Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aide
Arrange parent teacher conference
Arrange parent teacher conferences
Arranging parent teacher conferences
Coordinating teacher
Develop instructional events for teachers
Dyspraxia
Education assistant
Learning support teacher
Offer teacher support
Plan parent teacher conference
Prepare training events for teachers
Provide teacher support
Provide training events for teachers
Provides teacher support
Providing teacher support
Pupil assistant
Supply training events for teachers
Teacher aide
Teacher assistant
Teacher's aide
Teacher-coordinator
Teachers' aide
Teachers' assistant
Teaching assistant

Vertaling van "Coordinating teacher " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
coordinating teacher [ teacher-coordinator ]

professeur coordonnateur


Coordinator, Teacher Recruitment

Coordonnateur du recrutement des enseignants


Definition: A disorder in which the main feature is a serious impairment in the development of motor coordination that is not solely explicable in terms of general intellectual retardation or of any specific congenital or acquired neurological disorder. Nevertheless, in most cases a careful clinical examination shows marked neurodevelopmental immaturities such as choreiform movements of unsupported limbs or mirror movements and other associated motor features, as well as signs of impaired fine and gross motor coordination. | Clumsy child syndrome Developmental:coordination disorder | dyspraxia

Définition: Altération sévère du développement de la coordination motrice, non imputable exclusivement à un retard mental global ou à une affection neurologique spécifique, congénitale ou acquise. Dans la plupart des cas, un examen clinique détaillé permet toutefois de mettre en évidence des signes traduisant une immaturité significative du développement neurologique, par exemple des mouvements choréiformes des membres, des syncinésies d'imitation, et d'autres signes moteurs associés, ainsi que des perturbations de la coordination motrice fine et globale. | Débilité motrice de l'enfant Dyspraxie de développement Trouble de l'acquisition ...[+++]


offer teacher support | providing teacher support | provide teacher support | provides teacher support

aider des professeurs | assister des enseignants


arrange parent teacher conferences | plan parent teacher conference | arrange parent teacher conference | arranging parent teacher conferences

organiser une rencontre parents-enseignants | organiser une réunion parents-professeurs


develop instructional events for teachers | supply training events for teachers | prepare training events for teachers | provide training events for teachers

préparer des actions de formation pour des enseignants


teacher aide [ teacher's aide | teachers' aide | teacher assistant | teachers' assistant | aide | education assistant | pupil assistant | teaching assistant | learning support teacher ]

aide-éducateur [ aide-enseignante | aide enseignant | aide enseignante | maître auxiliaire ]


Describes a rare type of pineal parenchymal tumor (PPT) of intermediate-grade malignancy manifesting with visual disturbances, headaches, loss of coordination and balance, nausea and vomiting due to obstructive hydrocephalus, and that is classified a

tumeur du parenchyme pinéal à différenciation intermédiaire


Chorditis (fibrinous)(nodosa)(tuberosa) Singer's nodes Teacher's nodes

Cordite (fibrineuse) (nodulaire) (tubéreuse) Nodules laryngés


Educational maladjustment and discord with teachers and classmates

Mauvaise adaptation éducative et difficultés avec les enseignants et les autres élèves
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Teachers are often inundated with information, just as we are as members, and so I would suggest that there be a way to coordinate that effectively so that the information gets to the right venue, that it can get to the teachers in a coordinated way so that it can be shared and not just sit around the staff room and gather dust, because it's very important to promote both of these individuals as great Canadians.

Les enseignants sont souvent inondés par l'information, tout comme nous députés, si bien qu'il devrait y avoir un moyen d'assurer la coordination de l'information afin qu'elle puisse être acheminée aux enseignants de façon coordonnée et qu'elle puisse être partagée, au lieu qu'elle soit oubliée dans une pile quelque part au salon du personnel, car il est très important de faire reconnaître ces deux grands Canadiens.


An integrated approach to ICT teaching in schools is needed, meaning not only investment in infrastructure but also greater investment in teachers' training, rewards for teachers using ICT in the classroom, and the creation of ICT coordinator posts.

Il est nécessaire de mettre en place une approche intégrée de l'utilisation pédagogique des TIC dans les écoles, ce qui signifie non seulement qu'il faut investir dans les infrastructures mais également qu'il faut consacrer davantage de ressources à la formation des enseignants, prévoir des bonus pour ceux qui utilisent les TIC dans leur classe et créer des postes de coordinateurs des TIC;


They will assist the Grand Coalition for Digital Jobs – see IP/13/182 (which plans, for example, to promote Massive Open Online Courses –MOOCs- for teachers, and spread the use of incentives and coordination in teacher ICT training), and other Commission initiatives for example the Rethinking Education Strategy and the forthcoming Opening Up Education proposal.

Elles viendront à l'appui de la grande coalition en faveur de l’emploi dans le secteur du numérique (voir IP/13/182; cette initiative prévoit par exemple des cours en ligne ouverts et massifs (Massive Open Online Courses, MOOC) pour les enseignants, et la généralisation des incitations et de la coordination de la formation des enseignants aux TIC), et d'autres initiatives de la Commission, telles que la stratégie «repenser l'éducation» et la future proposition sur l'ouverture de l'éducation.


113. Deplores the cut in public spending and investment in the field of education observed in many national budgets, re-emphasises the need to prioritise public investment in sustainable growth-friendly areas such as RD and education, and points out that, considering the high costs incurred when younger generations are marginalised in employment terms, investment in education and training is an economic policy measure; emphasises the importance of ensuring continued and significant investment in teacher education, training and lifelong learning, while maintaining coordinated, EU-wide ...[+++]

113. regrette que les dépenses et les investissements publics en matière d'éducation soient nettement en baisse dans nombre de budgets nationaux; souligne de nouveau la nécessité d'accorder la priorité aux investissements publics dans des domaines propices à une croissance durable, tels que la recherche, le développement et l'éducation; souligne que, eu égard au coût élevé qu'entraîne la marginalisation des jeunes du point de vue de l'emploi, l'investissement dans l'éducation et dans la formation représente une intervention de politique économique; souligne l'importance d'investissements soutenus et substantiels dans l'éducation des enseignants, leur formation et leur apprentissage tout au long de la vie, tout en poursuivant de ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I am very proud of my wife's tireless efforts as the coordinator at the Catholic school board providing support to teachers, teachers' aides, and the families and students dealing with autism.

Je suis très fier des efforts constants qu'elle a faits en tant que coordonnatrice du conseil des écoles catholiques pour venir en aide aux enseignants, aux aides-enseignants et aux familles et élèves touchés par l'autisme.


29. Welcomes the agreement of the Member States to work together to enhance the coordination of teacher education policies, notably through the Open Method of Coordination; urges the Member States to take full advantage of this opportunity to learn from each other and asks be consulted on the timetable and developments in this area;

29. se félicite de ce que les États membres aient convenu de travailler de concert pour accroître la coordination des politiques relatives aux études et à la formation des enseignants, notamment grâce la méthode ouverte de coordination; invite instamment les États membres à tirer pleinement parti de cette possibilité qui leur est offerte d'apprendre les uns des autres, et demande à être consulté sur le calendrier et les décisions prises dans ce domaine;


29. Welcomes Member States' agreement to work together to enhance the coordination of teacher education policies, notably through the Open Method of Coordination; urges Member States to take full advantage of this opportunity to learn from each other and requests that Parliament be consulted on the timetable and developments in this area;

29. se félicite de ce que les États membres aient convenu de travailler de concert pour accroître la coordination des politiques relatives aux études et à la formation des enseignants, notamment grâce la méthode ouverte de coordination; invite instamment les États membres à tirer pleinement parti de cette possibilité qui leur est offerte d'apprendre les uns des autres, et demande que le Parlement soit consulté sur le calendrier et les décisions prises dans ce domaine;


The aims of this Communication are to ensure that provision for teachers' education and professional development is coordinated and adequately resourced; encourage that all teachers possess the knowledge, attitudes and pedagogic skills that they require to be effective; support the professionalisation of teaching; and to promote research within the teaching profession, as well as the status and recognition of the profession.

Les objectifs de la présente communication sont de garantir que les dispositions relatives à la formation initiale et au perfectionnement professionnel ultérieur des enseignants sont coordonnées et dûment financées, d'encourager tous les enseignants à acquérir les connaissances, la mentalité et les compétences pédagogiques dont ils ont besoin pour accomplir efficacement leurs tâches, de favoriser la professionnalisation de l'enseignement et de promouvoir la recherche dans le corps enseignant, ainsi que le statut et la reconnaissance d ...[+++]


The percentage of Indian and Métis teachers in northern Saskatchewan has increased considerably since the inception of NORTEP, from about 3% to 33%. As well as becoming teachers, NORTEP graduates have become school administrators, education directors, university and college instructors, language consultants and instructors, librarians and resources teachers, guidance counsellors and home school coordinators.

Le pourcentage d'enseignants indiens et métis dans le nord de la Saskatchewan a augmenté considérablement depuis la création du PFEN, passant d'environ 3 p. 100 à 33 p. 100. De plus, certains diplômés du PFEN sont devenus administrateurs scolaires, directeurs de l'enseignement, chargés de cours universitaires et collégiaux, experts-conseils et instructeurs en matière de langue, bibliothécaires et enseignants spécialisés, conseillers en orientation et coordonnateurs de l'enseignement à domicile.


to facilitate cultural preparation for and initiation into living, learning and working practices in host countries, as well as social reintegration back into the home community, in particular by training relevant contact persons of the target groups (university teachers and administration, vocational teachers and trainers, teachers and head teachers, staff of sending and hosting organisations etc.) interculturally, and to encourage educational institutions to appoint staff to coordinate and facilitate their intercultural training;

de faciliter la préparation culturelle et l'initiation à la vie, à l'apprentissage et aux pratiques de travail en vigueur dans les pays d'accueil, ainsi que la réintégration sociale de ces personnes à leur retour au pays, notamment en formant à l'interculturalité les personnes de contact appropriées des groupes cibles (professeurs et administrations des universités, enseignants et formateurs responsables de la formation professionnelle, enseignants et directeurs d'école, personnel des organisations d'échange, tant à domicile que dans le pays d'accueil) et d'encourager les instituts de formation à désigner le personnel chargé de coordonner et faciliter leur f ...[+++]


w