Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Delirium tremens
Direct spoken language learning
Directed learning
Disorder of personality and behaviour
Electronic self-directed learning
Guided learning
Jealousy
Online self-directed learning
Online self-learning
Organized learning
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Self-directed learning
Self-managed learning
Success-directed learning
Success-driven learning
Supervise spoken language learning
Supervises spoken language learning
Supervising spoken language learning
Virtual self-directed learning

Vertaling van "Success-directed learning " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
success-driven learning [ success-directed learning ]

apprentissage dirigé par le succès [ apprentissage guidé par le succès ]


online self-learning [ online self-directed learning | virtual self-directed learning | electronic self-directed learning ]

autoapprentissage en ligne [ auto-apprentissage en ligne | auto-apprentissage virtuel | auto-apprentissage électronique | auto-apprentissage en ligne ]


directed learning [ guided learning | organized learning ]

apprentissage dirigé [ apprentissage guidé ]


self-directed learning | self-managed learning

apprentissage autodirigé | apprentissage autogéré


Definition: A disorder characterized by impairment of memory, learning difficulties, and reduced ability to concentrate on a task for more than brief periods. There is often a marked feeling of mental fatigue when mental tasks are attempted, and new learning is found to be subjectively difficult even when objectively successful. None of these symptoms is so severe that a diagnosis of either dementia (F00-F03) or delirium (F05.-) can be made. This diagnosis should be made only in association with a specified physical disorder, and should not be made in the presence of any of the mental or behavioural disorders classified to F10-F99. The d ...[+++]

Définition: Trouble caractérisé par une altération de la mémoire, des difficultés d'apprentissage et une réduction de la capacité à se concentrer sur une tâche, sauf pendant des périodes de courte durée. Le sujet éprouve souvent une fatigue mentale accentuée quand il fait des efforts mentaux, et un nouvel apprentissage peut être subjectivement difficile même quand il est objectivement réussi. Aucun de ces symptômes ne présente une sévérité suffisante pour justifier un diagnostic de démence (F00-F03) ou de delirium (F05.-). Ce diagnostic ne doit être fait qu'en présence d'un trouble somatique spécifié; il ne doit pas être fait en présenc ...[+++]


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body fluids, characteristic physical and psychological symptom ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complications, on peut citer: les traumatismes, les fausses routes avec inhalation de vomissements, le delirium, ...[+++]


supervises spoken language learning | supervising spoken language learning | direct spoken language learning | supervise spoken language learning

superviser l'apprentissage d'une langue parlée


Definition: This category differs from others in that it includes disorders identifiable on the basis of not only symptoms and course but also the existence of one or other of two causative influences: an exceptionally stressful life event producing an acute stress reaction, or a significant life change leading to continued unpleasant circumstances that result in an adjustment disorder. Although less severe psychosocial stress ( life events ) may precipitate the onset or contribute to the presentation of a very wide range of disorders classified elsewhere in this chapter, its etiological importance is not always clear and in each case wi ...[+++]

Définition: Cette catégorie est différente des autres dans la mesure où sa Définition: ne repose pas exclusivement sur les symptomes et l'évolution, mais également sur l'un ou l'autre des deux facteurs étiologiques suivants: un événement particulièrement stressant entraînant une réaction aiguë à un facteur de stress, ou un changement particulièrement marquant dans la vie du sujet, comportant des conséquences désagréables et durables et aboutissant à un trouble de l'adaptation. Des facteurs de stress psychosociaux relativement peu sévères parmi les événements de la vie ( life events ) peuvent précipiter la survenue ou influencer le tablea ...[+++]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Research suggests this particular group learns better and is more successful when learning in an environment linked directly to the workplace.

Les études montrent que les membres de ce groupe particulier apprennent mieux et réussissent mieux lorsqu'ils se trouvent dans un contexte directement lié au milieu de travail.


85. Reminds the Commission that in order to ensure both the sustainability, safety and adequacy of pensions, pension reforms need to be accompanied by policies that: develop employment opportunities for older and young workers in order to contribute to a sustainable pensions system; limit incentives to early retirement schemes and other early exit pathways; provide for the compensation of times spent caring for children or dependent family members; develop employment opportunities for older workers; guarantee access to lifelong learning for both employed and unemployed people of all ages; enhance healthy ageing at the workplace, con ...[+++]

85. rappelle à la Commission que, pour garantir tant la durabilité que la sécurité et l'adéquation des pensions, les réformes des retraites doivent être assorties de politiques qui: établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs âgés et les jeunes travailleurs afin de contribuer à un système de retraites durable; limitent l'encouragement des systèmes de retraite anticipée et des autres mécanismes de sortie précoce du marché du travail, prévoient une compensation pour le temps consacré à s'occuper d'enfants et de membres de la famille dépendants, établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs plus âgés; garantissent l'accès à l'apprentissage tout au long de la vie pour le ...[+++]


85. Reminds the Commission that in order to ensure both the sustainability, safety and adequacy of pensions, pension reforms need to be accompanied by policies that: develop employment opportunities for older and young workers in order to contribute to a sustainable pensions system; limit incentives to early retirement schemes and other early exit pathways; provide for the compensation of times spent caring for children or dependent family members; develop employment opportunities for older workers; guarantee access to lifelong learning for both employed and unemployed people of all ages; enhance healthy ageing at the workplace, con ...[+++]

85. rappelle à la Commission que, pour garantir tant la durabilité que la sécurité et l'adéquation des pensions, les réformes des retraites doivent être assorties de politiques qui: établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs âgés et les jeunes travailleurs afin de contribuer à un système de retraites durable; limitent l'encouragement des systèmes de retraite anticipée et des autres mécanismes de sortie précoce du marché du travail, prévoient une compensation pour le temps consacré à s'occuper d'enfants et de membres de la famille dépendants, établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs plus âgés; garantissent l'accès à l'apprentissage tout au long de la vie pour le ...[+++]


86. Reminds the Commission that in order to ensure both the sustainability, safety and adequacy of pensions, pension reforms need to be accompanied by policies that: develop employment opportunities for older and young workers in order to contribute to a sustainable pensions system; limit incentives to early retirement schemes and other early exit pathways; provide for the compensation of times spent caring for children or dependent family members; develop employment opportunities for older workers; guarantee access to lifelong learning for both employed and unemployed people of all ages; enhance healthy ageing at the workplace, con ...[+++]

86. rappelle à la Commission que, pour garantir tant la durabilité que la sécurité et l'adéquation des pensions, les réformes des retraites doivent être assorties de politiques qui: établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs âgés et les jeunes travailleurs afin de contribuer à un système de retraites durable; limitent l'encouragement des systèmes de retraite anticipée et des autres mécanismes de sortie précoce du marché du travail, prévoient une compensation pour le temps consacré à s'occuper d'enfants et de membres de la famille dépendants, établissent des possibilités d'emploi pour les travailleurs plus âgés; garantissent l'accès à l'apprentissage tout au long de la vie pour le ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
To learn directly from such parents about the difficulties they meet with and the rewards they obtain, and to discuss with them both their mistakes and their successes are worth, I believe, a hundred instructional talks.

Les jeunes qui apprennent à connaître les difficultés et les joies du rôle de parents en observant directement des parents aimants et sensibles et qui discutent avec eux de leurs erreurs et leurs succès reçoivent un enseignement qui vaut, selon moi, une centaine de cours.


However, economic success must not be confused with social development, in society as in university; and so this crossroads we have come to in third-level education, with traditional student-based learning in one direction, and the demands of modern business-driven economies in the other, must be navigated with the greatest of care.

Cependant, il ne faut pas confondre la réussite économique et le développement social, dans la société comme à l’université, et ce carrefour auquel nous somme arrivés dans l’éducation de troisième cycle, avec un apprentissage traditionnel basé sur les étudiants dans une direction, et les exigences des économies modernes orientées vers le commerce dans l’autre, doit être négocié avec la plus grande prudence.


The Learning Disabilities Association of Canada acknowledges that if these individuals do not have a continuum of support and service, the direct consequences are low self-esteem, academic failure and difficulty achieving success, which at times places them at a distinct social and economic disadvantage in our society.

Notre association reconnaît que si de telles personnes ne bénéficient pas d'une continuité de soutien et de service, elles en subissent des conséquences directes, notamment une faible estime de soi, des échecs scolaires et des difficultés à réussir, ce qui leur confère parfois un désavantage social et économique marqué dans notre société.


One of the cornerstones for success in the direct selling industry has been the quality and availability of training for independent sales contractors, who learn to properly present the products, guarantees, and business opportunities of the companies they represent.

L'une des pierres angulaires de la réussite dans l'industrie de la vente directe est la qualité de la formation offerte aux EVI, qui apprennent à bien présenter les produits, les garanties et les occasions d'affaires des sociétés qu'ils représentent.


The success has been built from a large investment in scoring technology, a great investment in trial and error, direct marketing in wave after wave to try to learn what works and to improve our scoring models, and a total re-engineering of our sales process, taking out the face-to-face lending procedure so that we can do it on a remote basis.

Notre réussite s'appuie sur un vaste investissement dans le domaine de la technologie d'évaluation par score, une importante mise de fonds au titre des essais et des erreurs, un marketing direct en plusieurs étapes pour chercher à déterminer ce qui donne des résultats et à améliorer nos modèles d'évaluation par score, ainsi qu'un réaménagement complet de notre processus de vente pour éliminer la procédure de prêt en personne et procéder à distance.


w