Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Community action in the field of learning technology
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Corporate Learning and Development
Corporate Learning and Development Service
Corporate Learning and Leadership Development
Create cultural venue learning strategies
Create learning strategies at cultural venues
DELTA
Delirium tremens
Develop corporate training program
Develop corporate training programmes
Develop cultural learning strategies
Develop individual learning plans
Disorder of personality and behaviour
Formulate strategies for cultural learning
Generate corporate training programmes
Jealousy
Moderate mental subnormality
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Write corporate training programmes

Vertaling van "Corporate Learning and Development " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Corporate Learning and Development Service

Service ministériel d'apprentissage et de perfectionnement


Corporate Learning and Leadership Development [ Corporate Learning and Development ]

Services ministériels d'apprentissage et de perfectionnement en leadership [ Services ministériels d'apprentissage et de perfectionnement ]


develop corporate training program | write corporate training programmes | develop corporate training programmes | generate corporate training programmes

développer des programmes de formation en entreprise


constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

élaborer des plans d'apprentissage individuels


create learning strategies at cultural venues | formulate strategies for cultural learning | create cultural venue learning strategies | develop cultural learning strategies

créer des stratégies d'apprentissage sur les sites culturels


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


Community action in the field of learning technology | Developing European Learning through Technological Advance | DELTA [Abbr.]

Développement de l'apprentissage en Europe par l'emploi des technologies avancées | DELTA [Abbr.]


Corporate Learning, Development and Workforce Analysis Services

Services ministériels d'apprentissage, de perfectionnement et d'analyse de l'effectif


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ...[+++]


Definition: Disorders in which the normal patterns of skill acquisition are disturbed from the early stages of development. This is not simply a consequence of a lack of opportunity to learn, it is not solely a result of mental retardation, and it is not due to any form of acquired brain trauma or disease.

Définition: Troubles dans lesquels les modalités habituelles d'apprentissage sont altérées dès les premières étapes du développement. L'altération n'est pas seulement la conséquence d'un manque d'occasions d'apprentissage ou d'un retard mental et elle n'est pas due à un traumatisme cérébral ou à une atteinte cérébrale acquise.
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Non-formal and informal learning are important elements in the learning process and are effective instruments for making learning attractive, developing lifelong learning and promoting the social integration of young people.

L'éducation et la formation non formelles et informelles sont ainsi fondamentales pour le processus d'apprentissage dont elles constituent des instruments efficaces pour le rendre attractif, pour renforcer l'éducation et la formation tout au long de la vie et pour favoriser l'intégration sociale des jeunes.


3. The assessment and documentation of learning experiences shall reflect the continuous process of development that EU Aid Volunteers go through, thereby acknowledging and supporting learning and development throughout the different stages of a volunteer's participation in the initiative.

3. L'évaluation et la documentation des expériences d'apprentissage reflètent le processus de développement continu que traversent les volontaires de l'aide de l'Union européenne, de manière à reconnaître et à soutenir l'apprentissage et le développement tout au long des différents stades de la participation d'un volontaire à l'initiative.


Such involvement of workers in corporate governance can develop their opportunities to access meaningful lifelong learning within employment, as EFP often develops long term thinking - as workers become more involved with decision making and financial rewards they will develop longer lasting relationships with their employers, giving employers more incentive to invest in training opportunities for their workforce.

Cette participation des travailleurs à la gouvernance d'entreprise peut accroître leurs possibilités d'accéder à un apprentissage tout au long de la vie constructif au travail, comme la PFT développe souvent la réflexion à long terme – puisque les travailleurs sont davantage associés au processus décisionnel et aux satisfactions financières, ils développeront des relations plus longues avec leurs employeurs, ce qui incitera davantage les employeurs à investir dans des possibilités de formation de leur main-d'œuvre.


Satisfy learning and development needs in the ESS based on a combination of training courses and learning and development opportunities.

Satisfaire les besoins d’apprentissage et de développement au sein du SSE en associant les cours de formation et les possibilités d’apprentissage et de développement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Satisfy learning and development needs in the ESS based on a combination of training courses and learning and development opportunities.

Satisfaire les besoins d’apprentissage et de développement au sein du SSE en associant les cours de formation et les possibilités d’apprentissage et de développement.


promote career development of those working in the field of adult learning and develop quality criteria for the assessment of providers.

promouvoir les perspectives professionnelles de ceux qui travaillent dans le domaine de l’éducation et de la formation des adultes et élaborer des critères de qualité pour l’évaluation des prestataires.


19. Calls on the Commission to initiate projects with European corporations specialised in renewable energy that facilitate and enhance the transfer and use of environmentally-friendly sources of energy for individual and corporate use in developing countries;

19. invite la Commission à lancer, avec des entreprises européennes spécialisées dans les énergies renouvelables, des projets visant à faciliter et à renforcer le transfert et l'utilisation d'énergies respectueuses de l'environnement aux fins d'utilisation par les personnes et les entreprises dans les pays en développement;


19. Calls on the Commission to initiate projects with European corporations specialised in renewable energy that facilitate and enhance the transfer and use of environmentally – friendly sources of energy for individual and corporate use in developing countries;

19. invite la Commission à lancer, avec des entreprises européennes spécialisées dans les énergies renouvelables, des projets visant à faciliter et à renforcer le transfert et l'utilisation d'énergies respectueuses de l'environnement aux fins d'utilisation par les personnes et les entreprises dans les pays en développement;


36. Notes the crucial importance of reforming and streamlining accounting and auditing standards; emphasises the need for ethical and responsible behaviour not only of auditors but also of investment banks, law firms and others involved in advising companies on financial management and accounting practices; looks forward to the Action Plan for Corporate Governance being developed further; welcomes the convergence of national codes of corporate governance based on the "comply or explain" principle; welcomes the establishment of the ...[+++]

36. note l'importance capitale d'une réforme et d'une simplification des normes de comptabilité et de vérification; souligne la nécessité d'un comportement éthique et responsable non seulement des contrôleurs mais également des banques d'investissement, des cabinets d'avocats et autres impliqués dans le conseil aux entreprises sur la gestion financière et les pratiques comptables; souhaite la poursuite de l'élaboration du plan d'action pour le gouvernement d'entreprise; ...[+++]


Calls on the Commission and the Member States to ensure that the e-Learning initiative concentrates on priority objectives: providing all schools with the necessary technological infrastructure and training teachers (who, more than anyone, are responsible for education), through bench-marking measures and the exchange of best practice, so that they acquire knowledge and skills in the use of the new technologies for educational purposes, in both content and software, which should be flexible, multicultural and should take account of the specific characteristics of pupils and other diverse factors, ...[+++]

demande à la Commission et aux États membres que l'initiative e-Learning soit axée sur les objectifs prioritaires suivants: la dotation suffisante en infrastructures technologiques de chaque école et la formation des enseignants (responsables au premier titre de l'éducation), par le biais d'actions d'évaluation des performances et d'échange des meilleures pratiques, afin qu'ils acquièrent connaissances et aptitudes dans l'utilisation des nouvelles technologies à des fins pédagogiques, tant au niveau des contenus que par le biais d'un ...[+++]


w