Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
E-ticketing
Eerste ticket-collector
Electronic ticketing
Elektronische ticketuitgifte
Gasten helpen met zelfbedieningsapparaten voor tickets
Open ticket
Ticket
Ticketing records
Tickets van passagiers controleren
Tickets van reizigers controleren
Tickets voor attractieparken verkopen
Tickets voor pretparken verkopen
Toegangskaartjes voor attractieparken verkopen
Toegangskaartjes voor pretparken verkopen

Traduction de «ticket het boordtarief » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
gasten assisteren met zelfbedieningsapparaten voor tickets | klanten met zelfbedieningsapparatuur voor tickets helpen | als grondstewardess bij apparaten om zelf in te checken assisteren | gasten helpen met zelfbedieningsapparaten voor tickets

aider les clients lors de l’utilisation des distributeurs automatiques en libre-service | aider les clients pour l'utilisation de distributeurs de tickets | assister les clients pour l'utilisation de distributeurs de tickets


electronic ticketing | elektronische ticketuitgifte | e-ticketing

tickets électroniques


tickets van passagiers controleren | tickets van reizigers controleren

vérifier les billets de passagers


tickets voor attractieparken verkopen | toegangskaartjes voor attractieparken verkopen | tickets voor pretparken verkopen | toegangskaartjes voor pretparken verkopen

vendre des tickets de parc d'attractions








TRADUCTIONS EN CONTEXTE
4. a) Hoeveel keer weigerden reizigers zonder geldig ticket het boordtarief te betalen sinds de inwerkingtreding van de nieuwe regeling? b) Leidde dit tot incidenten? c) Zo ja, wat voor incidenten en hoeveel?

4. a) À combien de reprises des voyageurs dépourvus de billet valide ont-ils refusé de payer le tarif de bord depuis l'entrée en vigueur du nouveau régime? b) Ces refus ont-ils entraîné des incidents? c) Dans l'affirmative, quel type d'incidents et combien?


Realtime informatie over defecte ticketautomaten speelt een cruciale rol bij de toekenning van het boordtarief wanneer de reiziger niet over een ticket beschikt. a) Wat is de stand van zaken? b) Hoeveel procent van alle toestellen beschikken al over realtime informatie? c) Wat gebeurt er wanneer het ITRIS-toestel geen verbinding kan maken met een mobiel internetnetwerk? d) Wordt dan automatisch het boordtarief toegekend?

L'information en temps réel sur les distributeurs de billets automatiques joue un rôle crucial dans l'octroi du tarif à bord lorsque le voyageur n'est pas en possession d'un billet. a) Quel est l'état d'avancement de ce dossier? b) Quel pourcentage de l'ensemble des appareils disposent déjà de l'information en temps réel? c) Qu'advient-il lorsqu'un appareil ITRIS ne parvient pas à établir de connexion avec un réseau internet mobile? d) Dans ce cas, le tarif à bord est-il automatiquement octroyé?


Uit de verdeling van de verkoop voor december 2015 blijkt dat 50,66 % van de tickets aan de loketten werden verkocht, 40,41 % aan de ticketautomaten, 6,87 % op het internet en 2,05 % op de trein (het boordtarief is van toepassing sinds 1 februari 2015).

La répartition des ventes en décembre 2015 montre que 50,66 % des billets ont été vendus aux guichets, 40,41 % aux distributeurs automatiques de billets, 6,87 % sur Internet et 2,05 % à bord des trains (Le tarif à bord est d'application depuis le 1er février 2015).


2. Bent u het met mij eens dat het promoten van een upgrade van een ticket op de trein zelf, net een dienst zou moeten zijn die de NMBS promoot? 3. Zo ja, zal u de NMBS vragen het boordtarief voor deze gevallen te laten vallen?

2. Êtes-vous d'avis, comme moi, que la SNCB elle-même devrait promouvoir un service de surclassement à bord du train?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In theorie betaalt de dienst Customer Service van de NMBS het boordtarief steeds terug wanneer een klant geen ticket kon bemachtigen omdat de automaat defect was.

En théorie, le Service clientèle de la SNCB rembourse le supplément «tarif à bord» si une panne de l'automate a empêché le client de se procurer un billet.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'ticket het boordtarief' ->

Date index: 2022-11-30
w