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CCR
Central credit register
Contact centre information clerks
Credit Note Information Regulations
Credit information centre
Documentation center
Documentation centre
Information Centre for Human Rights and Democracy
Information center
Information centre
Input Tax Credit Information Regulations
International Centre for Local Credit
International Information Centre for Local Credit
Prepare credit information
Prepare credit reports
Prepare credit summary
Produce credit reports
Tourist information centre
Tourist information centre manager
Tourist information centre supervisor
Tourist information point manager

Vertaling van "Credit information centre " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


International Centre for Local Credit [ International Information Centre for Local Credit ]

Centre international pour le crédit communal [ Centre international d'informations pour le crédit communal ]


Central credit register | credit information centre | CCR [Abbr.]

centrale des risques


Input Tax Credit Information (GST/HST) Regulations [ Input Tax Credit Information Regulations | Regulations prescribing the information that a registrant is to obtain before filing a return in which an input tax credit is claimed ]

Règlement sur les renseignements nécessaires à une demande de crédit de taxe sur les intrants (TPS/TVH) [ Règlement sur les renseignements nécessaires à une demande de crédit de taxe sur les intrants | Règlement concernant les renseignements à obtenir pour produire une déclaration contenant une demande de crédit de taxe sur les intrants ]


Credit Note and Debit Note Information (GST/HST)Regulations [ Regulations Prescribing the Information that is to be Contained in Credit Notes and Debit Notes | Credit Note Information Regulations ]

Règlement sur les renseignements à inclure dans les notes de crédit et les notes de débit (TPS/TVH) [ Règlement concernant les renseignement à inclure dans les notes de crédit et les notes de débit | Règlement sur les renseignements à inclure dans les notes de crédit ]


tourist information centre (TIC) manager | tourist information point manager | tourist information centre manager | tourist information centre supervisor

gestionnaire de centre d’information touristique | responsable de centre d’information touristique | directeur d’office de tourisme/directrice d’office de tourisme | directrice d’office de tourisme


Information Centre for Human Rights and Democracy | Information Centre of Human Rights and Democratic Movement | Information Centre of Human Rights and Pro-Democracy Movement

Centre d'information sur les droits de l'homme et la démocratie en Chine | Centre d'information sur les droits de l'homme et le mouvement démocratique en Chine | CIDHDC [Abbr.]


documentation centre | documentation center | information centre | information center

centre de documentation | centre d'information


prepare credit summary | produce credit reports | prepare credit information | prepare credit reports

préparer des rapports de solvabilité


Contact centre information clerks

Employés de centre d'appel
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[28] As far as higher education is concerned, a lot of progress has been made in this area with the help of the ECTS, the European Credit Transfer System, and the NARICs, the National Academic Recognition Information Centres.

[28] En ce qui concerne l'enseignement supérieur, de nombreux progrès ont été réalisés dans ce domaine grâce à l'ECTS, le système européen de transfert d'unités de cours capitalisables, et aux NARIC, les centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique.


[41] ECTS: European Credit Transfer System, NARICs: National Academic Recognition Information Centres, Europass: passport setting out knowledge and experience acquired in formal and non-formal contexts.

[41] ECTS: système européen de transfert d'unités de cours capitalisables, NARIC: centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique, Europass: passeport indiquant les connaissances et l'expérience acquises dans des contextes formels et non formels.


Furthermore, issues such as gathering and accessing technical and statistical data relating to the counterfeit notes and coins, the examination of counterfeit notes and coins by the National Analysis Centres and obligations of credit institutions and centralisation of information at national level are addressed.

En outre, il traite de questions telles que la collecte et l’accès aux données techniques et statistiques relatives aux faux billets et aux fausses pièces, l’examen des faux billets et des fausses pièces par les centres nationaux d’analyse, les obligations des établissements de crédit et la centralisation de l’information au niveau national.


22. Takes the view that further instruments to support the EQF should be fostered in order to facilitate public access to the EQF, with the main focus on the Copenhagen and Bologna conclusions, to which the EQF should form a logically structured starting point; takes the view that special attention should also be given to the contribution of international organisations and European centres such as the Organisation for Economic Cooperation and Development and the European Centre for the Development of Vocational Training in the field of learning and the acquisition of qualifications and skills; calls on the Commission to progress the development of the ...[+++]

22. estime qu'il importe de multiplier les dispositifs de soutien au CEQ pour permettre aux citoyens d'avoir accès à ce dernier et qu'à cet égard, les résultats des processus de Copenhague et de Bologne, avec lesquels le CEQ doit s'articuler harmonieusement, doivent se voir accorder la plus grande attention; estime qu'une importance particulière doit être accordée au travail réalisé en matière de formation et d'acquisition de compétences et de qualifications par les organisations internationales et les centres européens comme l'Organ ...[+++]


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22. Takes the view that further instruments to support the EQF should be fostered in order to facilitate public access to the EQF, with the main focus on the Copenhagen and Bologna conclusions, to which the EQF should form a logically structured starting point; takes the view that special attention should also be given to the contribution of international organisations and European centres such as the Organisation for Economic Cooperation and Development and the European Centre for the Development of Vocational Training in the field of learning and the acquisition of qualifications and skills; calls on the Commission to progress the development of the ...[+++]

22. estime qu'il importe de multiplier les dispositifs de soutien au CEQ pour permettre aux citoyens d'avoir accès à ce dernier et qu'à cet égard, les résultats des processus de Copenhague et de Bologne, avec lesquels le CEQ doit s'articuler harmonieusement, doivent se voir accorder la plus grande attention; estime qu'une importance particulière doit être accordée au travail réalisé en matière de formation et d'acquisition de compétences et de qualifications par les organisations internationales et les centres européens comme l'Organ ...[+++]


22. Takes the view that further instruments to support the EQF should be fostered in order to facilitate public access to the EQF, with the main focus on the Copenhagen and Bologna conclusions, to which the EQF should form a logically structured starting point; takes the view that special attention should also be given to the contribution of international organisations and European centres such as the Organisation for Economic Cooperation and Development and the European Centre for the Development of Vocational Training in the field of learning and the acquisition of qualifications and skills; calls on the Commission to progress the development of the ...[+++]

22. estime qu'il importe de multiplier les dispositifs de soutien au CEQ pour permettre aux citoyens d'avoir accès à ce dernier et qu'à cet égard, les résultats des processus de Copenhague et de Bologne, avec lesquels le CEQ doit s'articuler harmonieusement, doivent se voir accorder la plus grande attention; estime qu'une importance particulière doit être accordée au travail réalisé en matière de formation, de compétences et de capacités par les organisations internationales et les centres européens comme l'Organisation de coopératio ...[+++]


As regards academic qualifications, the national academic recognition information centres (NARIC) provide relevant information on the recognition of diplomas and study periods abroad, and positive contributions are also being made by the European Credit Transfer System and the recently introduced Diploma Supplement.

En ce qui concerne les compétences académiques, les centres nationaux d’information sur la reconnaissance académique des diplômes (NARIC) fournissent des informations pertinentes en matière de reconnaissance des diplômes et des périodes d’études à l’étranger. De même, le système européen de transfert des crédits et le supplément au diplôme récemment introduit sont des contributions positives en la matière.


17. Expects new education, training and employment opportunities for the informal sector, too, for persons who have hitherto had little access to media and information offerings, in particular girls and women, and believes that micro-credit schemes, phone centres, internet centres, etc., can improve access to ICT and thereby have direct impact on supporting the local economy and consequently are areas which merit EU support;

17. souhaite que les nouvelles possibilités en matière d'éducation, de formation et d'emploi dans le secteur informel également soient utilisées en faveur des personnes qui n'avaient jusqu'à présent qu'un accès limité aux médias et aux possibilités d'information, notamment les femmes et les jeunes filles, et estime que les plans de micro-crédit, les centres téléphoniques, les centres Internet, etc., peuvent améliorer l'accès aux TIC et, partant, avoir un impact direct sur le soutien à l'économie locale et que, par conséquent, ces doma ...[+++]


[41] ECTS: European Credit Transfer System, NARICs: National Academic Recognition Information Centres, Europass: passport setting out knowledge and experience acquired in formal and non-formal contexts.

[41] ECTS: système européen de transfert d'unités de cours capitalisables, NARIC: centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique, Europass: passeport indiquant les connaissances et l'expérience acquises dans des contextes formels et non formels.


[28] As far as higher education is concerned, a lot of progress has been made in this area with the help of the ECTS, the European Credit Transfer System, and the NARICs, the National Academic Recognition Information Centres.

[28] En ce qui concerne l'enseignement supérieur, de nombreux progrès ont été réalisés dans ce domaine grâce à l'ECTS, le système européen de transfert d'unités de cours capitalisables, et aux NARIC, les centres nationaux d'information sur la reconnaissance académique.


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