Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Antennewinst in een gegeven richting
Differentiatie
Neer-richting
Ontwikkeling in een bepaalde richting
Op-richting
Oriëntatie van zonnepanelen berekenen
Politieke richting
Politieke stroming
Richting dalen
Richting stijgen
Richting van zonnepanelen berekenen
Verboden richting voor ieder bestuurder
Vermogensversterking van een antenne
Winst in een gegeven richting

Vertaling van "panne richting " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE


bijdragen aan de verwezenlijking van de opzet van de artistieke directie | bijdragen aan de verwezenlijking van de opzet van de artistieke richting | bijdragen aan de realisatie van de opzet van de artistieke directie | bijdragen aan de realisatie van de opzet van de artistieke richting

contribuer à la réalisation de l'intention artistique


antennewinst in een gegeven richting | vermogensversterking van een antenne | winst in een gegeven richting

gain en puissance d'une antenne




differentiatie | ontwikkeling in een bepaalde richting

différenciation | différenciation


verbod af te slaan in de richting door de pijl aangegeven

interdiction de tourner dans le sens indiqué par la flèche


verboden richting voor ieder bestuurder

sens interdit pour tout conducteur


verkeersbord dat een gevaar aanduidt of een verkeersregel voorschrijft die slechts van toepassing is op één of meerdere rijstroken van een rijbaan die meerdere rijstroken in dezelfde richting omvat

signal indiquant un danger ou prescrivant une réglementation qui ne s'applique qu'à une ou plusieurs bandes de circulation d'une chaussée comportant plusieurs bandes de circulation dans le même sens


oriëntatie van zonnepanelen berekenen | richting van zonnepanelen berekenen

calculer l’orientation d’un panneau solaire


politieke richting [ politieke stroming ]

tendance politique [ courant politique ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De Panne - Landen om 05u52; 2. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52; 3. De Panne - Landen om 06u52; 4. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52; 5. De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25; 6. De Panne - Landen om 07u52; 7. De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Eupen om 07u52; 8. Brussel Centraal (richting Poperinge) - Gent Sint-Pieters - De Panne om 16u08; 9. Brussel Centraal - De Panne om 16u38; 10. Brussel Centraal - Gent Sint-Pieters - De Panne om 17u08; 11. Br ...[+++]

La Panne - Landen; départ à 05u52; 2. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52; 3. La Panne - Landen; départ à 06h52; 4. La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52; 5. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 6. La Panne - Landen; départ à 07h52; 7. La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25; 8. Bruxelles-Central (direction Poperinge) - Gand Saint-Pierre - La Panne; départ à ...[+++]


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Panne - Gent Sint-Pieters - Welkenraedt om 07u25 f) De Panne - Landen om 07u52 g) De Panne (richting Landen) - Gent S ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25 f) La Panne - Landen; départ à 07h52 g) La Panne (direction Landen) - Gand Sain ...[+++]


Uit de verkoopcijfers blijkt trouwens dat er van de reizigers uit de stations De Panne, Koksijde en Veurne meer dan twee keer zoveel reizen richting Gent/Brussel/Antwerpen/Leuven dan in de richting van richting Roeselare/Izegem/Kortrijk. 2. De NMBS tracht zijn aanbod steeds af te stemmen in functie van de grootste actuele en potentiële reizigers-stromen, rekening houdend met de beperkingen inzake infrastructuur, rollend materieel, personeel en budget.

Les chiffres de vente révèlent d'ailleurs qu'il y a plus du double de voyageurs au départ des gares de La Panne, Coxyde et Furnes qui empruntent chaque jour la relation en direction de Gand/Bruxelles/Anvers, par rapport à l'autre relation en direction de Roulers/Izegem/Courtrai. 2. La SNCB s'efforce toujours d'adapter son offre en fonction des flux de voyageurs actuels et potentiels les plus importants, compte tenu des restrictions en matière d'infrastructure, de matériel roulant, de personnel et de budget.


Uit de verkoopcijfers blijkt trouwens dat meer dan het dubbel van de reizigers uit de stations De Panne, Koksijde en Veurne dagelijks richting Gent /Brussel /Antwerpen /Leuven reist ten opzichte van de richting Roeselare /Izegem /Kortrijk. 3. De NMBS tracht zijn aanbod steeds af te stemmen in functie van de grootste actuele en potentiële reizigersstromen, rekening houdend met de beperkingen inzake infrastructuur, rollend materieel, personeel en budget.

Les chiffres de vente révèlent d'ailleurs qu'il y a plus du double de voyageurs au départ des gares de La Panne, Coxyde et Furnes qui empruntent chaque jour la relation en direction de Gand /Bruxelles /Anvers, par rapport à l'autre relation en direction de Roulers /Izegem /Courtrai. 3. La SNCB s'efforce toujours d'adapter son offre en fonction des flux de voyageurs actuels et potentiels les plus importants, compte tenu des restrictions en matière d'infrastructure, de matériel roulant, de personnel et de budget.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Uit de verkoopcijfers blijkt trouwens dat meer dan het dubbel van de reizigers uit de stations De Panne, Koksijde en Veurne dagelijks richting Gent /Brussel /Antwerpen /Leuven reist ten opzichte van de richting Roeselare /Izegem /Kortrijk. 3. De NMBS is de mening toegedaan dat ze de best mogelijke globale oplossing aanbiedt rekening houdend met de vele beperkingen waaraan ze onderworpen is.

Les chiffres de vente révèlent d'ailleurs qu'il y a plus du double de voyageurs au départ des gares de La Panne, Coxyde et Furnes qui empruntent chaque jour la relation en direction de Gand /Bruxelles /Anvers, par rapport à l'autre relation en direction de Roulers /Izegem /Courtrai. 3. La SNCB estime offrir la meilleure solution globale possible compte tenu des nombreuses contraintes auxquelles elle est soumise.


Het ene treindeel zou dan verder rijden naar De Panne, het andere deel zou richting Brugge rijden.

Une partie du train continuerait en direction de La Panne, l'autre en direction de Bruges.


Om al die redenen lijkt het redelijk een aanpassing door te voeren van de treinregeling op de lijn 78 zodat de bezetting meer gelijkmatig gespreid is en ieder reiziger een zitplaats heeft: A) of zoals voorheen twee in plaats van één extra trein in de spitsuren; B) of het «omdraaien» van de aaneenkoppeling in Gent Sint-Pieters: 's morgens eerst het treinstel uit Kortrijk en dan het treinstel uit De Panne; C) of de trein uit Kortrijk (in plaats van de trein uit De Panne) richting Gent Sint-Pieters, in De Pinte en Deinze laten stoppen.

Il semble raisonnable, pour toutes ces raisons, d'adapter la circulation des trains sur la ligne 78, de manière à organiser plus équitablement l'occupation des trains et à permettre à chaque voyageur de trouver une place assise: A) soit, comme précédemment, en prévoyant deux trains supplémentaires au lieu d'un seul aux heures de pointe; B) soit en «inversant» l'attelage des deux trains à Gand-Saint-Pierre: le matin, d'abord le train en provenance de Courtrai puis le train en provenance de La Panne; C) soit en faisant s'arrêter à De Pinte et à Deinze le train en provenance de Courtrai et en direction de Gand-Saint-Pierre (au lieu du tra ...[+++]


De L-trein geeft op zijn beurt te Brugge aansluiting naar de IC A Oostende-Keulen en te Lichtervelde heeft deze trein een kruisaansluiting met de IR i De Panne-Brussel Nationaal Luchthaven, wat een goede overstap betekent richting De Panne en richting Gent.

Le train L assure à son tour la correspondance avec l'IC A Ostende-Cologne et à Lichtervelde, ce train assure une correspondance croisée avec l'IR i La Panne-Bruxelles-National-Aéroport, ce qui signifie une correspondance valable vers La Panne et vers Gand.


Dit resulteert veelal in een overbezetting op de eerstvolgende trein richting Gent, zijnde Brussel-Luchthaven-De Panne van 18.12 uur in Brussel-Centraal.

Il en résulte que le premier train qui suit en direction de Gand, à savoir le train Bruxelles-Aéroport-La Panne de 18 h 12 (Bruxelles-Central), est alors surchargé.


Dit betekent dat de trein uit De Panne met 9 rijtuigen naar Brussel en verder naar Landen rijdt en de piekuurtrein met 6 dubbeldeksrijtuigen doorrijdt naar Brussel'. s Avonds wordt hetzelfde toegepast in de omgekeerde richting.

Cela signifie que le train circule avec une composition de 9 voitures de De Panne jusqu'à Bruxelles et continue ensuite jusqu'à Landen. Le train d'heure de pointe circule avec 6 voitures à double étage jusqu'à Bruxelles.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'panne richting' ->

Date index: 2023-04-30
w