Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden
Alliantie voor sectorale vaardigheden
Alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden
CLRAE
Centraal-Europa
Congres van Lokale en Regionale Overheden van Europa
Digitale vaardigheden
E-vaardigheden
ESCO
Eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren
Europees Jeugdfonds
Fondsen van de Raad van Europa
ICT-vaardigheden
Midden- en Oost-Europa
Midden-Europa
Ontwikkelingsbank van de Raad van Europa
Oost-Europa
Solidariteitsfonds voor de mobiliteit van jongeren
Vestigingsfonds van de Raad van Europa

Traduction de «vaardigheden die europa » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding beoordelen | eigen vaardigheden voor kunstzinnige begeleiding evalueren | eigen vaardigheden voor artistieke coaching beoordelen | eigen vaardigheden voor artistieke coaching evalueren

évaluer ses compétences en matière de coaching artistique


eigen vaardigheden evalueren om community art te leiden | eigen vaardigheden evalueren om gemeenschapskunst te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om community art te leiden | eigen vaardigheden beoordelen om gemeenschapskunst te leiden

évaluer ses compétences pour mener une activité d'arts communautaires


digitale vaardigheden | e-vaardigheden | ICT-vaardigheden

compétences numériques | e-compétences


alliantie voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden | alliantie voor sectorale vaardigheden | alliantie voor sectorspecifieke vaardigheden

alliance sectorielle pour les compétences


Europese classificatie van vaardigheden, competenties, kwalificaties en beroepen | Europese classificatie van vaardigheden/competenties, kwalificaties en beroepen | ESCO [Abbr.]

cadre européen des compétences et des métiers | classification européenne des aptitudes, compétences, certifications et professions | ESCO [Abbr.]


relevante tactische vaardigheden implementeren om aan topsport te doen | relevante tactische vaardigheden implementeren om in de sport op topniveau te presteren

mettre en œuvre les compétences tactiques pertinentes pour atteindre le plus haut niveau en sport


fondsen van de Raad van Europa [ Europees Jeugdfonds | Ontwikkelingsbank van de Raad van Europa | Solidariteitsfonds voor de mobiliteit van jongeren | Statuut van het Fonds voor sociale ontwikkeling van de Raad van Europa | Vestigingsfonds van de Raad van Europa ]

fonds du Conseil de l'Europe [ Banque de développement du Conseil de l'Europe | CEB | FEJ | Fonds de rétablissement du Conseil de l'Europe | Fonds de solidarité pour la mobilité des jeunes | Fonds européen pour la jeunesse | FSMJ ]


Midden- en Oost-Europa [ Centraal-Europa | Midden-Europa | Oost-Europa ]

Europe centrale et orientale [ Europe centrale | Europe de l'Est | Europe orientale ]


Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


Congres van Lokale en Regionale Overheden van Europa [ CLRAE | Congres van Lokale en Regionale Overheden van Europa van de Raad van Europa ]

Congrès des pouvoirs locaux et régionaux de l'Europe [ Congrès des pouvoirs locaux et régionaux du Conseil de l'Europe | CPLRE ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In die roadmap worden er drie prioriteiten gesteld: 1) normering: het bevorderen van de ontwikkeling en het gebruik van internationaal erkende normen; 2) de ontwikkeling van vaardigheden om het aantal gekwalificeerde medewerkers op het stuk van e-gezondheidszorg in Europa en de VS op te trekken en om het competentieniveau te verhogen; 3) de ontwikkeling van innovatieve trans-Atlantische ecosystemen op het gebied van e-gezondheids ...[+++]

La feuille de route s'articule autour de trois priorités: "1. La normalisation pour favoriser l'élaboration et l'utilisation de normes reconnues à l'échelle internationale. 2. Le développement des compétences pour augmenter le nombre de personnes qualifiées en matière d'eHealth en Europe et aux États-Unis et accroître le niveau de compétence. 3. Le développement d'écosystèmes transatlantiques innovants dans le domaine eHealth".


Tot deze categorie personen behoren ook hooggekwalificeerde werknemers in praktische beroepen of functies uit de privésector, met name : (i) software ingenieurs; (ii) technici verantwoordelijk voor het onderhoud van de vliegtuigen (daaronder begrepen de vliegtuigen voor de verplaatsingen van de Opperbevelhebber van de Geallieerde Strijdkrachten in Europa/Bevelhebber van het Commando van de Strijdkrachten van de Verenigde Staten in Europa), de gevechtswagens en de wapensystemen; (iv) personen die als voormalig officier of voormalig onderofficier de vereiste technische ...[+++]

Parmi elles, on peut aussi compter des travailleurs hautement qualifiés dans des métiers manuels ou des fonctions relevant du secteur privé, notamment : (i) des ingénieurs en logiciels informatiques; (ii) des techniciens responsables de la maintenance des aéronefs (en ce compris les aéronefs utilisés pour les déplacements du Commandant suprême des forces alliées en Europe/Commandant du Commandement des forces des Etats-Unis en Europe), des véhicules de combat et des systèmes d'armes; (iii) des personnes à qui leur qualité d'ancien officier ou d'ancien sous-officier confère des aptitudes techniques militaires ou les connaissances milita ...[+++]


Het ROMED programma werd in 2011 ontwikkeld door de Raad van Europa en de Europese Commissie met als doel Roma-bemiddelaars in gans Europa bijkomende opleiding te geven om hun vaardigheden te verdiepen en de kwaliteit van hun diensten te verhogen.

Ce dernier a été développé en 2011 par le Conseil de l’Europe et la Commission européenne, afin de dispenser aux médiateurs Roms de toute l’Europe des formations supplémentaire pour améliorer leurs compétences et la qualité de leurs services.


Zijn belangrijke bijdrage tot de regeling van de schoolstrijd, en zijn visie en vaardigheden op internationaal vlak bezorgen hem een essentiële plaats in de geschiedenis van België, Europa en het Atlantisch Bondgenootschap.

Son importante contribution au règlement de la guerre scolaire, tout comme sa vision et son habileté sur la scène internationale, lui vaudront une place essentielle dans l'histoire de la Belgique, de l'Europe et de l'Alliance Atlantique.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Als die cijfers worden toegepast op België (waar de vaardigheden op vrijwel dezelfde wijze zijn gespreid als elders in het Europa van de 25), blijkt dat 568 000 nieuwe banen zouden worden gecreëerd, zij het vrijwel uitsluitend voor zogeheten « hoofdarbeiders ».

En appliquant ces chiffres à la Belgique (qui présente une répartition des compétences similaires à celles de l'UE-25), il apparaît que 568 000 emplois nouveaux seraient créés et quasi exclusivement réservés aux travailleurs dits « intellectuels ».


d) de aanvrager is in staat de taal van het examen te verstaan en te spreken op minstens niveau B2 van het door de Raad van Europa vastgestelde kader voor taalkennis (EFLC); de aanvrager beschikt over de vaardigheden en pedagogische bekwaamheid die vereist zijn voor het afnemen van examens en beschikt over een grondige kennis van de relevante examenmethodes en examendocumenten; de aanvrager toont aan hoe hij zijn professionele bekwaamheid met betrekking tot de onderwerpen waarover hij examens afneemt up-to-date zal houden; de aanvr ...[+++]

d) le demandeur possède des compétences d'écoute et de conversation dans la langue de l'examen correspondant au moins au niveau B2 du Cadre européen de compétence linguistique (European Framework for Language Competence) établi par le Conseil de l'Europe; le demandeur possède les qualifications et l'aptitude pédagogique requises pour réaliser des examens, ainsi qu'une connaissance approfondie des méthodes d'examen et des documents d'examen utiles; le demandeur démontre de quelle manière il maintiendra à jour ses compétences professionnelles à l'égard des sujets des examens qu'il réalise; le demandeur connaît ...[+++]


Art. 14. In afwijking van artikel 13, is het examen voor voldoende beheersing van de Franse taal - 2e cyclus voor de toelating tot de proeven van een studiejaar dat leidt tot de graad van master met didactische finaliteit moderne taal en literatuur geslaagd als de student aantoont dat hij in zijn mondelinge en schriftelijke communicatie beschikt over vaardigheden in de Franse taal van een niveau gelijkwaardig aan niveau B2 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen, gepubliceerd door de Raad van Europa.

Art. 14. Par exception à l'article 13, pour l'admission aux épreuves d'une année d'études menant au grade de master à finalité didactique en langues et littératures modernes, l'examen de maîtrise suffisante de la langue française - 2e cycle est réussi si l'étudiant démontre qu'il a, dans sa communication orale et écrite, des compétences en langue française d'un niveau équivalent au niveau B2 du cadre européen commun de références pour les langues, publié par le Conseil de l'Europe.


Art. 13. De student is geslaagd voor het examen voor voldoende beheersing van de Franse taal - 2e cyclus als hij in zijn schriftelijke en mondelinge communicatie aantoont dat hij over vaardigheden in de Franse taal beschikt van een niveau gelijkwaardig aan niveau C1 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen, gepubliceerd door de Raad van Europa.

Art. 13. L'examen de maîtrise suffisante de la langue française - 2e cycle est réussi si l'étudiant démontre qu'il a, dans sa communication orale et écrite, des compétences en langue française d'un niveau équivalent au niveau C1 du cadre européen commun de références pour les langues, publié par le Conseil de l'Europe.


Art. 7. De student is geslaagd voor het examen voor voldoende beheersing van de Franse taal - 1e cyclus als hij in zijn schriftelijke en mondelinge communicatie aantoont dat hij over vaardigheden in de Franse taal beschikt van een niveau gelijkwaardig aan niveau B2 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen, gepubliceerd door de Raad van Europa.

Art. 7. L'examen de maîtrise suffisante de la langue française - 1 cycle est réussi si l'étudiant démontre qu'il a, dans sa communication orale et écrite, des compétences en langue française d'un niveau équivalent au niveau B2 du cadre européen commun de références pour les langues, publié par le Conseil de l'Europe.


Zijn belangrijke bijdrage tot de regeling van de schoolstrijd, en zijn visie en vaardigheden op internationaal vlak bezorgen hem een essentiële plaats in de geschiedenis van België, Europa en het Atlantisch Bondgenootschap.

Son importante contribution au règlement de la guerre scolaire, tout comme sa vision et son habileté sur la scène internationale, lui vaudront une place essentielle dans l'histoire de la Belgique, de l'Europe et de l'Alliance Atlantique.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vaardigheden die europa' ->

Date index: 2023-03-03
w