Ter uitvoering van artikel 8, eerste lid, van het voormelde besluit bevat de subsidieaanvraag de volgende documenten: 1° de beslissing van de initiatiefnemer tot verwerving van het onroerend goed; 2° het verslag van het lokaal woonoverleg, vermeld in artikel 3, § 1, derde lid, van het besluit van 11 dec
ember 2015; 3° een uittreksel uit de kadastrale legge
r en een kadastraal plan van het te verwerven onroerend goed en de aanpalende percelen; 4° een liggings
plan op schaal 1/10.000; 5° de ram
...[+++]ing vermeld in artikel 6, § 1, tweede lid, van het besluit van 11 december 2015, het compromis voor de aankoop of de optie op de aankoop; 6° een stedenbouwkundig attest als vermeld in artikel 5.3.1 van de Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening van 15 mei 2009.En application de l'article 8, alinéa 1, de l'arrêté précité, la demande de subvention contient les documents suivants : 1° la décision de l'initi
ateur d'acquérir le bien immobilier ; 2° le rapport de la concertation locale relative au logement, visée à l'article 3, § 1, alinéa 3, de l'arrêté du 11 décembre 2015 ; 3° un extrait de la matri
ce cadastrale et un plan cadastral du bien immobilier à acquérir et des parcelles adjacentes ; 4° un
plan de situation à l'échelle 1/
...[+++]10.000 ; 5° l'estimation, visée à l'article 6, § 1, alinéa 2, de l'arrêté du 11 décembre 2015, le compromis de l'achat ou l'option d'achat ; 6° une attestation urbanistique telle que visée à l'article 5.3.1. du Code flamand de l'Aménagement du Territoire du 15 mai 2009.