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A2 stereo
Associated sound channel
Audio channel
Aural channel
Channel
German stereo
High quality sound channel
Main sound channel
Military channels
Normal channels
Official channels
Proper channel
Second audio channel
Second sound channel
Separate sound channel
Sound channel
Sound programme channel
Two channel sound
Zweikanalton

Vertaling van "Sound channel " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
sound channel | sound programme channel

canal sonore | voie son








second audio channel | second sound channel | separate sound channel

deuxième voie sonore | bouton de transfert | voie de transfert


audio channel | sound channel | aural channel

voie de l'audio | voie des basses fréquences | voie basse fréquence | canal audio | voie BF | voie son | voie-écoute | canal son






Zweikanalton | German stereo | A2 stereo | two channel sound

bi-canal


official channels (1) | normal channels (2) | military channels (3) | proper channel (4) | channel (5)

voie hiérarchique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(b) one sound channel is equivalent to three telephone channels; and

b) une voie son équivaut à trois voies téléphoniques;


(a) one television channel, including the associated sound channels,

a) un canal de télévision, y compris les voies son associées :


(i) “bay” includes harbour, port, cove, sound, channel, basin or other inlet,

(i) sont notamment assimilés à une baie, les ports, criques, anses, détroits, bras de mer et bassins,


(c) that part of the Central Coast Regional District lying southerly and easterly of a line described as follows: commencing at the intersection of the easterly limit of said regional district with 52° N latitude; thence west along said latitude to Burke Channel; thence generally southwesterly along said channel to Fitz Hugh Sound; thence generally southerly along said sound, South Passage and Queen Charlotte Sound to the southerly limit of said regional district.

c) la partie du district régional de Central Coast située au sud et à l’est d’une ligne décrite comme suit : commençant à l’intersection de la limite est dudit district régional avec le parallèle à 52° de latitude N.; de là vers l’ouest suivant ledit parallèle jusqu’au chenal Burke; de là généralement vers le sud-ouest suivant ledit chenal jusqu’au bassin Fitz Hugh; de là généralement vers le sud suivant ledit bassin, le passage South et le bassin Queen Charlotte jusqu’à la limite sud dudit district régional.


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(ii) that part of Subdivision A lying northerly and westerly of a line described as follows: commencing at the intersection of the easterly limit of said regional district with 52° N latitude; thence west along said latitude to Burke Channel; thence generally southwesterly along said channel to Fitz Hugh Sound; thence generally southerly along said sound, South Passage and Queen Charlotte Sound to the southerly limit of said regional district.

(ii) de la partie de la subdivision A située au nord et à l’ouest d’une ligne décrite comme suit : commençant à l’intersection de la limite est dudit district régional avec le parallèle à 52 de latitude N.; de là vers l’ouest suivant ledit parallèle jusqu’au chenal Burke; de là généralement vers le sud-ouest suivant ledit chenal jusqu’au bassin Fitz Hugh; de là généralement vers le sud suivant ledit bassin, le passage South et le bassin Queen Charlotte jusqu’à la limite sud dudit district régional.


(2) The soundness, integrity and stability of credit and financial institutions and confidence in the financial system as a whole could be seriously jeopardised by the efforts of criminals and their associates either to disguise the origin of criminal proceeds or to channel lawful or unlawful money for terrorist purposes.

(2) La solidité, l'intégrité et la stabilité des établissements de crédit et des autres établissements financiers, ainsi que la confiance dans l'ensemble du système financier, pourraient être gravement compromises par les entreprises conduites par les criminels et leurs complices pour masquer l'origine de leurs profits ou alimenter le terrorisme par des flux d'argent licite ou illicite.


32. Reiterates its concern about the potential deficiencies of accountability and the risk of misappropriations of Community funds when EU assistance is channelled through multi-donors' trust funds; stresses the importance of a sound public financial system based on transparency and democratic accountability; calls on the Commission, therefore, to avoid channelling funds through these intermediaries where possible, and where better and more transparent means for channelling such funds exist;

32. se dit toujours préoccupé par l'absence potentielle de responsabilité et le risque de détournement des crédits communautaires lorsque l'assistance de l'Union est distribuée par l'intermédiaire de fonds fiduciaires multibailleurs; souligne l'importance d'un système de finances publiques qui fonctionne bien et qui se fonde sur la transparence et la responsabilité démocratique; demande, par conséquent, à la Commission d'éviter, si possible, de verser les crédits par ces intermédiaires lorsqu'il existe des moyens meilleurs et plus transparents pour ce faire;


32. Reiterates its concern about the potential deficiencies of accountability and the risk of misappropriations of Community funds when EU assistance is channelled through multi-donors' trust funds; stresses the importance of a sound public financial system based on transparency and democratic accountability; calls on the Commission, therefore, to avoid channelling funds through these intermediaries where possible, and where better and more transparent means for channelling such funds exist;

32. se dit toujours préoccupé par l'absence potentielle de responsabilité et le risque de détournement des crédits communautaires lorsque l'assistance de l'Union est distribuée par l'intermédiaire de fonds fiduciaires multibailleurs; souligne l'importance d'un système de finances publiques qui fonctionne bien et qui se fonde sur la transparence et la responsabilité démocratique; demande, par conséquent, à la Commission d'éviter, si possible, de verser les crédits par ces intermédiaires lorsqu'il existe des moyens meilleurs et plus transparents pour ce faire;


5. Reiterates its concern about the potential deficiencies of accountability and the risk of misappropriations of Community funds when EU assistance is channelled through multi-donors' trust funds; stresses the importance of a sound public financial system based on transparency and democratic accountability; calls, therefore, on the Commission to avoid channelling funds through these intermediaries where possible, and where better and more transparent means for channelling such funds exist.

5. se dit toujours préoccupé par l'absence potentielle de responsabilité et le risque de détournement des crédits communautaires lorsque l'aide de l'Union européenne est distribuée par l'intermédiaire de fonds fiduciaires multibailleurs; souligne l'importance d'un système de finances publiques qui fonctionne bien et qui se fonde sur la transparence et la responsabilité démocratique; demande par conséquent à la Commission d'éviter, si possible, de verser les crédits par ces intermédiaires lorsqu'il existe des moyens meilleurs et plus transparents pour ce faire.


32. Reiterates its concern about the potential deficiencies of accountability and the risk of misappropriations of Community funds when EU assistance is channelled through multi-donors' trust funds; stresses the importance of a sound public financial system based on transparency and democratic accountability; calls on the Commission, therefore, to avoid channelling funds through these intermediaries where possible, and where better and more transparent means for channelling such funds exist;

32. se dit toujours préoccupé par l'absence potentielle de responsabilité et le risque de détournement des crédits communautaires lorsque l'aide de l'Union européenne est distribuée par l'intermédiaire de fonds fiduciaires multibailleurs; souligne l'importance d'un système de finances publiques qui fonctionne bien et qui se fonde sur la transparence et la responsabilité démocratique; demande, par conséquent, à la Commission d'éviter, si possible, de verser les crédits par ces intermédiaires lorsqu'il existe des moyens meilleurs et plus transparents pour ce faire;




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'Sound channel' ->

Date index: 2022-08-12
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