Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Australian palm
Australian umbrella tree
Blanket brand
Brand building
Brand development
Brand management supervision
Brand strategy
Branding
Branding strategy
Data Protection Umbrella Agreement
Data protection Umbrella Agreement
Distribution brand
Distributor's brand
Distributor's brand name
ENI umbrella programme
Family brand
House brand
Middleman's brand
Multi-country umbrella programme
Octopus tree
Own brand
Own label
Private brand
Private label
Queen's umbrella tree
Queensland umbrella tree
Retailer brand
Retailer's brand name
Screen brand
Starleaf
Store brand
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
Umbrella aerial
Umbrella antenna
Umbrella brand
Umbrella programme
Umbrella trademark
Umbrella-loaded vertical aerial
Umbrella-loaded vertical antenna

Traduction de «Umbrella brand » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
umbrella brand [ blanket brand | family brand ]

marque ombrelle [ marque commune ]


umbrella trademark | umbrella brand | family brand | screen brand

marque ombrelle | marque-ombrelle | marque de famille


umbrella aerial | umbrella antenna | umbrella-loaded vertical aerial | umbrella-loaded vertical antenna

antenne verticale en parapluie


private brand | distributor's brand | distribution brand | private label | store brand | house brand | middleman's brand | own brand | distributor's brand name | retailer's brand name

marque de distributeur | MDD | marque de détaillant | MDD | marque propre | marque maison | marque de distribution | MDD | marque privée


ENI umbrella programme | multi-country umbrella programme | umbrella programme

programme faîtier | programme faîtier plurinational


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

surveiller la gestion d'une marque


brand strategy | branding strategy | brand building | brand development | branding

stratégie de marque | valorisation de la marque


private brand [ private label | store brand | own brand | own label | retailer brand | house brand ]

marque de distributeur [ MDD | marque maison | marque propre | marque privée ]


Australian umbrella tree [ Queensland umbrella tree | Queen's umbrella tree | Australian palm | Octopus tree | starleaf ]

arbre-ombrelle [ arbre parasol ]


data protection Umbrella Agreement | Data Protection Umbrella Agreement

accord-cadre sur la protection des données
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist dest ...[+++]

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotion de l'Europe comme destination touristique;


20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist dest ...[+++]

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotion de l'Europe comme destination touristique;


20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist dest ...[+++]

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotion de l'Europe comme destination touristique;


While Chorus is our holding company, the operational arm of our company is Jazz Aviation LP. Under the Jazz Aviation LP umbrella, there are three airline operations: first is the service that we provide on behalf of air Canada, which is now branded as Air Canada Express; second is our operations to sun destinations during the winter months, when we operate as Thomas Cook Canada using six Boeing 757s from various Canadian gateways; and third is our private charter division, from which we operate five dedicated aircraft.

Chorus est notre société de portefeuille, mais la filiale opérationnelle de notre entreprise est Jazz Aviation S.E.C., qui regroupe trois volets d'activité de transport aérien : il y a d'abord le service que nous offrons au nom d'Air Canada sous la marque Air Canada Express; il y a ensuite les vols que nous assurons en hiver vers des destinations soleil pour Thomas Cook Canada au moyen de six Boeing 757; troisièmement, nous avons notre propre division de vols nolisés privés, à laquelle nous réservons cinq avions.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
L. whereas territorial excellence brandings can contribute to the resilience and development of territorial economies, particularly in the most vulnerable regions, mountain regions and the outermost regions, by coordinating sets of high-quality goods (food and non-food) and services which are inextricably interlinked and which embody the specific characteristics of each territory and in particular its heritage (historical, cultural, geographical, etc); whereas assembled together within sets these goods and services are unique and generate revenue at territorial level opening up new opportunities on local and international markets and may also ...[+++]

L. considérant que les marques d'excellence territoriales peuvent contribuer à renforcer et développer les économies territoriales, en particulier dans les zones les plus fragiles, dans les régions de montagne et les régions ultrapériphériques, en coordonnant des ensembles de biens (alimentaires et non alimentaires) et de services de qualité indissolublement liés les uns aux autres, foncièrement ancrés dans les spécificités de chaque territoire et notamment leur patrimoine (historique, culturel, géographique etc.); considérant que réunis entre eux au sein de paniers, ces biens et services sont non substituables, et sont créateurs de rentes territoriales offrant de nouvelles opportunités économiques sur les marchés de proximit ...[+++]


L. whereas territorial excellence brandings can contribute to the resilience and development of territorial economies, particularly in the most vulnerable regions, mountain regions and the outermost regions, by coordinating sets of high-quality goods (food and non-food) and services which are inextricably interlinked and which embody the specific characteristics of each territory and in particular its heritage (historical, cultural, geographical, etc); whereas assembled together within sets these goods and services are unique and generate revenue at territorial level opening up new opportunities on local and international markets and may also ...[+++]

L. considérant que les marques d'excellence territoriales peuvent contribuer à renforcer et développer les économies territoriales, en particulier dans les zones les plus fragiles, dans les régions de montagne et les régions ultrapériphériques, en coordonnant des ensembles de biens (alimentaires et non alimentaires) et de services de qualité indissolublement liés les uns aux autres, foncièrement ancrés dans les spécificités de chaque territoire et notamment leur patrimoine (historique, culturel, géographique etc.); considérant que réunis entre eux au sein de paniers, ces biens et services sont non substituables, et sont créateurs de rentes territoriales offrant de nouvelles opportunités économiques sur les marchés de proximi ...[+++]


Yes, we have a partnership with smartwater, which is one of the brands under the Coca-Cola umbrella.

Oui, nous avons un partenariat avec Smartwater, l'une des marques sous l'égide de Coca-Cola.


In order to allow the acquirer sufficient time to establish these brands in the UK and Irish market, the purchaser will be able to make use of the Kleenex umbrella trademark for a maximum 10 year period and Kimberly-Clark has undertaken not to re-enter the market with the Kleenex trademark for a minimum 15 year period.

Afin de donner à l'acquéreur un temps suffisant pour le positionnement de ces marques sur les marchés britanniques et irlandais, il pourra utiliser la marque Kleenex pour une durée maximale de dix ans. En outre Kimberly-Clark s'est engagé à ne pas revenir sur le marché avec sa marque Kleenex pendant une période minimale de quinze ans.


Canada provides the overall brand umbrella.

Le Canada fournit le cadre général pour la marque.


Senator Finley: CTC is like an umbrella organization or a coordinating organization, with perhaps a principal responsibility to sell the brand as opposed to the details.

Le sénateur Finley : La CCT est comme une organisation de coordination avec peut-être comme principale responsabilité celle de vendre la marque.


w