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DMF
Double-mass flywheel
Dual-mass flywheel
FWHP
Fly wheel ring gear
Flywheel gear
Flywheel horsepower
Flywheel indicator
Flywheel mass
Flywheel pointer
Flywheel power
Flywheel ring gear
Flywheel starter gear
Flywheel starting ring
Mass customisation
Mass customization
Mass production along with bespoke tailoring
Mass-customisation
Ring gear
Starter gear
Starter ring gear
Starting ring gear
Toothed flywheel gear
Toothed flywheel ring
Wound filament flywheel
Wound flywheel

Vertaling van "Flywheel mass " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
flywheel mass

(d'une partie tournante ou d'un volant) | masse du volant | masse tournante




double-mass flywheel | DMF | dual-mass flywheel | DMF

volant moteur bimasse | volant bimasse | double volant amortisseur | DVA


double-mass flywheel [ DMF | dual-mass flywheel ]

volant moteur bimasse [ volant bimasse | double volant amortisseur ]


ring gear | flywheel starter gear | flywheel gear | flywheel ring gear | fly wheel ring gear | starter ring gear | starter gear | toothed flywheel gear

couronne dentée du volant moteur | couronne dentée du volant | couronne de volant | couronne de démarreur | couronne de lancement | couronne dentée


flywheel ring gear | flywheel starting ring | starting ring gear | toothed flywheel ring

couronne dentée du volant


wound filament flywheel | wound flywheel

volant bobiné


flywheel horsepower [ FWHP | flywheel power ]

puissance au volant moteur [ puissance au volant | puissance nette au volant ]


flywheel indicator | flywheel pointer

index de volant | aiguille de volant


mass customization | mass production along with bespoke tailoring | mass customisation | mass-customisation

personnalisation de masse
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The equivalent inertia mass for the chassis dynamometer shall be the flywheel equivalent inertia mass, mfi, closest to the actual mass of the motorcycle, ma.

La masse d'inertie équivalente pour le banc dynamométrique doit être la masse d'inertie équivalente du volant d'inertie mfi, plus proche de la masse réelle du motocycle ma.


If the actual mass ma cannot be equalised to the flywheel equivalent inertia mass mi, to make the target running resistance force F* equal to the running resistance force FE which is to be set to the chassis dynamometer, the corrected coastdown time ΔTE may be adjusted in accordance with the total mass ratio of the target coastdown time ΔTroad as follows:

Si la masse réelle ma ne peut être égale à la masse d'inertie équivalente du volant d'inertie mi, pour faire en sorte que la résistance à l'avancement cible F* soit équivalente à la résistance à l'avancement FE qui doit être appliquée au banc dynamométrique, le temps de décélération en roue libre ΔTE peut être ajusté en proportion de la masse totale durant le temps de décélération en roue libre cible ΔTroad, selon les équations suivantes:


The flywheel equivalent inertia mass mfi shall be the equivalent inertia mass mi specified in Table 3.

La masse d'inertie ιquivalente du volant d'inertie mfi doit κtre la masse d'inertie ιquivalente mi spιcifiιe au tableau 3.


In the case of vehicles of category N1 and vehicles of category M referred to in note 2 of Section 5.3.1.4, if the reference mass of the vehicle type for which extension of the approval is requested requires the use of a flywheel of equivalent inertia lower than that used for the vehicle type already approved, extension of the approval is granted if the masses of the pollutants obtained from the vehicle already approved are within the limits prescribed for the vehicle for which extension of the approval is requested'.

Dans le cas des véhicules appartenant à la catégorie N1 et des véhicules de la catégorie M visés dans la note (2) du point 5.3.1.4, si la masse de référence du type de véhicule pour lequel l'extension de la réception est demandée correspond à l'utilisation d'un volant d'inertie équivalente moins lourd que le volant utilisé pour le type de véhicule déjà réceptionné, l'extension de la réception est accordée si les masses des polluants obtenus sur le véhicule déjà réceptionné satisfont aux limites prescrites pour le véhicule pour lequel l'extension de la réception est demandée».


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If the reference mass of the vehicle type for which extension of the approval is requested requires the use of a flywheel of equivalent inertia lower than that used for the vehicle type already approved, extension of the approval is granted if the masses of the pollutants obtained from the vehicle already approved are within the limits prescribed for the vehicle for which extension of the approval is requested.

Si la masse de référence du type de véhicule pour lequel l'extension de la réception est demandée correspond à l'utilisation d'un volant d'inertie équivalente moins lourd que le volant utilisé pour le type de véhicule déjà réceptionné, l'extension de la réception est accordée si les masses des polluants obtenues sur le véhicule déjà réceptionné satisfont aux limites prescrites pour le véhicule pour lequel l'extension de la réception est demandée.




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Date index: 2024-08-14
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