64. dringt er bij vervoersondernemingen op aan om, samen met vertegenwoordigers van het bedrijfsleven, dienstverleners
en organisaties die personen met een handicap of beperkte mobiliteit vertegenwoordigen, begrijpelijke en uniforme kennisgevingsprocedur
es te ontwerpen en, indien mogelijk, gecoördineerde kennisgevingssystemen op te zetten, om het reizen, en met name het intermodale reizen, voor personen met een handicap en pe
rsonen met beperkte ...[+++]mobiliteit te vergemakkelijken en obstakels hiervoor weg te nemen, en hen de mogelijkheid te bieden hun hulpbehoeften van te voren op eenvoudige wijze en kosteloos door te geven, zodat de vervoersondernemingen op deze specifieke vereisten in kunnen springen en aldus hun verplichting om bijstand te verlenen kunnen vervullen; 64. invite les transporteurs, en collaboration avec l'industrie, les prestataires de services et les organisations
représentatives des personnes handicapées, à élaborer des procédures uniformes et compréhensibles de communicati
on et si possible à mettre en place des systèmes de notification coordonnés, afin de permettre aux personn
es handicapées ou à mobilité réduite de voyager plus facilement et sans obstacles, notamment dans le c
...[+++]adre de déplacement intermodaux, et de faire connaître facilement leurs besoins d'assistance à l'avance sans frais supplémentaires, de façon à ce que les transporteurs puissent s'adapter aux demandes particulières et ainsi respecter leur obligation d'assistance;