Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aandoening die met het milieu te maken heeft
Docent farmaceutische wetenschappen hoger onderwijs
Docent farmacie hoger onderwijs
Docent wetenschappen voortgezet onderwijs
Docente farmaceutische wetenschappen hoger onderwijs
Docente wetenschappen voortgezet onderwijs
Geesteswetenschappen
KAWLSK
KVAB
Lector farmaceutische wetenschappen
Leerkracht wetenschappen secundair onderwijs
Leerkracht wetenschappen voortgezet onderwijs
Medische wetenschappen
Menswetenschappen
Onderzoeker in audiologische wetenschappen
Sociale wetenschappen
Toegepaste wetenschappen

Vertaling van "wetenschappen heeft " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
docent wetenschappen voortgezet onderwijs | docente wetenschappen voortgezet onderwijs | leerkracht wetenschappen secundair onderwijs | leerkracht wetenschappen voortgezet onderwijs

professeur de matières scientifiques | professeur de matières scientifiques/professeure de matières scientifiques | professeure de matières scientifiques


tekortkoming van een getuige of deskundige die feiten waarover hij heeft getuigd,verborgen heeft gehouden of onjuist heeft weergegeven

manquement d'un témoin ou expert ayant dissimulé ou contrefait la réalité des faits




Koninklijke Academie voor Wetenschappen, Letteren en Schone Kunsten van België | Koninklijke Vlaamse Academie van België voor Wetenschappen en Kunsten | Koninklijke Vlaamse Academie voor Wetenschappen, Letteren en Schone Kunsten van België | KAWLSK [Abbr.] | KVAB [Abbr.]

Académie royale flamande de Belgique des sciences et des arts


docente farmaceutische wetenschappen hoger onderwijs | lector farmaceutische wetenschappen | docent farmaceutische wetenschappen hoger onderwijs | docent farmacie hoger onderwijs

enseignante-chercheuse en pharmacie | pharmacien enseignant-chercheur discipline pharmaceutique | enseignant-chercheur en pharmacie/enseignante-chercheuse en pharmacie | pharmacien enseignant-chercheur discipline pharmaceutique/pharmacienne enseignante-chercheuse discipline pharmaceutique


onderzoeker in audiologische wetenschappen

chercheur en sciences audiologiques


aandoening die met het milieu te maken heeft | aandoening/ziekte die met het milieu te maken heeft

maladie liée au milieu environnant | maladies liées à l'environnement


sociale wetenschappen [ geesteswetenschappen | menswetenschappen ]

sciences sociales [ sciences humaines ]


medico-biologische en medische wetenschappen in verband met tandheelkunde | medisch-biologische en medische wetenschappen in verband met tandheelkunde

sciences médico-biologiques et médicales en lien avec l’odontologie


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[25] De Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen heeft onlangs het rapport 'Publieke kennisinvesteringen en de waarde van wetenschap' gepubliceerd. Hierin wordt gesteld dat, hoewel Nederland een lange traditie heeft van het gebruiken van macro-economische modellen voor het onderzoeken van de effecten van overheidsbeleid en budgetten, deze een onvoldoende beeld geven van de langetermijnvoordelen van overheidsinvesteringen in onderzoek en innovatie.

[25] L'académie royale des arts et des sciences des Pays-Bas a récemment publié son rapport «Les investissements publics en faveur de la connaissance et la valeur de la science», selon lequel, si les Pays-Bas disposent d'une tradition ancienne d'utilisation de modèles macro-économiques aux fins de l'évaluation de l'impact des politiques et budgets publics, ces modèles ne tiennent pas suffisamment compte des bénéfices à long terme des investissements publics dans le recherche et l'innovation.


Meer dan 16 % heeft moeite met wetenschappen en meer dan 17 % heeft problemen met lezen.

Plus de 16 % ont des problèmes en sciences et plus de 17 % ont des difficultés de lecture.


Uit de in B.2 geciteerde parlementaire voorbereiding blijkt dat de decreetgever een bijkomende mogelijkheid heeft willen bieden aan studenten die, met toepassing van artikel 110/2, eerste lid, van het decreet van 7 november 2013, vermeld in B.3.4, hun eerste cyclus in de medische wetenschappen of de tandheelkundige wetenschappen niet kunnen voortzetten.

Il ressort des travaux préparatoires cités en B.2 que le législateur décrétal a voulu offrir une possibilité supplémentaire aux étudiants qui, en application de l'article 110/2, alinéa 1, du décret du 7 novembre 2013, mentionné en B.3.4, ne peuvent pas poursuivre leur premier cycle en sciences médicales ou en sciences dentaires.


Met toepassing van artikel 17 van het bestreden decreet, dat artikel 110/2 voor het academiejaar 2017-2108 handhaaft, kan zij in haar studieprogramma niet de onderwijseenheden opnemen van het vervolg van het programma van de cyclus in medische wetenschappen of in tandheelkundige wetenschappen aangezien zij het attest voor toelating tot het vervolg van het programma van de cyclus niet heeft behaald.

En application de l'article 17 du décret attaqué, qui maintient en vigueur l'article 110/2 pour l'année académique 2017-2018, elle ne peut donc pas inscrire dans son programme d'études les unités d'enseignement de la suite du programme du premier cycle en sciences médicales ou en sciences dentaires puisqu'elle n'a pas obtenu l'attestation d'accès à la suite du programme du cycle.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Met toepassing van artikel 17, 1°, van het bestreden decreet dat artikel 110/2 voor het academiejaar 2017-2018 handhaaft, kan zij dus niet in haar studieprogramma de onderwijseenheden opnemen van het vervolg van het programma van de eerste cyclus in de medische wetenschappen of de tandheelkundige wetenschappen aangezien zij het attest voor toelating tot het vervolg van het programma van de cyclus niet heeft behaald.

En application de l'article 17, 1°, du décret attaqué qui maintient en vigueur l'article 110/2 pour l'année académique 2017-2018, elle ne peut donc pas inscrire dans son programme d'études les unités d'enseignement de la suite du programme du premier cycle en sciences médicales ou en sciences dentaires puisqu'elle n'a pas obtenu l'attestation d'accès à la suite du programme du cycle.


De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen heeft in 2009 een syllabus uitgebracht waarin bijvoorbeeld de zeggenschap over cellen en weefsels aan bod komt (10) .

En 2009, la « Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen » a publié un document qui aborde notamment la question du pouvoir de décision sur les cellules et les tissus (10) .


De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen heeft in 2009 een syllabus uitgebracht waarin bijvoorbeeld de zeggenschap over cellen en weefsels aan bod komt (10) .

En 2009, la « Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen » a publié un document qui aborde notamment la question du pouvoir de décision sur les cellules et les tissus (10) .


Wat de KULeuven betreft kan verwezen worden naar het Interfacultair Instituut voor forensische wetenschappen en het Centrum forensische geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis, de Universiteit Gent heeft een vakgroep gerechtelijke geneeskunde, en ook Luik heeft een gelijkaardig instituut.

La KULeuven dispose même, outre de l'Interfacultair Instituut voor forensische wetenschappen, du Centrum forensische geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis, tandis que l'université de Gand dispose d'un département de médecine légale, tout comme l'université de Liège.


Wat de KULeuven betreft kan verwezen worden naar het Interfacultair Instituut voor forensische wetenschappen en het Centrum forensische geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis, de Universiteit Gent heeft een vakgroep gerechtelijke geneeskunde, en ook Luik heeft een gelijkaardig instituut.

La KULeuven dispose même, outre de l'Interfacultair Instituut voor forensische wetenschappen, du Centrum forensische geneeskunde van het Universitair Ziekenhuis, tandis que l'université de Gand dispose d'un département de médecine légale, tout comme l'université de Liège.


Die professor heeft een graad van Master of Sciences in Meteorology van het Massachusetts Institute of Technology en een doctoraat in de wetenschappen van de UCL, waar hij meteorologie en klimatologie doceert, hij is doctor honoris causa van de universiteiten van Aix-Marseille III en Toulouse, lid van de Academiën voor wetenschappen van Parijs, Nederland en België, lid van de wetenschappelijke raad van het Europees Milieuagentschap en van de Conseil de l'Environnement van Gaz de France, titularis van de vijfjaarlijkse prijs van het FN ...[+++]

Qui est-il, ce professeur Berger ? Il est maître en sciences météorologiques du Massachusetts Institute of Technology, docteur en sciences de l'Université Catholique de Louvain où il enseigne la météorologie et la climatologie, docteur honoris causa des universités d'Aix-Marseille III et de Toulouse, membre des Académies des Sciences de Paris, des Pays-Bas et de Belgique, membre du Conseil scientifique de l'Agence européenne de l'Environnement et du Conseil de l'Environnement de Gaz de France, titulaire du Prix quinquennal du Fonds national de la Recherche scientifique et du Prix Latsis de la Fondation européenne de la Science et, enfin, ...[+++]


w