Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CDMA
Canadian Direct Mail Association
Canadian Direct Marketing Association
Direct mail
Direct mail advertising
Direct mail marketing
Direct mail message
Direct mail out system
Direct mail promotion
Direct mail solicitation
Direct mail system
Direct marketing
Direct progressive control system
Direct-control system
Direct-mail advertising
Direct-mail promotion
Direct-mail solicitation
Distributed-control system
E-mail
Electronic mail
Electronic mailing system
Electronic messaging
Mail advertising
Mail marketing
Mailing

Vertaling van "Direct mail system " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


direct-mail advertising | direct mail advertising | direct mail | mailing | direct-mail promotion | direct mail promotion | direct-mail solicitation | direct mail solicitation

publipostage | publicité toute boîte | prospection par correspondance | mailing


direct-mail advertising | direct mail | direct-mail promotion | direct-mail solicitation

publipostage | publicité toute boîte | publicité directe par voie postale


direct mail out system

système d'expédition directe du courrier


direct mail | mail advertising | mail marketing

mailing direct | publipostage | publipostage direct


Canadian Direct Marketing Association [ CDMA | Canadian Direct Mail Association | Canadian Direct Mail/Marketing Association ]

Association canadienne du marketing direct [ ACMD | Association canadienne de publicité postale ]




direct mail marketing | direct marketing

marketing direct | méthode de'vente active'


direct progressive control system | direct-control system | distributed-control system

autocommutateur à commande directe | système à commande directe | système à sélection directe


Electronic mail | Electronic mailing system | Electronic messaging | E-mail

messagerie électronique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
However, according to Sweden Post, the relevant market to evaluate its markets position against, would be a larger ‘Messages Market’, which, in addition to addressed letters of all categories and types, priority and non-priority newspapers and periodicals as well as addressed direct mail, would include ‘all electronic alternatives to physical distribution of postal items (.) Examples include e-mail, EDI, communication via websites (with information submission, transaction execution, etc.), business systems (which ge ...[+++]

Toutefois, d’après la poste suédoise, le marché pertinent par rapport auquel ses parts de marché devraient être évaluées serait un vaste «marché des messages» qui comprendrait non seulement les lettres adressées de toutes catégories et tous types, les journaux et périodiques prioritaires et non prioritaires et le publipostage avec adresse, mais aussi «toutes les alternatives électroniques à la distribution physique d’envois postaux. [.] Il s’agit par exemple du courrier électronique, de l’échange de données informatisé, de la communic ...[+++]


3b. Member States may provide for an identification system for direct mail, allowing the supervision of such services where they are liberalised.

3 ter. Les États membres peuvent prévoir un système d'identification du publipostage permettant de contrôler ces services lorsqu'ils seront libéralisés.


1. The use of automated calling and communication systems without human intervention (automatic calling machines), facsimile machines (fax) or electronic mail for the purposes of direct marketing may be allowed only in respect of subscribers or users who have given their prior consent.

1. L'utilisation de systèmes automatisés d'appel et de communication sans intervention humaine (automates d'appel), de télécopieurs ou de courrier électronique à des fins de prospection directe ne peut être autorisée que si elle vise des abonnés ou des utilisateurs ayant donné leur consentement préalable.


1. The use of automated calling systems without human intervention (automatic calling machines), facsimile machines (fax) or electronic mail (including short message services (SMS) and multi media services (MMS)) for the purposes of direct marketing may be allowed only in respect of subscribers or users who have given their prior consent.

1. L'utilisation de systèmes automatisés d'appel sans intervention humaine (automates d'appel), de télécopieurs ou de courrier électronique (y compris les services de messages courts (SMS) et les services de messages multimédias (MMS)) à des fins de prospection directe ne peut être autorisée que si elle vise des abonnés ou des utilisateurs ayant donné leur consentement préalable.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. The use of automated calling and communication systems without human intervention (automatic calling machines), facsimile machines (fax) or electronic mail for the purposes of direct marketing may be allowed only in respect of subscribers or users who have given their prior consent.

1. L’utilisation de systèmes automatisés d’appel et de communication sans intervention humaine (automates d’appel), de télécopieurs ou de courrier électronique à des fins de prospection directe ne peut être autorisée que si elle vise des abonnés ou des utilisateurs ayant donné leur consentement préalable.


The use of automated calling systems (voice mail systems) and unsolicited communications for purposes of direct marketing is permitted only with the agreement of the subscriber.

L'utilisation de systèmes automatisés d'appel sans intervention humaine (automates d'appel) et les communications non sollicitées à des fins de prospection directe ne peuvent être autorisées que si elles visent des abonnés ayant donné leur consentement préalable.


1. The use of automated calling systems without human intervention (automatic calling machines), facsimile machines (fax) or electronic mail for the purposes of direct marketing may only be allowed in respect of subscribers who have given their prior consent.

1. L'utilisation de systèmes automatisés d'appel sans intervention humaine (automates d'appel), de télécopieurs ou de courrier électronique à des fins de prospection directe ne peut être autorisée que si elle vise des abonnés ayant donné leur consentement préalable.


1. The use of automated calling systems without human intervention (automatic calling machines), facsimile machines (fax) or electronic mail for the purposes of direct marketing may only be allowed in respect of subscribers who have given their prior consent.

1. L'utilisation de systèmes automatisés d'appel sans intervention humaine (automates d'appel), de télécopieurs ou de courrier électronique à des fins de prospection directe ne peut être autorisée que si elle vise des abonnés ayant donné leur consentement préalable.


(23) Whereas the Member States should have the option of making the grant of licences subject to universal service obligations or contributions to a compensation fund intended to compensate the universal service provider for the provision of services representing an unfair financial burden; whereas Member States should be able to include in the authorisations an obligation that the authorised activities must not infringe the exclusive or special rights granted to the universal service providers for the reserved services; whereas an identification system for direct mail may be introduced for the purposes of supervis ...[+++]

(23) considérant que les États membres doivent avoir la faculté de lier l'octroi des licences à des obligations de service universel ou à des contributions financières à un fonds de compensation destiné à dédommager le prestataire du service universel pour les charges financières inéquitables qui résultent pour lui de la prestation de ce service; que les États membres doivent avoir la faculté d'inclure dans les autorisations une obligation prévoyant que les activités autorisées ne doivent pas porter atteinte aux droits exclusifs ou spéciaux octroyés aux prestataires du service universel pour les services réservés; que l'introduc ...[+++]


5. Member States may provide for an identification system for direct mail, allowing the supervision of such services where they are liberalised.

5. Les États membres peuvent prévoir un système d'identification du publipostage permettant de contrôler ces services lorsqu'ils seront libéralisés.


w