Switching gears for a moment, with the banks moving, as I understand it, more to wealth management, it seems to me—and your role is not perhaps to anticipate policy, but I'd be interested in your perspective on it—with the banks at, say, the retail level, or any level of a bank, having access to more information, whether it be RRSPs, GICs, savings accounts, insurance, or what
ever within a total portfolio, will there not be more incentive, if you like, for various employees who are paid commissions to sell certain products or services to try to access that information and use
...[+++]that as a selling tool?
Changeons de sujet pour un instant; comme les banques se dirigent, si je comprends bien, vers la gestion de la richesse, il me semble—et votre rôle n'est peut-être pas de prévoir les politiques mais j'aimerais tout de même connaître votre opinion sur le sujet—que, disons au niveau du commerce de détail ou en fait à n'importe quel niveau, face à la quantité de renseignements qui circulent sur les REER, les CGP, les comptes d'épargne, les assurances, etc., certains employés payés à commission ne pourraient-ils pas être tentés d'utiliser toute cette information comme outil de vente lorsqu'ils proposent certains produits ou services?