Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent wiskunde hoger onderwijs
Docent wiskunde voortgezet onderwijs
Docente wiskunde hoger onderwijs
Docente wiskunde voortgezet onderwijs
Geometrie
KBIN
Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen
Koninklijk Belgisch Instituut voor natuurwetenschappen
Lector wiskunde
Leerkracht wiskunde voortgezet onderwijs
Levenswetenschappen
Meetkunde
Natuurkunde
Natuurwetenschappen
Onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs
Sectie latijn
Sectie latijn-wiskunde-wetenschappen
Wis-en natuurkundige sectie
Wiskunde

Vertaling van "natuurwetenschappen en wiskunde " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
docent wiskunde voortgezet onderwijs | docente wiskunde voortgezet onderwijs | leerkracht wiskunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs

professeure de mathématiques | professeur de mathématiques | professeur de mathématiques/professeure de mathématiques


lector wiskunde | docent wiskunde hoger onderwijs | docente wiskunde hoger onderwijs

enseignant-chercheur en mathématiques | enseignant-chercheur en mathématiques/enseignante-chercheuse en mathématiques | enseignante-chercheuse en mathématiques


natuurkunde | sectie latijn | sectie latijn-wiskunde-wetenschappen | wis-en natuurkundige sectie | wiskunde

section latin-mathématiques-sciences


Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen

Institut royal belge des Sciences naturelles


levenswetenschappen [ natuurwetenschappen ]

sciences de la vie [ sciences naturelles ]


Koninklijk Belgisch Instituut voor natuurwetenschappen | KBIN [Abbr.]

Institut royal des sciences naturelles de Belgique | IRScNB [Abbr.] | IRSNB [Abbr.]




wiskunde [ geometrie | meetkunde ]

mathématiques [ géométrie ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[16] Ondersteuning voor natuurwetenschappen en wiskunde is een doelstelling van het Zevende EU-kaderprogramma voor onderzoek; de nadruk ligt hierbij op onderzoekende en probleemgebaseerde onderwijsmethoden op scholen en op de bevordering van de uitwisseling van goede praktijkvoorbeelden.

[16] Le soutien à l'enseignement des sciences et des mathématiques est l'un des objectifs du septième programme-cadre de recherche de l'UE; l'accent est placé sur l'application de techniques d'enseignement fondées sur des questions et des problèmes dans les écoles et sur la promotion de l'échange de bonnes pratiques.


Artikel 1. De aanvraag tot afwijking van de eindtermen van de tweede graad van het technisch secundair onderwijs, wat aardrijkskunde, Engels, Frans, geschiedenis, Nederlands, natuurwetenschappen en wiskunde betreft, ingediend door de Federatie Steinerscholen Vlaanderen vzw, Gitsschotellei 188 in 2140 Antwerpen, is ontvankelijk.

Article 1. La demande de dérogation aux objectifs finaux du deuxième degré de l'enseignement secondaire technique, pour ce qui est des cours de géographie, d'anglais, de français, d'histoire, de néerlandais, de sciences naturelles, et de mathématiques, déposée par la Federatie Steinerscholen Vlaanderen vzw, Gitsschotellei 188 à 2140 Antwerpen, est recevable.


De EU loopt nog steeds achter wat betreft het aandeel van onderzoekers in de totale werkende bevolking: 6 per 100, vergeleken met 9 in de VS en 11 in Japan[5]. De kenniseconomie heeft behoefte aan mensen met de juiste combinatie van vaardigheden: transversale competenties, e-skills voor het digitale tijdperk, creativiteit en flexibiliteit, en beheersing van het eigen specialisme (bijvoorbeeld natuurwetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen, wiskunde).

L’UE accuse toujours un retard en ce qui concerne la part des chercheurs dans la population active totale: 6 %, contre 9 % aux États-Unis et 11 % au Japon[5]. L’économie de la connaissance a besoin de personnes possédant la juste combinaison de compétences: compétences transversales, compétences numériques pour l’ère numérique, créativité et adaptabilité ainsi qu’une solide connaissance du domaine choisi (par exemple en sciences, technologie, ingénierie ou mathématiques).


- voorstellen formuleren voor leidende beginselen inzake randvoorwaarden voor het creëren van werkgelegenheid, met inbegrip van het investeren in meer afgestudeerden op de gebieden natuurwetenschappen, technologie, ingenieurwetenschappen en wiskunde.

- proposera des principes directeurs en matière de conditions-cadres en ce qui concerne la création d’emplois, y compris sur les investissements en faveur de l’accroissement du nombre des diplômés en sciences, en technologie, en ingénierie et en mathématiques.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het is met name van essentieel belang dat het aantal en de kwaliteit van afgestudeerden op de gebieden natuurwetenschappen, technologie, ingenieurwetenschappen en wiskunde wordt verhoogd.

Il est en particulier essentiel d’accroître le nombre et la qualité des diplômés en sciences, en technologie, en ingénierie et en mathématiques.


­ De sectoren waarin men het moeilijkst jonge of minder jonge afgestudeerden vindt, zijn natuurwetenschappen en wiskunde.

­ Les secteurs où il est le plus difficile de trouver des diplômés jeunes ou moins jeunes sont les sciences physiques, mathématiques.


­ De sectoren waarin men het moeilijkst jonge of minder jonge afgestudeerden vindt, zijn natuurwetenschappen en wiskunde.

­ Les secteurs où il est le plus difficile de trouver des diplômés jeunes ou moins jeunes sont les sciences physiques, mathématiques.


Een van de voorbeelden van die specifieke voorwaarden is de vereiste voor de kandidaat om bijzondere competenties te bezitten in welbepaalde materies (zoals wiskunde, natuurwetenschappen of vreemde talen).

Un exemple de telles conditions spécifiques peut consister, notamment, en l'exigence, pour le candidat, de posséder des compétences particulières dans des matières déterminées (comme les mathématiques, les sciences naturelles ou les langues étrangères).


Een van de voorbeelden van die specifieke voorwaarden is de vereiste voor de kandidaat om bijzondere competenties te bezitten in welbepaalde materies (zoals wiskunde, natuurwetenschappen of vreemde talen).

Un exemple de telles conditions spécifiques peut consister, notamment, en l'exigence, pour le candidat, de posséder des compétences particulières dans des matières déterminées (comme les mathématiques, les sciences naturelles ou les langues étrangères).


26. verzoekt de lidstaten alle nodige maatregelen te nemen om jonge beroepskrachten ertoe aan te zetten te kiezen voor een ICT-carrière; verzoekt de lidstaten om intussen in hun nationale onderwijsprogramma’s voor leerlingen uit het basisonderwijs meer nadruk te leggen op natuurwetenschappen, zoals wiskunde en natuurkunde; stelt zich op het standpunt dat, gelet op de reële en dringende noodzaak om op de korte tot middellange termijn het tekort aan elektronische vaardigheden in Europa weg te werken, moet worden voorzien in een betere gegevensbank om de elektronische vaardigheden te inventariseren; verzoekt de Europese instellingen verd ...[+++]

26. invite les États membres à prendre toutes les mesures nécessaires en vue d’inciter les jeunes professionnels à faire carrière dans les TIC; invite dans le même temps les États membres à mettre davantage l’accent sur les matières relevant des sciences naturelle, telles que les mathématiques et la physique, dans leurs programmes d’éducation nationaux pour les élèves de l’enseignement primaire; est d’avis que, une action étant véritablement et urgemment nécessaire pour répondre à la demande en compétences dans le domaine des TIC en Europe même sur le court et le moyen terme, une base de données plus performante pour la surveillance de ...[+++]


w