Opdrachten en taken De Adviseur - Teamchef Particulieren heeft, onder andere, de volgende opdrachten en taken : samen met de afdelingschef en de andere teamchefs de resultaten onderzoeken die het management heeft vooropgesteld; beschrijven van de teamdoelstellingen en o
p een duidelijke en precieze manier de individuele doelstellingen van je medewerkers ontwikkelen; verdelen van alle taken op een efficiënte manier door prioriteiten te stellen en door de taken toe te wijzen in functie van de beschikbare middelen; organiseren van teammeetings en instaan voor de overdracht van informatie top-down/bottom-up; bevorderen van de kennisdeling
...[+++] en steunen van de ontwikkeling van je medewerkers; regelmatig feedback geven en elke medewerker proberen te blijven motiveren; systematisch de verkregen resultaten evalueren, deze aan je afdelingschef overmaken en hem constructieve suggesties meegeven; op dynamische wijze deelnemen aan vergaderingen en beschikbaar zijn voor workshops en werkgroepen; nemen van initiatieven en zoeken naar oplossingen om de resultaten te verbeteren (kwantitatief en kwalitatief) of zoeken naar een manier om resultaten te verkrijgen; scheppen van een werksfeer die gebaseerd is op vertrouwen en bijbrengen van verantwoordelijkheidsbesef bij de medewerkers; zorgen voor de naleving van de deontologische code en de waarden van de FOD; evalueren van de medewerkers op een oprechte manier en op passende wijze de toegekende vermeldingen rechtvaardigen.Missions et tâches Le chef d'équipe P a, entre autres, les missions et tâches suivantes : examiner avec le chef de division et les autres chefs d'équipe les résultats attendus par le management dans le cadre du cycle de gestion; décrire les objectifs de l'équipe et développer d
e manière claire et précise les objectifs individuels des collaborateurs; répartir de
manière efficace l'ensemble des tâches en déterminant les priorités et les attribuer en fonction des moyens disponibles; organiser des réunions d'équipe et garantir la transmission d'information top-down/bottom-up; favoriser le partage
...[+++] des connaissances et encourager le développement des collaborateurs; donner régulièrement du feedback et veiller à entretenir la motivation de chacun; évaluer systématiquement les résultats obtenus, les rapporter à son chef de division et lui soumettre des suggestions constructives; participer activement aux réunions et se rendrez disponible pour des ateliers ou groupes de travail; prendre des initiatives et rechercher des solutions pour améliorer les résultats (quantitatifs et qualitatifs) ou la manière d'en obtenir; établir un climat de travail basé sur la confiance et responsabiliser ses collaborateurs; veiller au respect du Code de déontologie et des valeurs du SPF; procéder à l'évaluation de vos collaborateurs de manière sincère et justifiez de manière adéquate les mentions attribuées.