4. Service Level Agreement/huishoudelijk reglement, documentatie en geschillenbeheer 4.1. Huishoudelijk reglement/Service
Level Agreement De Stafdienst ICT zal vóór 1 januari 2016 in overleg met het Stuurgroep een huishoudelijk reglement en een Service Level Agreement opstellen (met inachtneming van de voorschriften van d
it protocolakkoord) waarin volgende zaken worden omschreven : - de gedetailleerde procedure voor het indienen van een aanvraag voor een nieuwe ontwikkeling - de wijze waarop beslissingen worden genomen - de procedure
...[+++]voor het corrigeren van een knelpunt - de methode en de timing voor het uitvoeren van de tests en de validatie - de kwaliteit van de dienstverlening - het beheer van de exploitatieomgevingen van de applicatie e-Cad - de manier van opvolging van het budget en de voortgang van de projecten - de maandelijkse rapportering over de beschikbaarheid en performantie van de applicatie.4
. Service Level Agreement/règlement d'ordre intérieur, Documentation et gestion des litiges 4.1. Règlement d'ordre intérieur/Service Level Agreement Le Service d'encadrement ICT en concertation avec le Comité de pilotage rédigera un règlement d'ordre intérieur et Service Level Agreement (respectant les prescriptions de ce protocole d'accord) avant le 1 janvier 2016 qui précisera : - la procédure détaillée pour soumettre une demande d'un nouveau développement - les modes de décisions - la procédure de correction d'un point bloquant - la méthode et le timing pour réaliser les tests et validation - la qualité des services - la gestion des environnements d'expl
...[+++]oitation de l'applicatif e-Cad - la mode de suivi du budget et de l'avancement des projets - le rapport mensuel sur la disponibilité et les performances de l'applicatif.