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Client Satisfaction and Loyalty Assessment Program
Client Satisfaction and Retention Program
Client satisfaction assessment

Traduction de «Client Satisfaction and Loyalty Assessment Program » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Client Satisfaction and Loyalty Assessment Program [ Client Satisfaction and Retention Program ]

Programme de satisfaction et de fidélisation de la clientèle [ Programme de satisfaction et de rétention de la clientèle ]


client satisfaction assessment

évaluation de la satisfaction des clients
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
That is why we recommend three ways of validating the self-assessment process: first, a visit by peers, by people who are actively involved in the health services network and by experts in this field; second, a review of performance indicators; and third, an assessment of the level of client satisfaction.

C'est pourquoi nous précisons, dans les points suivants, trois façons de valider cette autoévaluation: premièrement, une visite effectuée par des pairs, par des gens actifs dans le réseau de la santé et par des experts dans le même domaine; deuxièmement, l'examen d'indices ou d'indicateurs de rendement; et troisièmement, l'appréciation ou le degré de satisfaction de la clientèle. C'est par ces trois points que l'autoévaluation est validée.


Therefore, when seeking to identify the rate of client satisfaction, the items assessed are courtesy, the speed of service, the accuracy of information provided to clients, and so on.

Ainsi, quand on cherche à établir le taux de satisfaction des clients, on évalue la courtoisie, la promptitude du service, l'exactitude de l'information donnée aux clients, etc.


(Return tabled) Question No. 280 Ms. Jean Crowder: With regard to Service Canada: (a) where are the Employment Insurance (EI) processing centers currently located; (b) how many employees are at each EI processing centre; (c) where are the EI call centers currently located; (d) how many employees are at each EI call centre; (e) where are the Canada Pension Plan/Old Age Security (CPP/OAS) call centers currently located; (f) how many employees are at each CPP/OAS call center; (g) under the new national workload system for EI claim processing, what is the regional breakdown for processing workload; (h) what is the rate of sick leave u ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 280 Mme Jean Crowder: En ce qui concerne Service Canada: a) où se trouvent actuellement les centres de traitement de l’assurance-emploi (AE); b) combien d’employés travaillent dans chacun des centres de traitement de l’AE; c) où se trouvent actuellement les centres d’appels de l’AE; d) combien d’employés travaillent dans chacun des centres ...[+++]


1. Welcomes the efforts of the Commission to achieve greater transparency and customer-friendliness and supports further steps in that direction; requests, for the upcoming mid-term reviews of the multiannual programmes, that an in-depth assessment be carried out of implementation and management structures; recommends the inclusion of elements to measure client satisfaction in relation to national agencies; recalls in this context that almost 70% of the funds of the multiannual programmes ...[+++]

1. se félicite des efforts de la Commission pour améliorer la transparence et la convivialité et soutient de nouvelles démarches en ce sens; demande qu'à l'occasion de la révision prochaine des programmes pluriannuels à mi-parcours, les structures d'exécution et de gestion fassent l'objet d'une évaluation détaillée; recommande d'y inclure des éléments permettant de mesurer la satisfaction du client vis-à-vis des agences nationale ...[+++]


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194. Welcomes the Commission's efforts to achieve greater transparency and customer-friendliness, and supports further steps in that direction; requests, for the upcoming mid-term reviews of the multiannual programmes, that an in-depth assessment be carried out of implementation and management structures; recommends the inclusion of elements to measure client satisfaction in relation to national agencies; recalls in this context that almost 70 % of the funds of the multiannual programmes ...[+++]

194. se félicite des efforts de la Commission pour améliorer la transparence et la convivialité et soutient de nouvelles démarches en ce sens; demande qu'à l'occasion de la révision prochaine des programmes pluriannuels à mi-parcours, les structures d'exécution et de gestion fassent l'objet d'une évaluation approfondie; recommande d'y inclure des éléments permettant de mesurer la satisfaction du client vis-à-vis des agences natio ...[+++]


196. Welcomes the Commission's efforts to achieve greater transparency and customer-friendliness, and supports further steps in that direction; requests, for the upcoming mid-term reviews of the multiannual programmes, that an in-depth assessment be carried out of implementation and management structures; recommends the inclusion of elements to measure client satisfaction in relation to national agencies; recalls in this context that almost 70 % of the funds of the multiannual programmes ...[+++]

196. se félicite des efforts de la Commission pour améliorer la transparence et la convivialité et soutient de nouvelles démarches en ce sens; demande qu'à l'occasion de la révision prochaine des programmes pluriannuels à mi-parcours, les structures d'exécution et de gestion fassent l'objet d'une évaluation approfondie; recommande d'y inclure des éléments permettant de mesurer la satisfaction du client vis-à-vis des agences natio ...[+++]


WD measures client satisfaction on a regular basis through program evaluations, stakeholder consultations, and client satisfaction surveys.

DEO évalue régulièrement la satisfaction des clients au moyen de programmes d’évaluation, de consultations avec les intervenants et de sondages sur la satisfaction des clients.


Last year we had a record high client satisfaction rating for our programs.

L'an dernier, nous avons obtenu le plus haut taux de satisfaction de la clientèle à l'égard de nos programmes.


Evaluation and review covers processes and results/outcomes of education including the assessment of client satisfaction as well as staff performance

L'évaluation et le réexamen couvrent les processus et les résultats de l'enseignement, y compris l'évaluation de la satisfaction des clients ainsi que les résultats du personnel.




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'Client Satisfaction and Loyalty Assessment Program' ->

Date index: 2023-01-05
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