Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aankondiging van de resultaten van de wedstrijd
Arbeidsmarktsucces van afgestudeerden
Eindtermen
Gecumuleerde boekhoudkundige resultaten
Kapitalisatiecoëfficiënt van de resultaten
Koers-winstverhouding
Price earnings ratio
Resultaten van afgestudeerden
Resultaten van bloedtesten interpreteren
Resultaten van de analyse documenteren
Resultaten van de analyse vastleggen
Resultaten van hematologische testen interpreteren
Resultaten van het onderzoek documenteren
Resultaten van het onderzoek vastleggen
Steun bij het aannemen van afgestudeerden

Vertaling van "resultaten van afgestudeerden " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
arbeidsmarktsucces van afgestudeerden | resultaten van afgestudeerden

devenir des diplômés | parcours des diplômés


resultaten van het onderzoek documenteren | resultaten van het onderzoek vastleggen | resultaten van de analyse documenteren | resultaten van de analyse vastleggen

documenter des résultats d’analyse


Competenties waarover afgestudeerden moeten beschikken (élément) | Eindtermen (élément)

compétences terminales


resultaten van bloedtesten interpreteren | resultaten van hematologische testen interpreteren

interpréter des résultats de tests hématologiques


informatie geven over de resultaten van chiropractische behandelingen | informatie verstrekken over de resultaten van chiropractische behandelingen

fournir des informations sur les résultats d’un traitement chiropratique


gecumuleerde boekhoudkundige resultaten

résultats comptables cumulés


Kapitalisatiecoëfficiënt van de resultaten | Koers-winstverhouding | Price earnings ratio

coefficient de capitalisation des résultats | CCR


aankondiging van de resultaten van de wedstrijd

avis sur les résultats du concours


Contactbureau voor Afgestudeerden, Leiden

Bureau de contact et de placement des diplômés d'université Leyde


steun bij het aannemen van afgestudeerden

aide à l'embauche de jeunes diplos
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De relevantie van het hoger onderwijs voor arbeidsmarkt en maatschappij propageren, onder meer via betere informatie over de arbeidsmarktbehoeften en -resultaten en het anticiperen daarop, bijvoorbeeld het in beeld brengen van de loopbanen van afgestudeerden van het hoger onderwijs, het aanmoedigen van de ontwikkeling van onderwijsprogramma's, meer leren op de werkplek en intensievere samenwerking tussen instellingen en werkgevers

Renforcer la pertinence de l'enseignement supérieur au regard du marché du travail et de la société, notamment par une compréhension plus fine et prospective des besoins et performances du marché du travail, par exemple en assurant un suivi de la carrière des diplômés, en encourageant à élaborer des programmes de cours, à mettre en place davantage de formations en milieu professionnel et à intensifier la coopération entre les établissements d'enseignement supérieur et les employeurs.


is tevreden met de voorgestelde verlenging van de werkcyclus van 3 tot 5 jaar, om de strategische doelstellingen op lange termijn beter ten uitvoer te leggen en te werken aan kwesties als mindere resultaten van leerlingen op sommige studiegebieden, lage participatiecijfers in het volwassenenonderwijs, vroegtijdig schoolverlaten, sociale inclusie, maatschappelijke betrokkenheid, genderkloven en inzetbaarheidscijfers van afgestudeerden.

se félicite de l'allongement du cycle de travail de 3 à 5 ans, afin de mieux mettre en œuvre les objectifs stratégiques à long terme et les travaux sur des questions telles que les mauvais résultats scolaires des élèves dans certaines matières, les faibles taux de participation à la formation des adultes, le décrochage scolaire, l'inclusion sociale, l'engagement civique, les inégalités entre les sexes et les taux d'employabilité des diplômés.


Een op de vijf volwassenen in Europa heeft onvoldoende vaardigheden op het gebied van lezen, schrijven en rekenen, en zelfs een universitair diploma in een bepaald vak vormt geen garantie dat afgestudeerden in verschillende landen over dezelfde vaardigheden beschikken. Dit blijkt uit de resultaten van de eerste uitgebreide internationale enquête over de vaardigheden van volwassenen, die vandaag door de OESO en de Europese Commissie worden gepubliceerd.

D'après les résultats de la première étude internationale sur les compétences des adultes publiée ce jour par l'OCDE et la Commission européenne, un adulte sur cinq en Europe a de faibles compétences en lecture, en écriture et en calcul, et un titre universitaire dans un même domaine ne garantit pas un même niveau de compétences selon le pays dans lequel il est obtenu.


Het verslag bevat informatie over de situatie in het onderwijs, en onder meer over de financiële en personele middelen die worden geïnvesteerd in onderwijs, de ratio leerlingen/leerkrachten, het aantal lesuren, het aantal afgestudeerden en hun resultaten, de toegang tot en de participatie en de vorderingen in het onderwijs, alsook gegevens betreffende de leeromgeving en de organisatie van de scholen.

Ce rapport fournit des informations sur l'état de la situation dans le domaine de l'éducation, y compris les ressources humaines et financières investies dans l'éducation, les ratios étudiants-enseignants, les heures d’enseignement, le nombre de diplômés et les résultats, l'accès, la participation et la progression dans le domaine de l’éducation, ainsi que des données sur l'environnement d'apprentissage et l'organisation des établissements scolaires.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
74. roept de Commissie op om (in samenwerking met de lidstaten) uitwisselingsprogramma's voor studenten en jonge afgestudeerden uit ontwikkelingslanden te bevorderen en te ontwikkelen, waardoor net als bij de programma's Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Sócrates en Leonardo da Vinci (die redelijk goede resultaten hebben bereikt) de doelstellingen van tijdelijke migratie mede kunnen worden gerealiseerd en waardoor lessen en gedegen werkwijzen kunnen worden overgebracht naar de landen van herkomst van de studenten en afgestudeerden;

74. invite la Commission à promouvoir et à approfondir, conjointement avec les États membres, les programmes d'échange destinés aux étudiants et aux jeunes licenciés des pays en développement pour, à l'instar des programmes Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Socrates et Leonardo da Vinci, servir les objectifs de la migration temporaire ainsi que le transfert des bonnes pratiques et du savoir-faire aux pays d'origine;


73. roept de Commissie op om (in samenwerking met de lidstaten) uitwisselingsprogramma’s voor studenten en jonge afgestudeerden uit ontwikkelingslanden te bevorderen en te ontwikkelen, waardoor net als bij de programma’s Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Sócrates en Leonardo da Vinci (die redelijk goede resultaten hebben bereikt) de doelstellingen van tijdelijke migratie mede kunnen worden gerealiseerd en waardoor lessen en gedegen werkwijzen kunnen worden overgebracht naar de landen van herkomst van de studenten en afgestudeerden;

73. invite la Commission à promouvoir et à approfondir, conjointement avec les États membres, les programmes d'échanges destinés aux étudiants et aux jeunes licenciés des pays en développement pour, à l'instar des programmes Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Socrates et Leonardo da Vinci, servir les objectifs de la migration temporaire ainsi que le transfert des bonnes pratiques et du savoir-faire aux pays d'origine;


18. roept de Commissie op om (in samenwerking met de lidstaten) uitwisselingsprogramma’s voor studenten en jonge afgestudeerden uit ontwikkelingslanden te bevorderen en te ontwikkelen, waardoor net als bij de programma’s Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Sócrates en Leonardo da Vinci (die redelijk goede resultaten hebben bereikt) de doelstellingen van tijdelijke migratie mede kunnen worden gerealiseerd en waardoor lessen en gedegen werkwijzen kunnen worden overgebracht naar de landen van herkomst van de studenten en afgestudeerden;

18. invite la Commission à promouvoir et à approfondir, conjointement avec les États membres, les programmes d'échanges destinés aux étudiants et aux jeunes licenciés des pays en développement pour, à l'instar des programmes Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Socrates et Leonardo da Vinci, servir les objectifs de la migration temporaire ainsi que le transfert des bonnes pratiques et du savoir-faire aux pays d'origine;


74. roept de Commissie op om (in samenwerking met de lidstaten) uitwisselingsprogramma's voor studenten en jonge afgestudeerden uit ontwikkelingslanden te bevorderen en te ontwikkelen, waardoor net als bij de programma's Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Sócrates en Leonardo da Vinci (die redelijk goede resultaten hebben bereikt) de doelstellingen van tijdelijke migratie mede kunnen worden gerealiseerd en waardoor lessen en gedegen werkwijzen kunnen worden overgebracht naar de landen van herkomst van de studenten en afgestudeerden;

74. invite la Commission à promouvoir et à approfondir, conjointement avec les États membres, les programmes d'échange destinés aux étudiants et aux jeunes licenciés des pays en développement pour, à l'instar des programmes Erasmus, Erasmus-Mundus, Comenius, Socrates et Leonardo da Vinci, servir les objectifs de la migration temporaire ainsi que le transfert des bonnes pratiques et du savoir-faire aux pays d'origine;


Er zijn op dit punt al positieve resultaten bereikt zoals blijkt uit de aanzienlijke toename van het aantal afgestudeerden.

Les résultats atteints sur ce critère sont positifs, comme le montre l'importante augmentation du nombre de diplômés.


De benchmark meet het aandeel afgestudeerden dat binnen drie jaar na hun afstuderen een baan vindt en kijkt, met meer aandacht voor kwaliteit, naar de afstemming op elkaar van onderwijs­resultaten en beroepen in de eerste werkzame jaren.

Le critère de référence mesurera le taux de diplômés embauchés dans les trois ans qui suivent l'obtention de leur diplôme et, sur un plan davantage qualitatif, examinera l'adéquation entre le niveau d'études atteint et l'activité professionnelle exercée durant les premières années de la vie active.


w