Taken en opdrachten De project
leider heeft, onder andere, volgende taken en opdrachten : coördineren en opvolgen van projectmedewerkers en/of ploegen belast met de day-to-day die onder hem ressorteren en aan hem v
erslag uitbrengen; ondersteunen, beheren en coördineren van de competenties van de projectmedewerkers en ploegen die onder hem ressorteren; enerzijds vertalen van de businessbehoeften naar ICT, en anderzijds de mogelijkheden en beperkingen inzake ICT bespreken tegenover de organisatie; initiëren en helpen bij de evaluatie
...[+++]en de selectie van de meest geschikte ICT-oplossingen de processen, procedures en bestaande applicaties evalueren; de resultaten van de ICT-applicaties testen en evalueren, de opleiding van en communicatie naar de gebruikers voorzien, teneinde een maximale acceptatie van de projecten/de toepassing/de oplossing te verzekeren; op regelmatige basis terugkoppelen naar de projectsponsor.Missions et tâches Le Chef de Projet a, entre autres, les tâches et des missions suivantes : coordonner et suivre le
s collaborateurs de projets d'une part et/ou des équipes chargés d'assurer le day to day qui lui sont attribués et qui lui font rapport; soutenir, gérer et coordonner les compétences des collaborateurs de projets et équipes qui lui sont attribués; traduire d'une part les besoins de l'organisation vers le département ICT, et d'autre part les possibilités et limitations en matière de ICT vers l'organi
sation; initier et aider lors de l'évaluatio ...[+++]n et de la sélection des solutions ICT les plus adaptées; évaluer les processus, procédures et applications existants; tester et évaluer les résultats des applications ICT, répondre de la formation et de la communication afin d'obtenir l'acceptation maximale du projet/de(s) l'application/de la solution; rapporter sur une base régulière au sponsor du Project de l'avancement du Project.