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DCLR
DGCFGA
Director Canadian Forces Grievance Administration
Director Civilian Human Rights and Harassment Programs
Director Civilian Labour Relations
Director General Canadian Forces Grievance Authority
Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination
Director Labour Relations Policies and Programmes
Director Personnel Complaint Resolution

Vertaling van "Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Director General Canadian Forces Grievance Authority [ DGCFGA | Director Canadian Forces Grievance Administration | Director Personnel Complaint Resolution | Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination ]

Directeur général - Autorité des griefs des Forces canadiennes [ DGAGFC | Directeur général - Bureau des griefs des Forces canadiennes | Directeur - Administration des griefs des Forces canadiennes | Directeur - Règlement des plaintes du personnel | Directeur - Droits de la personne et lutte contre le harcèlement (Coordination) ]


Director Civilian Labour Relations [ DCLR | Director Labour Relations Policies and Programmes | Director Civilian Human Rights and Harassment Programs ]

Directeur - Relations de travail du personnel civil [ DRTPC | Directeur - Politiques et programmes (Relations de travail) | Directeur - Programmes civils, harcèlement et droits de la personne ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
b.Building on the steps already taken in the implementation of the EU Anti-Trafficking Strategy, fully integrate human rights and victim protection into discussions on Trafficking in Human Beings (THB) in political, migration and mobility, security and human rights dialogues with the identified priority countries, and in discussions on THB with international organisations and donors operating in those priority countries; EU DELs in the priority countries will make full use of their appointed contact person for THB, and raise human rights-related issues when addressing THB in ...[+++]

b.En s’appuyant sur les mesures déjà prises aux fins de la mise en œuvre de la stratégie de l’UE contre la traite des êtres humains, intégrer pleinement les droits de l’homme et la protection des victimes dans les discussions sur la traite des êtres humains (TEH) s’inscrivant dans les dialogues politiques, les dialogues sur les migrations et la mobilité, les dialogues sur la sécurité et les dialogues sur les droits de l’homme avec les pays prioritaires recensés, ainsi que dans les discussions sur la TEH avec les organisations internat ...[+++]


Companies falling within its scope have to disclose relevant information on policies, risks and results as regards environmental matters, social and employee-related aspects, as well as respect for human rights, anti-corruption and bribery issues, and diversity on the boards of directors.

Les entreprises relevant du champ d'application de la directive doivent communiquer des informations pertinentes sur les politiques, les risques et les résultats en ce qui concerne les questions environnementales, les questions sociales et de personnel, le respect des droits de l'homme, la lutte contre la corruption et la diversité au sein des organes d'administration.


b.Building on the steps already taken in the implementation of the EU Anti-Trafficking Strategy, fully integrate human rights and victim protection into discussions on Trafficking in Human Beings (THB) in political, migration and mobility, security and human rights dialogues with the identified priority countries, and in discussions on THB with international organisations and donors operating in those priority countries; EU DELs in the priority countries will make full use of their appointed contact person for THB, and raise human rights-related issues when addressing THB in ...[+++]

b.En s’appuyant sur les mesures déjà prises aux fins de la mise en œuvre de la stratégie de l’UE contre la traite des êtres humains, intégrer pleinement les droits de l’homme et la protection des victimes dans les discussions sur la traite des êtres humains (TEH) s’inscrivant dans les dialogues politiques, les dialogues sur les migrations et la mobilité, les dialogues sur la sécurité et les dialogues sur les droits de l’homme avec les pays prioritaires recensés, ainsi que dans les discussions sur la TEH avec les organisations internat ...[+++]


For the context of the meeting, there are six important items: funding, including incentives, public-private and getting the funding model right; health human resources, coordination across the country, the right mix and scope; pharmacare, catastrophic; wellness, look at the Naylor report; continuing care, which we have been talking about; and the sixth item is leadership, be it political, the boards of directors, the governance side and the executive.

Aux fins de la discussion, il y a six éléments importants : le financement, y compris les mesures incitatives, le financement public-privé et adopter un modèle de financement adéquat; les ressources humaines en santé, la coordination à l'échelle du pays, un juste équilibre et une portée adéquate; l'assurance-médicaments, catastrophique; le bien-être, examiner le rapport Naylor; les soins continus, dont nous avons parlé; et le sixième point est la direction, qu'elle vienne des politiciens, des conseils d'administration, de la gouv ...[+++]


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We have from the United Nations Association in Canada, Kathryn White, Executive Director; from the Voice of Women for Peace, Janis Alton, past chair; and from Rights and Democracy, Michael Wodzicki, Deputy Director of Programmes and Isabelle Solon-Helal, Women's Rights Programme Officer and Coordinator of the Coalition for Women's Human ...[+++]

De l'Association canadienne pour les Nations Unies, nous avons Kathryn White, directrice générale; de La Voix des femmes pour la paix, Janis Alton, présidente sortante; de Droits et Démocratie, Michael Wodzicki, vice-président des programmes, et Isabelle Solon-Helal, agente de programme des droits de la femme et coordonnatrice de la Coalition pour les droits humains des femmes en situation de conflits.


For the context of the meeting, there are six important items: funding, including incentives, public-private and getting the funding model right; health human resources, coordination across the country, the right mix and scope; pharmacare, catastrophic; wellness, look at the Naylor report; continuing care, which we have been talking about; and the sixth item is leadership, be it political, the boards of directors, the governance side and the executive.

Aux fins de la discussion, il y a six éléments importants : le financement, y compris les mesures incitatives, le financement public-privé et adopter un modèle de financement adéquat; les ressources humaines en santé, la coordination à l’échelle du pays, un juste équilibre et une portée adéquate; l’assurance-médicaments, catastrophique; le bien-être, examiner le rapport Naylor; les soins continus, dont nous avons parlé; et le sixième point est la direction, qu’elle vienne des politiciens, des conseils d’administration, de la gouv ...[+++]


CAW negotiates a joint anti-harassment process and joint workplace human rights training for all workers, which assists members in the fight against harassment and discrimination and helps build respectful workplaces.

Les TCA négocient un processus anti-harcèlement commun et la formation commune aux droits de la personne au travail pour tous les travailleurs, ce qui aide les membres à combattre le harcèlement et la discrimination et à instaurer des lieux de travail respectueux.


As such, the Director Human Rights and Diversity desk officer and Director Diversity and Well-Being do not receive harassment complaints directly, but can get involved where issues that give rise to the complaint need to be addressed.

Ainsi, le chargé de dossier de la Direction - Droits de la personne et diversité et le directeur, Diversité et mieux-être ne reçoivent pas les plaintes de harcèlement directement, mais ils peuvent intervenir lorsqu'il faut régler les questions qui ont donné lieu à la plainte.


F. whereas, according to reports by human rights organisations, hospitals have been taken over and medical personnel, anti-government protesters and human rights defenders have been harassed and isolated in hospitals while ambulances bringing wounded anti-government demonstrators have been hindered by security forces in Bahrain and in Yemen,

F. considérant que, selon des informations transmises par des organisations de défense des droits de l'homme, les forces de sécurité ont pris possession d'hôpitaux, des personnes appartenant au personnel médical et des défenseurs des droits de l'homme ont fait l'objet de harcèlement et ont été isolés dans des hôpitaux tandis que les ambulances qui conduisaient à l'hôpital des manifestants antigouvernementaux blessés ont été bloquées par les forces de sécurité à Bahreïn et au Yémen,


whereas independent journalists, civil society activists, lawyers and human rights defenders have often been the victims of threats and acts of violence; whereas the anti-extremist legislation and the new provisions of the law on the Federal Security Service (FSB) are unclear and, as a result, are often used to harass NGOs, religious minorities and media organisations,

considérant que des journalistes indépendants, des militants de la société civile, des avocats et des défenseurs des droits de l'homme ont souvent été victimes de menaces et d'actes de violence, considérant que la législation contre l'extrémisme et de nouvelles dispositions autorisant le service fédéral de sécurité (FSB) sont peu claires et sont dès lors souvent utilisées pour harceler les ONG, les minorités religieuses et les médias,




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'Director Human Rights and Anti-Harassment Coordination' ->

Date index: 2022-03-16
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