(a) a surface abutting the end of t
he strip associated with runway approach 15 consisting of an inclined plane having
a ratio of one (1) foot measured vertically to forty (40) feet measured horizontally rising to an in
tersection with the outer surface, THENCE said approach surface shall be horizontal and contiguous to said outer surface to an intersection with the northern extremity of said outer surface, THENCE said app
roach surf ...[+++]ace shall slope upward at the above specified slope of one (1) foot measured vertically to forty (40) feet measured horizontally rising to an imaginary horizontal line drawn at right angles to the projected centre line of the strip and distant ten thousand (10,000) feet measured horizontally from the end of the strip, the outer ends of the imaginary horizontal line being one thousand two hundred and fifty (1,250) feet from the projected centre line; said imaginary horizontal line being one hundred and sixty-six (166) feet, measured vertically, above the Airport Reference Point, anda) une surface dont la limite inférieure touche à l’extrémité de la bande associée à l’approche de la piste
15, constituée d’un plan incliné à raison de un (1) pied dans le sens vertical contre quarante (40) pieds dans le sens horizontal qui s’élève jusqu’à l’intersection de la surface extérieure. Puis cette surface d’approche devient horizontale et attenante à la surface extérieure jusqu’à son intersection avec l’extrémité nord de ladite surface extérieure, puis cette surface d’approche s’élève à raison de un (1) pied dans le sens vertical contre quarante (40) pieds dans le sens horizontal jusqu’à un plan horizontal imaginaire, perpendi
...[+++]culairement au prolongement de l’axe de la bande, à dix mille (10 000) pieds, dans le sens horizontal, de l’extrémité de la bande, les extrémités extérieures de la ligne horizontale imaginaire étant à mille deux cent cinquante (1 250) pieds du prolongement de l’axe de la piste; ce plan horizontal imaginaire est mesuré verticalement à cent soixante-six (166) pieds au-dessus du point de repère de l’aéroport, et