Voor een leerling die overgaat van he
t buitengewoon basisonderwijs na
ar het buitengewoon secundair onderwijs of die voor het eerst naar school gaat en wil starten in het buitengewoon secundair onderwijs moet in afwijking van § 1, 1°, a) en b), en § 1, 2°, a) en b), worden aangetoond dat de aanpassingen, waaronder remediërende, differentiërende, compenserende en dispenserende maatregelen, disproportio
neel of onvoldoende zullen zijn om de leerling mee te nemen in een gemeens
...[+++]chappelijk curriculum in een school voor gewoon onderwijs.
Pour un élève qui passe de l'enseignement fondamental spécial à l'enseignement secondaire spécial ou qui fréquente l'école pour la première fois et qui veut suivre l'enseignement secondaire spécial, il faut, par dérogation au § 1 , 1°, a) et b), et au § 1 , 2°, a) et b), démontrer que les aménagements, dont des mesures correctrices, différenciantes,