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Assess staff performance in social work
Coach staff for running the performance
Coach staff to run the performance
Coaching staff to run the performance
Evaluate social worker's performance
Evaluate staff performance in social work
Evaluate staff-performance in social work
Evaluating Staff Performance
Evaluation of staff member's performance
Monitor dental staff
Oversee work of dental staff
Perform supervision of dental staff
Ratings of the performance of staff
Staff performance appraisal system
Staff performance evaluation system
Staff performer
Supervise dental staff
Train staff to run the performance

Vertaling van "Staff performer " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE




assess staff performance in social work | evaluate staff-performance in social work | evaluate social worker's performance | evaluate staff performance in social work

évaluer les performances du personnel dans l’action sociale


monitor dental staff | oversee work of dental staff | perform supervision of dental staff | supervise dental staff

superviser le personnel dentaire


staff performance appraisal system

système d'évaluation professionnelle


staff performance evaluation system

système d'appréciation du comportement professionnel des fonctionnaires


Evaluating Staff Performance

Appréciation du rendement du personnel


coach staff to run the performance | coaching staff to run the performance | coach staff for running the performance | train staff to run the performance

intervenir en tant que coach auprès du personnel pour réaliser le spectacle


ratings of the performance of staff

notation du comportement professionnel


evaluation of staff member's performance

notation d'un fonctionnaire
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. The Agency’s internal rules, such as the rules of procedure of the Administrative Board, the rules of procedure of the Security Accreditation Board, the financial rules applicable to the Agency, the rules for the application of the staff regulations and the rules for access to documents, shall ensure the autonomy and independence of staff performing the security accreditation activities vis-à-vis staff performing the other activities of the Agency, pursuant to Article 10(i).

3. Les règles internes à l’Agence, telles que le règlement intérieur du conseil d’administration, le règlement intérieur du conseil d’homologation de sécurité, la réglementation financière applicable à l’Agence, les modalités d’application du statut et les modalités d’accès aux documents, garantissent l’autonomie et l’indépendance du personnel exerçant les activités d’homologation de sécurité vis-à-vis du personnel exerçant les autres activités de l’Agence, en vertu de l’article 10, point i).


The Agency’s internal rules on staff should also ensure the autonomy and independence of the staff performing the security accreditation activities vis-à-vis staff carrying out other Agency activities.

Les règles internes de l’Agence concernant le personnel devraient aussi garantir l’autonomie et l’indépendance du personnel exécutant les activités d’homologation de sécurité vis-à-vis du personnel effectuant les autres activités de l’Agence.


3. Competent authorities shall ensure that the staff performing official controls to supervise the issuance of official attestations or, where the official attestations are issued by the competent authorities, the staff involved in the issuance of those official attestations:

3. Les autorités compétentes veillent à ce que le personnel effectuant les contrôles officiels pour surveiller la délivrance des attestations officielles ou, lorsque les attestations officielles sont délivrées par les autorités compétentes, le personnel chargé de la délivrance de ces attestations officielles:


3. The Agency's internal rules, such as the rules of procedure of the Administrative Board, the rules of procedure of the Security Accreditation Board, the financial rules applicable to the Agency, the rules for the application of the staff regulations and the rules for access to documents, shall ensure the autonomy and independence of staff performing the security accreditation activities vis-à-vis staff performing the other activities of the Agency, pursuant to Article 10(i).

3. Les règles internes à l'Agence, telles que le règlement intérieur du conseil d'administration, le règlement intérieur du conseil d'homologation de sécurité, la réglementation financière applicable à l'Agence, les modalités d'application du statut et les modalités d'accès aux documents, garantissent l'autonomie et l'indépendance du personnel exerçant les activités d'homologation de sécurité vis-à-vis du personnel exerçant les autres activités de l'Agence, en vertu de l'article 10, point i).


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(9) In addition, in the interests of preserving the independence of the Security Accreditation Board and avoiding any conflicts of interest, it is essential for the Security Accreditation Board and the Agency staff under its control to carry out their work autonomously and independently with regard to the Agency's other activities, in particular vis-à-vis the operational activities associated with the exploitation of the systems, and for the Agency's internal rules on staff to ensure the autonomy and independence of the staff performing the security accred ...[+++]

(9) De plus, toujours dans le souci de préserver l'autonomie du conseil d'homologation de sécurité et pour éviter tout conflit d'intérêts, il est essentiel, d'une part, que le conseil d'homologation de sécurité et le personnel de l'Agence placé sous son contrôle effectuent leurs travaux de manière autonome et indépendante vis-à-vis des autres activités de l'Agence, notamment vis-à-vis des activités opérationnelles liées à l'exploitation des systèmes et, d'autre part, que les règles internes à l'Agence en matière de personnel assurent l'autonomie et l'indépendance du personnel exerçant les activités d'homologation de sécurité vis-à-vis du ...[+++]


(9) In addition, in the interests of preserving the independence of the Security Accreditation Board and avoiding any conflicts of interest, it would also be useful for the Security Accreditation Board and the Agency staff under its control to carry out their work in a location ensuring their autonomy and independence with regard to the Agency's other activities, in particular vis-à-vis the operational activities associated with the exploitation of the systems and for the Agency's internal rules on staff to ensure the autonomy and independence of the staff performing the secur ...[+++]

(9) De plus, toujours dans le souci de préserver l'autonomie du conseil d'homologation de sécurité et pour éviter tout conflit d'intérêts, il serait également utile, d'une part que le conseil d'homologation de sécurité et le personnel de l'Agence placé sous son contrôle effectuent leurs travaux dans un lieu qui garantit l'autonomie et l'indépendance vis-à-vis des autres activités de l'Agence, notamment vis-à-vis des activités opérationnelles liées à l'exploitation des systèmes, d'autre part que les règles internes à l'Agence en matière de personnel assurent l'autonomie et l'indépendance du personnel exerçant les activités d'homologation ...[+++]


31. Calls on the Agency to ensure that sensitive tasks are not assigned to interim staff; acknowledges, in fact, that the Agency hires interim staff (32 in 2009) on the condition that the candidates have passed the tests for contract agents and some of the interim staff perform sensitive tasks or have access to sensitive information; stresses the risks of potential security breaches linked to interim staff's access to sensitive information or unawareness by interim staff of the procedure to follow;

31. invite l'Agence à garantir que des tâches sensibles ne sont pas confiées au personnel intérimaire; observe, en fait, que, dans certains cas, l'Agence fait appel à du personnel intérimaire (32 en 2009), à condition que les candidats aient réussi les tests de sélection des agents contractuels, et que certains membres de ce personnel intérimaire exécutent des tâches sensibles ou ont accès à des informations sensibles; souligne les risques d'infractions aux règles de sécurité que comportent l'accès du personnel intérimaire à des informations sensibles et sa méconnaissance des procédures à suivre;


28. Calls on the Agency to ensure that sensitive tasks are not assigned to interim staff; acknowledges, in fact, that the Agency hires interim staff (32 in 2009) on the condition that the candidates have passed the tests for contract agents and some of the interim staff perform sensitive tasks or have access to sensitive information; stresses the risks of potential security breaches linked to interim staff's access to sensitive information or unawareness by interim staff of the procedure to follow;

28. invite l'Agence à garantir que des tâches sensibles ne sont pas confiées au personnel intérimaire; observe, en fait, que, dans certains cas, l'Agence fait appel à du personnel intérimaire (trente-deux en 2009), à condition que les candidats aient réussi les tests de sélection des agents contractuels, et que certains membres de ce personnel intérimaire exécutent des tâches sensibles ou ont accès à des informations sensibles; souligne les risques d'infractions aux règles de sécurité que comportent l'accès du personnel intérimaire à des informations sensibles et sa méconnaissance des procédures à suivre;


3. When recruiting new train drivers, staff on board trains and staff performing vital safety tasks, railway undertakings must be able to take into account any training, qualifications and experience acquired previously from other railway undertakings.

3. Lorsqu’elles recrutent de nouveaux conducteurs de trains, de nouveaux membres du personnel de bord et du personnel s’acquittant de tâches essentielles de sécurité, les entreprises ferroviaires doivent être en mesure de tenir compte de toutes formation, qualifications et expérience pouvant avoir été acquises dans d’autres entreprises ferroviaires.


3. When recruiting new train drivers, staff on board trains and staff performing vital safety tasks, railway undertakings must be able to take into account any training, qualifications and experience acquired previously from other railway undertakings.

3. Lorsqu'elles recrutent de nouveaux conducteurs de trains, de nouveaux membres du personnel de bord et du personnel s'acquittent de tâches essentielles de sécurité, les entreprises ferroviaires doivent être en mesure de tenir compte de toutes formation, qualifications et expérience pouvant avoir été acquises dans d'autres entreprises ferroviaires.


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