, § 2, van het koninklijk besluit van 3 april 1984).
Il convient dès lors, dans un premier temps, de permettre aux services du Registre national des personnes physiques de copier, en tant qu'informations associées aux informations du Registre national, les données communiquées par la Banque-Carrefour de la sécurité sociale dans le Registre national des personnes physiques, ce qui nécessite une nouvelle exception au principe de l'introduction et de la modification des données du Registre national par les communes ou les postes diplomatiques ou consulaire (article 4, § 2, de l'arrêté royal du 3 avril 1984 précité).