Opdrachten en taken De Adviseur oprichting van het netwerk - Coördinator heeft, onder meer, de volgende opdrachten en taken : o het evalueren, het bepalen van de prioriteiten en opvolgen van de doelstellingen en de acties binnen de afdeling in functie van de beschikbare middelen teneinde de vastgelegde doelstellingen te behalen en duidelijke richtlijnen te geven aan de medewerkers; o het opzetten van formele en informele contacten met de instellingen en administraties die geïnteresseerd zijn in de uitwisseling van pa
trimoniuminformatie teneinde de goede werking, de medewerking en de continue vernieuwing binnen de afdeling te waarborgen;
...[+++] o het coachen, motiveren, leiden en evalueren van de medewerkers van de afdeling teneinde een optimale inzet van elke medewerker te verkrijgen; o het geven van raad en adviezen aan het management, het beantwoorden van vragen, het opstellen van specifieke nota's bestemd voor de manager; o het verzekeren van een regelmatige en punctuele feedback van de activiteiten en de resultaten naar de administrateur Informatieverzameling; o het voorstellen en beheren van verbeterprojecten binnen de afdeling en de administratie IVU; o zich systematisch informeren en deelnemen aan kennisgroepen of netwerken van experten teneinde continu zijn/haar deskundigheid te onderhouden.Missions et tâches Le Conseiller constitution du réseau - Coordinateur a, entre autres, les missions, tâches et responsabilités suivantes : o évaluer, établir des priorités et assurer le suivi des objectifs et des actions au sein de la division en fonction des ressources
disponibles afin d'atteindre les objectifs fixés et de donner des directives claires aux collaborateurs; o établir des contacts formels et informels avec les institutions et les administrations intéressées par l'échange d'informations patrimoniales afin de garantir le bon fonctionnement, la collaboration et l'innovation continue au sein de la division; o soutenir, moti
...[+++]ver, diriger et évaluer les collaborateurs de la division afin d'obtenir un engagement optimal de la part de chaque collaborateur; o donner des conseils et des avis au management, répondre aux questions, rédiger des notes spécifiques destinées au manager; o assurer un feedback régulier et ponctuel des activités et des résultats à l'administrateur Collecte d'informations; o proposer et gérer des projets d'amélioration au sein de la division et de l'administration CEI; o s'informer systématiquement et participer à des groupes de connaissances ou des réseaux d'experts afin d'entretenir constamment son domaine d'expertise.