« Bovendien doet de opheffing van het Wetboek der Zegelrechten, waarin wordt voorzien bij een voorontwerp van wet « tot invoering van het Wetboek diverse rechten en taksen ingevolge de opheffing van het Wetboek der zegelrechten en de wijziging van het Wetboek der met het zegel gelijkgestelde taksen, en
de wetsartikels die daarnaar verwijzen in het Burgerlijk Wetboek, het Gerechtelijk Wetboek, het Wetboek der registratie-, hypotheek- en griffierechten, de wet tot oprichting van een Kruispuntbank voor ondernemingen en de wet betreffende sommige buiten het Rijk opgemaakte akten van burgerlijke stand », over welk voorontwerp de afdeling wetg
...[+++]eving van de Raad van State op 25 september 2006 advies 41.194/2 heeft uitgebracht, evenmin verwarring ontstaan, daar de wetgever steeds vrij is om, wat de gecoördineerde wetten op de Raad van State betreft, een afzonderlijk fiscaal stelsel in te voeren».« En outre, l'abrogation du Code des droits de timbre prévue par un av
ant-projet de loi « instaurant le Code des droits et taxes divers suite à l'abrogation du Code des droits de timbre et la modification du Code des taxes assimilées au timbre et les articles de loi qui en renvoient au Code civil, le Code judiciaire, le Code des droits d'enregistrement, d'hypothèque et de greffe, la loi portant création d'une Banque-carrefour des entreprises e
t la loi relative à certains actes de l'état civil dressés en dehors du Royaume », avant-proj
...[+++]et qui a fait l'objet de l'avis 41.194/2 de la section de législation du Conseil d'Etat donné le 25 septembre 2006, ne crée pas davantage de risque de confusion, le législateur étant toujours libre d'adopter, pour ce qui concerne les lois coordonnées sur le Conseil d'Etat, un régime fiscal distinct ».